Co to jest widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)

Widget do oddzwaniania na stronę www (ang. Click to Contact) umożliwia wyświetlanie na stronie internetowej dodatkowego okna, w którym osoba przebywająca na danej stronie internetowej może wpisać swój numer telefonu, a system połączy agenta / konsultanta z tą osobą. Jest to element koncepcji omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów).

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:

 

W tym rozwiązaniu uzyskujemy możliwość:

  • nawiązania szybkiego kontaktu z klientem, jednocześnie nie narażając go na dodatkowe koszty połączeń telefonicznych (koszty tych rozmów są po stronie firmy, która wyświetla na stronie widget i korzysta z udostępnionego przez operatora rozwiązania),
  • zwiększenia zaangażowania klienta oraz uzyskania możliwości nawiązania rozmowy z osobą, która realnie jest zainteresowana naszą ofertą.