Co to są stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)

Stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących, to element systemu klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów) pozwalający na tworzenie miejsc pracy dla osób obsługujących klientów firmy w zakresie komunikacji wychodzącej we wszystkich możliwych formach tej komunikacji:

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)" zobacz również:

 

W zależności od sposobu funkcjonowania firmy i przeprowadzanych przez nią działań na rynku, w systemach do wielokanałowej komunikacji tworzone są kampanie dla tych działań, a do kampanii przypisywane stanowiska agentów obsługujących te kampanie (w zależności od ich kompetencji i zakresu obowiązków w zakresie komunikacji wychodzącej).

 

Stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących, tworzone są w ramach struktur i systemów typu Call Center.