10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
UPC

10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

22.06.2018
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca.

Branża kablowa stoi obecnie przed ogromnym wyzwaniem, jakim jest optymalizacja rozwiązań energetycznych i – w konsekwencji – stworzenie wydajniejszego sposobu wykorzystywania energii przez dostawców usług szerokopasmowych przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności ich oferty. Adaptive Power Challenge to ważne społecznie zadanie dla współczesnych inżynierów i innowatorów, których innowacyjne pomysły i rozwiązania mają szansę pomóc całej branży kablowej efektywnie dostosować wymagania energetyczne do wymagań serwisowych. Uczestnicy programu mogą zgłaszać swoje projekty w trzech obszarach:

  1. Monitoring i pomiar zużycia energii;
  2. Zarządzanie zapotrzebowaniem na energię;
  3. Dostawy energii i ich kontrola.

 

Pierwszy etap Adaptive Power Challenge – zbieranie zgłoszeń, zakończy się 29 czerwca. Do 11 września jury programu wybierze sześć najlepszych projektów, których autorzy zaprezentują się podczas finału. Program zakończy się 23 października w Atlancie podczas SCTE Cable-Tech Expo. Jedna nagroda w wysokości 10 tys. dolarów przyznana zostanie w kategorii Enterprise dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Druga nagroda w tej samej wysokości zarezerwowana jest dla zwycięskiego projektu w kategorii Breakthrough, w której zmierzą się startupy, studenci, naukowcy oraz pozostali uczestnicy programu.

 

Program Adaptive Power Challenge to szansa na wykorzystanie innowacyjności i doświadczenia, aby zmienić oblicze całej branży, w której działa Liberty Global. Zwycięzcy otrzymają zaproszenie do przetestowania swoich rozwiązań we współpracy z największym na świecie operatorem usług telewizji i szerokopasmowego internetu.

 

Więcej informacji o programie oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej Adaptive Power Challenge: www.adaptivepowerchallenge.com.

Wiadomości firmowe innovaphone Projects: Efektywne zarządzanie projektami dla maksymalnej produktywności

Efektywna organizacja pracy, zoptymalizowany przepływ zadań

Sindelfingen, 06 maja 2025 – Efektywna komunikacja i płynna współpraca w zespołach są kluczem do sukcesu firmy. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, innovaphone wprowadza na rynek Projects – innowacyjne, elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia transparentne planowanie, oszczędne wykorzystanie zasobów oraz precyzyjną dokumentację. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak złośliwe boty niszczą e-commerce - i jak temu zapobiec?

Współczesny e-commerce mierzy się z rosnącym zagrożeniem ze strony złośliwych botów. To już nie tylko proste automaty zbierające dane, ale zaawansowane narzędzia wykorzystywane do nieuczciwej konkurencji, wykradania treści, oszustw reklamowych i ataków DDoS. Szacuje się, że nawet połowa ruchu internetowego pochodzi od botów – a duża część z nich działa na szkodę sklepów internetowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak sklepy mogą zwiększyć swoje cyberbezpieczeństwo w sezonie świątecznym?

Okres zimowy oznacza dla sprzedawców nie tylko wzmożoną aktywność handlową, ale i zwiększone ryzyko ataku. Hakerzy kierują swoją uwagę zwłaszcza tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze, a do takich zdecydowanie należą zakupy przedświąteczne. Jednak bezpośrednim celem cyberprzestępców są nie tylko finanse. Ze względu na obecną cyfryzację i wszechobecność płatności online, potężna ilość wrażliwych danych przechowywanych przez organizacje detaliczne stanowi ogromną zachętę dla wielu hackerów czytaj więcej