Co to jest wykrywanie poczty głosowej i faxów (Answer Machine Detection)?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)

Wykrywanie poczty głosowej i faxów (ang. Answer Machine Detection) jest mechanizmem realizowanym w ramach systemów klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów), który jest powiązany z automatycznym wybieraniem połączeń przez system. Gdy system realizuje połączenia z zadanej, niezweryfikowanej uprzednio listy numerów, jego działanie polega na sprawdzeniu jeszcze przed momentem połączenia z konsultantem, czy dane połączenie nie zakończy się zgłoszeniem sygnału poczty głosowej lub faksu.

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)" zobacz również:

 

Dzięki wcześniejszemu wykryciu poczty głosowej lub faksu, agent w call center nie traci czasu na nieefektywne połączenia, które nie zakończyłyby się rozmową telefoniczną.