Co to jest poczta głosowa (Voicemail)?

To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?

Poczta głosowa (ang. Voicemail) pozwala na pozostawienie wiadomości głosowej użytkownikowi wirtualnej centrali telefonicznej w sytuacji gdy na przykład nie odbiera telefonu. Użytkownik poczty głosowej może odsłuchać swoje wiadomości albo poprzez zalogowanie się do swojego panelu użytkownika albo po otrzymaniu wiadomości na swój adres e-mail.

W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:

 

Często usługa poczty głosowej może być też podłączona do innych usług tworzących całość systemu telekomunikacyjnego w firmie / organizacji. na przykład w sytuacji gdy połączenie zostanie wykonane po godzinach pracy firmy, to osoba dzwoniąca może nagrać się np. przekazując kontakt do siebie i prośbę o oddzwonienie, a wiadomość taka zostanie wysłana na wskazany w systemie adres/adresy e-mail w celu późniejszego procesowania tej wiadomości.