Co to są zapowiedzi głosowe / komunikaty słowne (np. na przywitanie)?

To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?

Zapowiedzi głosowe / komunikaty słowne (np. na przywitanie) umożliwiają i są wykorzystywane do przekazywania głównie informacji organizacyjnych osobie dzwoniącej do firmy na przykład o tym gdzie się dodzwonili, jakie są godziny pracy firmy / organizacji albo o utrudnieniach / awariach jeśli jest to infolinia obsługująca klientów (HelpDesk).

W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:

 

Warto zauważyć, że zapowiedzi słowne mogą być swobodnie dodawane przez administratorów systemów opartych o wirtualną centralę telefoniczną na różne sposoby:

  • poprzez dodanie zewnętrznego nagrania głosowego (w postaci pliku dźwiękowego),
  • poprzez bieżące wgranie zapowiedzi bezpośrednio z telefonu IP do systemu,
  • poprzez wpisanie tekstu, który następnie zostanie zamieniony na mowę (Text to Speach).

 

Zapowiedzi głosowe mogą być dodawane na różnych etapach komunikacji, np. od razu po dodzwonieniu się na dany, główny numer telefoniczny w firmie / organizacji, po wybraniu danej opcji w menu IVR lub jeśli użytkownik systemu nie odbiera połączenia i zostawia prośbę o pozostawienie wiadomości w jego poczcie głosowej.