Archiwalne

API i bezpłatne integracje z systemami CRM

20.04.2017

Kilka słów o API…

Jak wiadomo, interfejs programistyczny aplikacji (API) jest sposobem, rozumianym jako ściśle określony zestaw reguł i ich opisów, w jaki programy komputerowe komunikują się między sobą. API definiuje się na poziomie kodu źródłowego dla takich składników oprogramowania jak np. aplikacje, biblioteki czy system operacyjny. Zadaniem API jest dostarczenie odpowiednich specyfikacji podprogramów, struktur danych, klas obiektów i wymaganych protokołów komunikacyjnych.

Interfejs API od Zadarma pozwala na korzystanie z serwisu dla własnych aplikacji, a także integrację z dowolnymi systemami CRM i programami dla call centr.

Posługiwanie się API jest bardzo proste i właściwie każdy użytkownik powinien sobie z tymporadzić.

W API Zadarma dostępne są wszystkie podstawowe funkcje:

  • Wyświetlanie i zmiana ustawień SIP oraz centrali telefonicznej;
  • Wyświetlanie statystyk i stanu konta;
  • Wykonywanie połączeń (CallBack na numery wewnętrzne i zewnętrzne) oraz wysyłanie wiadomości SMS;
  • Powiadamianie serwera zewnętrznego o każdym połączeniu przychodzącym w centrali telefonicznej, a także wewnętrzne kierowanie połączeń.

Serwis Zadarma ciągle się rozwija, śledząc zapotrzebowanie klientów. Ostatnio zostałyudostępnione pewne integracje z popularnymi systemami CRM Bitrix24, AmoCRM, PlanFix, RetailCRM, U-ON.Travel.

Integracje są całkowicie darmowe i pozwalają na zwiększenie efektywności oferowanych przez Ciebie usług.

Funkcje integracji:

  • Wykonywanie połączeń z CRM w jedno kliknięcie.
  • Wyświetlanie karty klienta przy połączeniu przychodzącym znacznie uprości pracę managerów.
  • Integracja statystyki połączeń i nagrywania rozmów. Możliwość odsłuchania nagraniabezpośrednio z systemu CRM.
  • Przy przychodzącym połączeniu z nowego numeru zostanie utworzony Kontakt.
  • Połączenia od klientów mogą być automatycznie skierowane do konkretnego managera.
  • Wyświetlanie imienia klienta na Twoim telefonie-IP przy połączeniu przychodzącym.

Więcej na zadarma.com.

News Sycope - polska marka, która zwiększa widoczność i bezpieczeństwo sieci teraz dostępna w wersji darmowej

Sycope to dynamicznie rozwijająca się polska firma technologiczna z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w monitoringu sieci oraz bezpieczeństwie IT. Rozwiązania Sycope pomagają organizacjom lepiej rozumieć, kontrolować i chronić swoją infrastrukturę – w czasie rzeczywistym.

czytaj więcej

News Intranet na SharePoincie, WordPressie czy dedykowanym CMS-ie? Analiza kosztów i korzyści dla polskiej firmy

Intranet centralizuje komunikację, procedury i dokumenty. Poprzez automatyzację zadań ułatwia obieg informacji, przyspiesza procesy administracyjne i redukuje koszty operacyjne; wspiera też integrację zespołu i kulturę organizacyjną. Jak każda inwestycja i ta powinna się zwrócić. Dlatego zasadniczą kwestią jest wybór technologii, na której oprze się intranet. CMS WordPress, SharePoint, rozwiązanie stworzone na zamówienie czy platforma intranetowa? Podpowiadamy! czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej