Archiwalne

+ Jak korporacje taksówkarskie walczą o klienta?

05.03.2015

Rynek taksówkarski dynamicznie się zmienia, co zmusza korporacje do nieustanego konkurowania o klienta. Już dawno minęły czasy, kiedy musieliśmy biegać po mieście w poszukiwaniu taksówki i wybieraliśmy pierwszą na jaką natrafiliśmy. Obecnie cenimy sprawdzone rozwiązania. Pojawia się więc pytanie jakie działania powinni podejmować przewoźnicy, by pozyskać klientów i sprawić by zawsze już wybierali tylko ich usługi.

Mogłoby się wydawać, że najważniejszym kryterium wyboru korporacji jest cena za kilometr. Wiele osób wciąż decyduje się na przewoźników, którzy oferują najniższe stawki. Coraz częściej jednak klienci zwracają uwagę również na inne kwestie, takie jak chociażby stan floty. Chcemy podróżować nie tylko bezpiecznie, ale też komfortowo.

Wygoda to jednak nie tylko standard samochodu, ale także dodatkowe udogodnienia. Przykładem rozwiązań jakie pojawiają się na rynku są bezgotówkowe przejazdy realizowane za pomocą specjalnych kart bądź kodów, przesyłanych w wiadomości SMS. Takie rozwiązanie jest szczególnie korzystne dla firm, które w łatwy i wygodny sposób mogą organizować przejazdy dla swoich pracowników.

Obecnie niemal wszyscy korzystają z aplikacji mobilnych, dlatego też przewagę zyskują te korporacje, które komunikują się z klientami właśnie za pomocą tego kanału. Jednak samo stworzenie aplikacji nie oznacza jeszcze sukcesu - klienci zwracają uwagę na poszczególne opcje. Bardzo wygodne jest, jeśli aplikacja ma możliwość integracji z Google Maps, dzięki czemu na bieżąco można śledzić położenie taksówki, począwszy od zamówienia przejazdu, aż do momentu opuszczenia samochodu. Coraz częściej klienci zwracają uwagę na opcję pre-paid, umożliwiającą dokonanie zapłaty za kurs już podczas jego zamawiania.

Dla osób, które dużo podróżują po Polsce, ważne jest aby zawsze móc korzystać ze sprawdzonych korporacji. Taką możliwość mają klienci Polskiej Sieci Taxi 19 123, czyli systemu zrzeszającego korporacje taksówkarskie w największych polskich miastach i oferującego flotę ponad 5000 samochodów. Już niedługo klienci PST będą mogli korzystać z dedykowanej aplikacji TaxiDO.

Autorem komentarza jest Maciej Dominiak, Wiceprezes firmy Pyrylandia Sp. z o.o. ZX Spectrum Sp. kom. właściciela marki TaxiDo

Projekt TaxiDO jest współfinansowany przez UE ze środków programu Innowacyjna Gospodarka

News Sprzedaż w czasach zarazy

Jak sprzedawać produkty i usługi B2B w czasie epidemii, gdy spotkania z przedstawicielami handlowymi są ograniczone do minimum? Podczas spotkań online lub rozmów telefonicznych, oczywiście. Jak zatem maksymalnie ułatwić pracę handlowcom, jakie narzędzia zapewnić, aby mogli pracować jak najbardziej efektywnie? Oferta Grandstream – globalnego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych VoIP, to propozycja zdecydowanie warta rozważenia. czytaj więcej

News Outsourcing IT oszczędność i bezpieczeństwo w okresie pandemii

Jak rozsądnie zarządzać firmą w dobie pandemii? Jak już wielu z nas zauważyło ze względu na panujące obostrzenia wiele firm ograniczyło swoją działalność głównie do działań związanych z Internetem. Firmy w większości pracują zdalnie, większość spotkań z kontrahentami odbywa się on-line, a nawet sprawy w takich instytucjach jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych czy Urząd Skarbowy jesteśmy w stanie poprowadzić bez wychodzenia z domu. Czy na chwilę obecną firmy są dobrze przygotowane na całkowitą zmianę modelu działalności na on-line? Jakie rozwiązania należy wdrożyć? Jakie koszty ponieść? Jakie korzyści może przynieść firmie zlecenie części zadań zewnętrznym podmiotom? Czy outsourcing IT to optymalne rozwiązanie na dzień dzisiejszy? Sprawdźmy. czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej

News Telemedycyna – praktyczne rozwiązania w służbie lekarzom i pacjentom

W dobie panującej wciąż pandemii i zbliżającej się zapowiadanej przez ekspertów drugiej fali zachorowań na COVID-19, tele- i wideokonsultacje lekarskie to nie tylko komfort ale i konieczność. Specjaliści z obszaru medycyny rodzinnej, lekarze różnych specjalności i pracownicy placówek ambulatoryjnych, chcąc dobrze służyć pacjentom, jak nigdy dotąd polegają na nowoczesnych i elastycznych formach komunikacji zdalnej. Naprzeciw ich potrzebom wychodzi Grandstream i oferowane przez markę sprawdzone rozwiązania telekomunikacyjne VoIP. czytaj więcej