UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big
UPC

UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

27.09.2017
UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.

CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego, wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy. 

Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage– mówi Ross Knap, CEO CallPage.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej. – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Jak działa CallPage?

CallPage to nowe narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes umożliwiające natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej