innovaphone opisuje w nowym raporcie zalety i wady nowych, elastycznych modeli pracy i wskazuje czynniki, które decydują o sukcesie koncepcji.
Dogmat obecności w miejscu pracy, który w Niemczech był jeszcze mocniej zakorzeniony niż w wielu innych krajach europejskich, został po raz pierwszy zachwiany przez pandemię wiosną 2020 roku. Co więcej: Od tego momentu rozpoczęła się fundamentalna zmiana w świecie pracy. Z dnia na dzień jednej czwarta do jednej trzeciej wszystkich pracowników wykonywała swoją pracę zdalnie z biura domowego. Niektóre działały zaskakująco dobrze, inne gorzej. Whitepaper innovaphone przedstawia zalety i wady pracy poza siedzibą firmy.
W drugiej części raportu opisane zostały czynniki, które przyczyniają się do sukcesu koncepcji hybrydowej w firmach - regularne rozmowy z pracownikami, narzędzia zarządzania, wyposażenie techniczne stanowisk pracy i bezpieczeństwo. Na koniec pokazano, jak hybrydowe modele miejsc pracy mogą zostać z powodzeniem wdrożone z innovaphone myApps, otwartą platformą do współpracy firmowej.
Przeczytaj nowy whitepaper innovaphone. Dokument jest bezpłatny.
Wiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej