Do sklepów w całej Polsce trafiły telewizory z nowej serii A1, które oferują widzom zupełnie nowe doznania wizualne. Jest to możliwe za sprawą matrycy OLED, która zawiera ponad 8 milionów samorzutnie świecących pikseli. Kontrolę nad tą ogromną liczbą sprawuje procesor X1 Extreme, rozszerzający możliwości matrycy tak, by zapewnić widzom obraz 4K HDR o znakomitej jakości. Trzy najważniejsze cechy, którymi charakteryzują się nowe telewizory Sony OLED to niezrównanie głęboka czerń, świetne odwzorowanie kolorów i krystalicznie czysty obraz.
Wrażenia wizualne potęguje nowa technologia dźwięku Sony Acoustic Surface. Konstruktorzy Sony wykorzystali fakt, iż panele OLED nie wymagają podświetlenia. Wszystkie odgłosy dobiegają bezpośrednio z powierzchni ekranu, co powoduje, że dźwięk jest doskonale zsynchronizowany z obrazem i brzmi idealnie nawet jeśli widz patrzy na telewizor z boku.
Dzięki zastosowaniu technologii Acoustic Surface można było całkowicie wyeliminować głośniki, co przełożyło się na unikalną, sztalugową stylistykę modelu A1. Nowoczesne wzornictwo zaowocowało również wyeliminowaniem klasycznej podstawy. Dzięki temu rozwiązaniu na ekranie nie ma zbędnych elementów, które odrywałyby uwagę widza od obrazu. Z tyłu telewizora ukryto dodatkowo subwoofer o dużej mocy oraz system pozwalający na schowanie przewodów.
Ponadto Sony BRAVIA A1 jest wyposażony w platformę Android TV, gwarantującą szeroką ofertę filmów, gier oraz tysięcy aplikacji, a funkcja wyszukiwania głosowego pozwala łatwiej i szybciej znaleźć interesujące nas treści.
Telewizory Sony BRAVIA A1 z ekranami o przekątnej 65 cali (KD-65A1) oraz 55 cali (KD-55A1) są już dostępne w sklepach Sony Centre, Media Markt, Saturn, Media Expert oraz Euro RTV AGD na terenie całej Polski.
News Sony wprowadza najbardziej wytrzymałą i najszybszą na świecie kartę SD
- Najmocniejsza na świecie[i] karta SD: 18-krotnie[ii]większa wytrzymałość na zginanie[iii] i odporność na upadek[iv]- Pierwsza na świecie[v] konstrukcja z jednoczęściowym odlewem zapewniająca wytrzymałość i twardość
- Brak delikatnych elementów dzięki konstrukcji bez żeberek i przełącznika
- Największa na świecie[vi] prędkość odczytu (do 300 MB/s) i zapisu (do 299 MB/s)[vii]
- Najwyższe światowe standardy odporności na wodę i pył — odpowiednio IPX8i IP6X[viii]
- Bezpieczeństwo wyników pracy dzięki narzędziu SD Scan i oprogramowaniu File Rescue
czytaj więcej
Sony Wysoka jakość obrazu i dźwięku nowego odtwarzacza Blu-ray 4K HDR Sony UBP-X500
- Natywne odtwarzanie nośników Blu-ray™ 4K HDR i przejście sygnału Dolby Atmos: wysoka jakość obrazu i dźwięku przy oglądaniu filmów- Rozdzielczość czterokrotnie większa od Full HD i wyjątkowa szczegółowość, kolorystyka oraz jasność obrazu
- Obsługa różnorodnych multimediów i formatów
- Prosty i funkcjonalny system obsługi
czytaj więcej
Sony Kinowa technologia w domowym salonie
Jak wkomponować listwę głośnikową z systemem Dolby Atmos® Sony ZF9 w wystrój salonu i zamienić go w eleganckie centrum rozrywki? czytaj więcejNews Sony ogłasza wprowadzenie nowej serii szybkich, miniaturowych pamięci masowych SSD
- Zewnętrzne napędy SSD ze złączem USB Type-C ułatwiającym podłączanie urządzeń z systemem Android- Łatwe, szybkie wykonywanie kopii zapasowych fotografii dzięki nowej funkcji współpracy z aparatami Sony α
- Bardzo szybkie przesyłanie danych i trwała konstrukcja o małych wymiarach czytaj więcej
Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las
Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej