News

Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

29.03.2018
Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media.

Selectivv Mobile House działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie 30 osób. Firma świadczy obecnie swoje usługi na terenie Polski, Ukrainy, Rumunii, Rosji i Węgier, jednak technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie, pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. Selectivv jako jedna z niewielu firm na polskim rynku zdecydowała się na wprowadzenie 7-godzinnego czasu pracy.  Jednocześnie ze względu na stały wzrost zainteresowania usługami firmy wzmacnia swoją strukturę o nowych specjalistów z branży reklamy mobilnej i internetowej. Od kwietnia do działu sprzedaży dołączą Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki, wcześniej związani ze Ströer Digital Media.

Tomasz Niewiński

Tomasz Niewiński obejmie w firmie stanowisko Director of Business Development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą Digital związany jest od 2007 roku. Z sukcesami zajmował się rozwojem nowych produktów, projektów wykorzystujących analizę danych oraz dostosowaniem oferty do wymagań rynku. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest ekspertem w obszarze negocjacji i obsługi największych domów mediowych w Polsce jak i współpracy z klientami bezpośrednimi. Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako Dyrektor ds. Reklamy Internetowej w INFOR BIZNES (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz

Paweł Przybysz obejmie stanowisko: Business Development Managera, odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Paweł posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce. W Ströer Digital Media pracował na stanowisku Agency Sales Managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Z sukcesami wprowadzał na rynek produkty firmy w takich obszarach jak mobile, video oraz influencer marketing. Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku Key Account Managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

Piotr Kozicki

Piotr Kozicki, podobnie jak Paweł Przybysz, obejmie w Selectivv stanowisko: Business Development Managera. W strukturach firmy będzie odpowiedzialny za obsługę nowych i obecnych klientów, negocjacje  oraz  rozwój sprzedaży. Z branżą mediów związany jest od 2008 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami, poparte wieloma wyróżnieniami. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv pracował przez prawie 2 lata jako Senior Sales Manager w Ströer Digital Media. Jest współtwórcą unikatowego modelu sprzedaży dla platform e-commerce. Był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie systemu, który aktualnie obsługuje największe marki modowe. Wcześniej pracował w Infor Biznes na stanowisku Key Account Managera.  Współtworzył projekty i obsługiwał takie marki jak:  Orange, Citi, Visa, Biedronka, Mercedes, Lexus Toyota, Peugeot, Citroen. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla rozgłośni regionalnej RDC, w działach sprzedaży agencyjnej Polskapress Grupa oraz w wydawnictwach dla profesjonalistów (m.in. Wolters Kluwer Polska).

Wiadomości firmowe Career Expo 2019: C.H. Robinson na wrocławskich targach pracy

Wydarzenie odbędzie się w dniach 22 i 23 października na terenie Stadionu Wrocław i zgromadzi blisko stu wystawców z różnych branż. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przepis na idealne wakacje w Południowym Tyrolu? Górskie szlaki, jabłkowy strudel i domowe wino w gospodarstwach Roter Hahn

W Południowym Tyrolu wakacje można spędzić na wiele sposobów. Odpoczną tu zarówno amatorzy górskich spacerów, osoby lubiące ciężką pracę podczas żniw, jak i imprezowicze poszukujący zabawy na lokalnych festynach. W gospodarstwach Roter Hahn każdy znajdzie coś dla siebie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wakacje influencerów: ile kosztuje urlop w ulubionych miejscach polskich blogerów?

Zapierające dech w piersiach widoki, egzotyczne scenerie oraz luksusowe hotele. Influencerzy chętnie relacjonują swoje podróże w mediach społecznościowych. Eksperci KAYAK.pl sprawdzili, ile „przeciętny Kowalski” zapłaci za urlop w miejscach najchętniej wybieranych przez najbardziej wpływowych polskich blogerów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe C.H. Robinson przejmuje Dema Service S.p.A. i rozszerza obecność na świecie

Przejęcie pozwoli rozwinąć ofertę transportu drogowego C.H. Robinson w Europie czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ile kosztuje tydzień parkingu na polskich lotniskach?

Każdy podróżujący przed urlopem musi zdecydować o tym, jak dojechać na lotnisko - niektórzy angażują w to swoją rodzinę i znajomych, inni zamawiają taksówkę lub korzystają z transportu publicznego. KAYAK.pl postanowił sprawdzić, ile kosztuje wygodniejsze rozwiązanie, jakim jest pozostawienie samochodu na parkingu przy lotnisku? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wenecja, Londyn, Kijów – najtańsze kierunki last-minute na długi weekend w czerwcu

Wszystkich zwolenników city break'ów powinien ucieszyć fakt, że to właśnie loty do europejskich stolic znalazły się w rankingu najtańszych kierunków last-minute na długi weekend wokół święta Bożego Ciała. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Polacy coraz chętniej zostają na wakacje w kraju: ponad 30-procentowy wzrost liczby wyszukiwań noclegów w Polsce

Cudze chwalicie, swojego nie znacie? Wręcz przeciwnie – Polacy coraz chętniej planują wakacje w kraju. O urlopie w Polsce częściej myślą też turyści z zagranicy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zobacz Dubaj w innym świetle z kartą My Emirates Pass

Znana i lubiana oferta Emirates powraca tego lata, a wraz z nią zniżki i promocje w ponad 500 punktach na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich czytaj więcej

Wiadomości firmowe Linie Emirates prezentują swój pawilon na Expo 2020 w Dubaju poświęcony przyszłości lotnictwa komercyjnego

Wystawa Expo zbiega się z 50. rocznicą powstania Zjednoczonych Emiratów Arabskich – turyści mogą spodziewać się hucznych imprez na początku grudnia oraz na Sylwestra 2020/2021. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Gospodarstwa agroturystyczne Roter Hahn – wakacje z czworonogiem w sercu Alp

Roter Hahn posiada w swojej ofercie wiele apartamentów dostosowanych do potrzeb osób podróżujących ze zwierzętami. czytaj więcej