Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska
UPC

Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

08.08.2017
Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*.

W II kwartale 2017 r. UPC rozwijała zasięg swojej sieci, podłączając 40 000 nowych mieszkań do infrastruktury światłowodowej. Dzięki temu większa liczba klientów ma dostęp do superszybkiej sieci szerokopasmowej UPC, a spółka zwiększa swój wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce.

Istotne wydarzenia II kwartału 2017 r:

  • Wprowadzenie w kwietniu przełomowej usługi Replay TV.
  • Wdrożenie programu podnoszenia szybkości internetu dla obecnych klientów do minimum 60 Mb/s, co do końca roku zwiększy średnią szybkość internetu używanego przez klientów UPC Polska do 100 Mb/s.
  • 1/3 wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC wybrała już Horizon - platformę telewizji nowej generacji
  • Z urządzenia ConnectBox zapewniającego doskonałej jakości Wi-Fi w cały domu korzysta już 1/4 wszystkich klientów usług internetowych.
  • Zwiększenie wartości oferty dla klientów wpłynęło na wzrost RGU o 56 800 w porównaniu z końcem II kwartału ubiegłego roku

Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska:

„W drugim kwartale 2017 r. UPC Polska ponownie potwierdziło swoje zaangażowanie w rozwój innowacji oraz polskiej gospodarki. Rozszerzyliśmy zasięg naszej sieci światłowodowej o 40 tys. gospodarstw domowych oraz zwiększaliśmy wartość naszej oferty. Warto tu podkreślić realizację programu podniesienia prędkości internetu dla naszych klientów, która zapewnia lepszy dostęp do świata cyfrowej rozrywki, a także wprowadzenie na rynek przełomowej usługi Replay TV, dzięki której więcej klientów wybrało platformę telewizyjną nowej generacji – Horizon”.

Na koniec II kwartału 2017 r. 1 429 200 klientów UPC Polska korzystało z 2 957 500 usług (RGU), w tym:

 

Klienci internetu

Klienci telewizji cyfrowej

Klienci telefonii

1 117 500

1 013 900

627 900

Replay TV dla wszystkich klientów platformy Horizon i większa wartość dzięki szybszemu internetowi

W drugim kwartale UPC zwiększała wartość oferty dla klientów, wprowadzając przełomową usługę Replay TV, która pozwala na oglądanie programów telewizyjnych nawet do siedmiu dni wstecz. Nowa funkcja wpłynęła na wzrost zainteresowania platformą Horizon, co w połączeniu ze zwiększeniem wartości dla klientów przyczyniło się do wzrostu liczby usług telewizji cyfrowej w drugim kwartale o 3400 do poziomu 1 013 900 usług. Oznacza to wzrost rok do roku o 34 100. Dzięki doskonałej jakości internetu w całym domu, którą zapewnia niezawodny ConnectBox, o 6000 wzrosła liczba sprzedanych usług internetu, osiągając łącznie 1 117 500 usług, czyli o 39 400 więcej niż na koniec II kwartału 2016 r.

Więcej mieszkań w zasięgu superszybkiej siec i UPC i szybszy internet

Na koniec II kwartału 2017 r. zasięg nowoczesnej sieci UPC Polska wyniósł ponad 3,2 mln gospodarstw domowych, zapewniając dostęp do usług cyfrowych UPC kolejnym 40 000 nowych mieszkań i klientów biznesowych. W ciągu roku zasięg infrastruktury następnej generacji UPC poszerzył się o 164 800 gospodarstw domowych. W czerwcu UPC Polska rozpoczęła projekt ponad dwukrotnego podniesienia szybkości internetu dla ponad jednej trzeciej klientów, co zwiększy do końca roku średnią oferowaną prędkość do ponad 100 Mb/s. Podnosząc szybkość i jakość dostarczanego internetu, UPC nieustannie wspiera rozwój polskiej gospodarki cyfrowej.

Wystartował program Digital Imagination

UPC w partnerstwie z Liberty Global rozpoczęło w czerwcu program Digital Imagination, którego celem jest wsparcie rozwoju cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań, z którymi musi zmierzyć się polskie społeczeństwo. Program skierowany jest do wszystkich, którzy zainteresowani są pomaganiem w kształtowaniu społeczeństwa przyszłości, w tym m.in. do polskich startupów oraz przedsiębiorstw oraz młodzieży. Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie: https://upc-digitalimagination.pl/

 

* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej