VoIP bez Limitu telefon IP
UPC Future Makers – Girls Edition
UPC

UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

25.10.2017
28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie.

Warsztaty UPC Future Makers: Girls Edition to szansa na zapoznanie się z podstawami kodowania, a także elementami robotyki, budowania stron internetowych, aplikacji i bezpieczeństwa w sieci.

Naszym celem jest rozwijanie zaawansowanych kompetencji cyfrowych, które pomogą dzieciom w rozwoju i realizacji ich ambicji. Dzięki internetowi i umiejętności programowania nawet dzieci zyskują moce, dzięki którym mogą zmieniać świat na lepsze. Tym razem w ramach UPC Future Makers koncentrujemy się na dziewczętach, żeby zainspirować je do aktywności w obszarze nowych technologii. – mówi Patrycja Gołos, VP Corporate Affairs w UPC Polska.   

Zajęcia w ramach UPC Future Makers: Girls Edition poprowadzą doświadczeni mentorzy z Fundacji Girls Code Fun. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma LOFI Robot – laureat drugiej edycji programu UPC Think Big, który zapewni uczestniczkom warsztatów robotyczne zestawy edukacyjne do nauki programowania. Patronat medialny nad inicjatywą objęło Elle, największy w Polsce miesięcznik dla kobiet .

Program Future Makers jest częścią międzynarodowej inicjatywy, organizowanej przez Liberty Global, spółkę matkę UPC.

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej