Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku
Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

11.05.2017
Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy.

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Grupa Cyfrowy Polsat opublikowała bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe za I kwartał 2017 roku. W wyniku konsekwentnej realizacji długoterminowej strategii rozwoju odnotowała wzrost wyników operacyjnych oraz przewyższające oczekiwania analityków wyniki finansowe – przychody Grupy osiągnęły blisko 2,4 mld zł, wynik EBITDA wyniósł 929 mln zł, a marża EBITDA wzrosła do 39%. W ramach działań mających na celu regularne oddłużanie Grupy, spółka podjęła decyzję o przedterminowym wykupie wszystkich obligacji Litenite za kwotę 945 mln zł. Jednocześnie Zarząd, przewidując utrzymanie wysokiego poziomu generowanych wolnych przepływów pieniężnych również w 2017 roku, przedstawił rekomendację wypłaty dywidendy za zeszły rok w wysokości 32 gr na akcję.

Najważniejsze dane operacyjne i finansowe za I kwartał 2017 r.

  • Stabilny wzrost nasycenia bazy klientów kontraktowych usługami zintegrowanymi:
  • Już 23% klientów kontraktowych Grupy korzysta z oferty multiplay,
  • Ponad 1,3 mln klientów usług zintegrowanych,
  • Niski wskaźnik churn na poziomie 8,5% w I kwartale br.
  • Stabilna baza klientów kontraktowych – ponad 5,8 mln, którzy posiadają średnio 2,28 usługi z portfolio Grupy. Średni przychód od klienta kontraktowego wzrósł o 2,4% rok do roku do 89,1 zł.
  • Silny przyrost liczby usług kontraktowych o 593 tys. w ujęciu rok do roku do 13,3 mln. Stanowią one ponad 82% wszystkich świadczonych usług:
  • W segmencie telefonii komórkowej liczba usług kontraktowych wzrosła rok do roku o 249 tys. Wzrost ten jest efektem korzystnego wpływu strategii multiplay oraz przejściowo zintensyfikowanej migracji klientów z segmentu prepaid.
  • Dzięki dobrej sprzedaży usług Multiroom i płatnych OTT (m.in. subskrypcje pakietów serwisu IPLA), liczba kontraktowych usług płatnej telewizji wzrosła o 226 tys. do blisko 4,8 mln.
  • Baza usług Internetu mobilnego zwiększyła się rok do roku o 119 tys. do poziomu blisko 1,8 mln.
  • Statystyki segmentu prepaid pozostawały pod wpływem przepisów ustawy antyterrorystycznej, obligujących klientów do rejestracji przedpłaconych kart SIM:
  • Promując przejrzystość standardów raportowania, Grupa Cyfrowy Polsat zdecydowała się całkowicie wykluczyć niezarejestrowane karty SIM ze swoich raportowanych statystyk z początkiem lutego 2017 roku, by w pełni odzwierciedlić efekty obowiązkowej rejestracji kart prepaid w wynikach za I kwartał 2017 r. Na koniec tego kwartału Grupa posiadała 2,83 mln zarejestrowanych przedpłaconych kart SIM, liczonych według dotychczas stosowanej 90-dniowej definicji użyciowej, podczas gdy całkowita liczba RGU prepaid, obejmująca usługi płatnej telewizji, wyniosła 2,88 mln.
  • Jednocześnie ARPU segmentu prepaid wzrosło w I kwartale aż o 5,7% r/r i wynosiło 18,7 zł, co w znacznym stopniu jest pochodną podjętej decyzji o wyłączeniu z raportowanej bazy kart niezarejestrowanych.
  • Kanały Grupy Polsat cieszyły się dużym zainteresowaniem w grupie komercyjnej, osiągając wynik 24,3% udziału w oglądalności, na co złożyło się 12,7% kanału głównego oraz 11,5% kanałów tematycznych.
  • Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu rosły rok do roku szybciej niż cały rynek reklamy TV – w tempie 1,9% vs 0,3% wzrostu rynku i w I kwartale 2017 r. wyniosły 234 mln zł, dzięki czemu udział Grupy w rynku reklamy TV zwiększył się do 25,7%.
  • Średnia miesięczna liczba użytkowników największej polskiej telewizji internetowej IPLA wynosiła 3,5 mln.
  • Bardzo dobre wyniki finansowe Grupy:
  • przychody: 2,389 mld zł,
  • EBITDA: 929 mln zł,
  • marża EBITDA: 38,9%,
  • wolne przepływy pieniężne po spłacie odsetek od kredytów i obligacji: 1,987 mld zł w okresie 12-miesięcznym,
  • wskaźnik całkowitego zadłużenia netto/EBITDA obniżył się wyraźnie do poziomu 2,88x.

– W 2017 roku, podobnie jak w latach ubiegłych, konsekwentnie i skutecznie kontynuujemy realizację obranej przez nas strategii rozwoju, czego wynikiem jest stabilny wzrost nasycenia bazy klientów kontraktowych usługami zintegrowanymi, wzrost średniego przychodu od klienta oraz bardzo niski wskaźnik rezygnacji – churn, świadczący o rosnącej satysfakcji klientów z dostarczanych przez nas usług – mówi Tobias Solorz, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o. Także wyniki oglądalności kanałów Grupy Telewizji Polsat są zgodne z naszą długoterminową strategią, a jej przychody ponownie rosną szybciej niż cały rynek reklamy TV. Bardzo dobre wyniki operacyjne obydwu segmentów przyniosły efekt w postaci dynamicznego wzrostu przychodów i bardzo wysokiej marży EBITDA Grupy.

Segment usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych

Zgodnie z naszymi założeniami systematycznie rośnie liczba usług kontraktowych i ich udział w łącznej liczbie świadczonych przez nas usług – stanowią one już ponad 82% – podsumowuje Tobias Solorz. – Cały czas rozwijamy naszą ofertę usług zintegrowanych. Obecnie oferujemy 9 różnych usług i produktów, które można łączyć w ramach programu smartDOM, zyskując wymierne oszczędności, a skuteczna dosprzedaż kolejnych usług skutkuje wysoką na konkurencyjnym rynku dynamiką wzrostu ARPU oraz wzrostem zadowolenia naszych klientów.

 

I kwartał

 

2017

2016

Zmiana %

Łączna liczba RGU
(kontraktowe+przedpłacone)

16.216.128

16.531.833

-1,9%

USŁUGI KONTRAKTOWE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

13.337.038

12.744.166

4,7%

Płatna telewizja, w tym:

4.785.947

4.560.267

4,9%

Multiroom

1.031.294

957.952

7,7%

Telefonia komórkowa

6.785.002

6.536.366

3,8%

Internet

1.766.089

1.647.533

7,2%

Liczba klientów kontraktowych

5.847.401

5.893.225

-0,8%

 

 

 

 

ARPU na klienta [PLN]

89,1

87,0

2,4%

Churn na klienta

8,5%

9,8%

-1,3 p.p.

Wskaźnik nasycenia RGU na jednego klienta

2,28

2,16

5,6%

USŁUGI PRZEDPŁACONE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

2.879.090

3.787.667

-24,0%

Płatna telewizja

48.224

35.754

34,9%

Telefonia komórkowa

2.646.477

3.495.733

-24,3%

Internet

184.389

256.180

-28,0%

ARPU na RGU prepaid [PLN]

18,7

17,7

5,7%

 

Zgodnie z założeniami długoterminowej strategii dążymy do maksymalizacji przychodu od klienta kontraktowego poprzez dosprzedaż dodatkowych produktów i usług do połączonej bazy klientów Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, między innymi w ramach programu smartDOM, który pozytywnie wpływa na ARPU klienta kontraktowego. Ma to odzwierciedlenie w stabilnych przychodach całego segmentu, wzroście wyniku EBITDA i wysokiej, niemal 39% marży EBITDA – komentuje Katarzyna Ostap-Tomann, Członek Zarządu ds. Finansowych, Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Wyniki finansowe segmentu usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych za I kwartał 2017 r.

mln PLN

I kwartał 2017

zmiana r/r

pro forma1)

Przychody ze sprzedaży

2 130

5%

Koszty operacyjne*

1 310

3%

EBITDA

821

7%

Marża EBITDA

38,6 %

0,9 p.p.

 

1) Pro-forma (konsolidacja wyników Grupy Aero2 – dawniej Grupy Midas – w pełnym I kwartale 2016 r.), Cyfrowy Polsat, Metelem, Aero2 (wcześniej Midas), skonsolidowane sprawozdania finansowe oraz analizy własne

* Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

Segment nadawania i produkcji telewizyjnej

W segmencie nadawania i produkcji telewizyjnej konsekwentnie realizujemy długoterminowe cele. Grupa Telewizji Polsat ponownie była liderem oglądalności w grupie komercyjnej z wynikiem 24,3%, na co złożyło się 12,7% udziału stacji Polsat oraz 11,5% udziału naszych kanałów tematycznych. Kolejny kwartał z rzędu nasze przychody z reklamy TV i sponsoringu miały wyższą niż cały rynek reklamy TV dynamikę wzrostu – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

I kwartał

 

 

2017

2016

Zmiana p.p./%

Udział w oglądalności1, w tym:

24,3%

24,4%

-0,1 p.p.

POLSAT (kanał główny)

12,7%

12,7%

0,0 p.p.

Kanały tematyczne

11,5%

11,7%

-0,2 p.p.

Przychody z reklamy i sponsoringu2 (mln PLN)

234

229

1,9%

Udział w rynku reklamy3

25,7%

25,3%

0,4 p.p.

 

 

 

 

Wydatki na reklamę telewizyjną4

(mln PLN)

910

908

0,3%

         
 

1 NAM, udział w oglądalności w grupie wszyscy 16-49 lat, cała doba

2 Przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wg definicji Starcom

3 Szacunki własne na podstawie danych Starcom (dawniej SMG Starlink);

4 Starcom, dane wstępne, reklama spotowa i sponsoring

 

Sprawdzona i ceniona oferta programowa oraz bardzo dobre wyniki oglądalności kanałów Grupy Telewizji Polsat w I kwartale przyniosły efekt w postaci wzrostu przychodów segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej. Prowadzenie zrównoważonej polityki programowej i inwestycyjnej, a także dyscyplina w obszarze kosztów poskutkowały wzrostem wyniku i marży EBITDA – mówi Katarzyna Ostap-Tomann.

Wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej za I kwartał 2017 r.

mln PLN

I kwartał 2017

zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

305

2%

Koszty operacyjne*

202

2%

EBITDA

108

7%

Marża EBITDA

35,4%

1,5 p.p.

 

            *Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat za I kwartał 2017 r.

mln PLN

I kwartał 2017

zmiana r/r

pro forma1)

Przychody ze sprzedaży

2 389

4,6%

Koszty operacyjne*

1 466

2,8%

EBITDA

929

7,4%

Marża EBITDA

38,9%

1 p.p.

 

1) Pro-forma (konsolidacja wyników Grupy Aero2 – dawniej Grupy Midas – w pełnym kwartale 2016 r.), Cyfrowy Polsat, Metelem, Aero2 (wcześniej Midas), skonsolidowane sprawozdania finansowe oraz analizy własne

                          * Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

Efektywna realizacja strategii multiplay i bardzo dobre wyniki operacyjne obydwu segmentów miały odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach finansowych całej Grupy – rosnących o ponad 4% przychodach, 7% wzroście wyniku EBITDA oraz bardzo silnej 39% marży EBITDA. Stabilne i bardzo wysokie wolne przepływy pieniężne pozwalają nam kontynuować proces sukcesywnego oddłużania Grupy. Oprócz regularnych spłat rat kredytu podjęliśmy decyzję o przedterminowym wykupie wszystkich obligacji Litenite za łączną kwotę 945 mln zł, uwzględniającą premię za wcześniejszy wykup. Stabilna i bardzo dobra kondycja finansowa Grupy pozwoliła nam, jako Zarządowi, podjąć również decyzję o rekomendacji wypłaty dywidendy za 2016 rok w wysokości 32 gr na akcję podsumowuje Katarzyna Ostap-Tomann.

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat po raz drugi partnerem Sceny Kulturalnej

Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, oraz Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i lider technologii LTE, już po raz drugi wspierają najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Rusza 7. edycja konkursu fotograficznego National Geographic i Cyfrowego Polsatu

Do 4 września br. fani fotografii mogą wziąć udział w siódmej edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego kanału telewizyjnego National Geographic i Cyfrowego Polsatu, operatora największej polskiej platformy satelitarnej i dostawcy nowoczesnych usług multimedialnych. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają nie tylko nietuzinkowe nagrody, ale także możliwość opublikowania swojego zdjęcia w prestiżowym kalendarzu na 2018 rok. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Happy Hours w Cyfrowym Polsacie – aż 100 GB za 49,99 zł

Na stronie www.cyfrowypolsat.pl ruszyła promocja, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł/mies. Promocja z super dużym pakietem internetowym dostępna jest tylko w sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu do 13 lipca. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje Wimbledon na Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Wielkimi krokami zbliżamy się do kolejnego turnieju zaliczanego do Wielkiego Szlema. Już 3 lipca rozpocznie się 131. edycja Wimbledonu. Dzięki ofercie Tenis Premium fani tenisa będą mogli śledzić rozgrywki przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD oraz bez reklam, a także oglądać powtórki najciekawszych i najbardziej emocjonujących meczów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowe oprogramowanie dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu

Z myślą o abonentach korzystających z dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu operator zaprojektował nowe oprogramowanie. Nowoczesny wygląd menu, łatwy i intuicyjny dostęp do funkcji, w tym do serwisów online, oraz kontrastowe kolory to tylko część pozytywnych zmian, które sprawią, że korzystanie ze sprzętu stanie się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Bezpłatna, automatyczna aktualizacja przeprowadzana jest etapami w kolejnych partiach dekoderów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Ruszyła sprzedaż odbywającej się 24 czerwca gali Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie. W ostatnią sobotę czerwca, w gdańskiej Ergo Arenie, w walce wieczoru zmierzą się Tomasz Adamek z Solomonem Haumono. Swoje umiejętności w ringu pokażą również Krzysztof Głowacki oraz Mateusz Masternak. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wspólne wystąpienie PIKE, CP i nc+ do Sejmu w sprawie projektu ustawy abonamentowej

w Sejmie zostało dzisiaj złożone pismo podpisane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej, ITI Neovision S.A. (operator platformy nc+) oraz Cyfrowy Polsat S.A. Operatorzy występują w obronie praw swoich abonentów. Pismo zostało również przesłane szefom partii reprezentowanych w parlamencie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Dodatkowe treści TV na Dzień Dziecka od Cyfrowego Polsatu

Z myślą o swoich najmłodszych widzach z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował nietuzinkowy prezent. Trzy wyjątkowe kanały: Nickelodeon HD, Nickelodeon oraz Nick Jr., kilkadziesiąt dodatkowych treści VOD w serwisach Cyfrowy Polsat GO oraz IPLA, a także moc atrakcji podczas organizowanych z tej okazji specjalnych eventów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Start kanałów Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Już 28 maja rozpocznie się Roland Garros – prawdziwe święto fanów tenisa! To właśnie z myślą o nich powstała wyjątkowa oferta Tenis Premium z kanałami Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, dzięki którym przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD i bez reklam widzowie będą mogli obejrzeć wszystkie 4 turnieje zaliczane do Wielkiego Szlema. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Kolejne Happy Hours i dwa razy więcej Internetu w Cyfrowym Polsacie

W sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu ruszyła kolejna edycja promocji, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł. Promocja z dwa razy większym pakietem danych dostępna jest tylko na stronie www.cyfrowypolsat.pl i można z niej skorzystać do 5 czerwca br. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat po raz drugi partnerem Sceny Kulturalnej

Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, oraz Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i lider technologii LTE, już po raz drugi wspierają najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Rusza 7. edycja konkursu fotograficznego National Geographic i Cyfrowego Polsatu

Do 4 września br. fani fotografii mogą wziąć udział w siódmej edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego kanału telewizyjnego National Geographic i Cyfrowego Polsatu, operatora największej polskiej platformy satelitarnej i dostawcy nowoczesnych usług multimedialnych. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają nie tylko nietuzinkowe nagrody, ale także możliwość opublikowania swojego zdjęcia w prestiżowym kalendarzu na 2018 rok. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Happy Hours w Cyfrowym Polsacie – aż 100 GB za 49,99 zł

Na stronie www.cyfrowypolsat.pl ruszyła promocja, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł/mies. Promocja z super dużym pakietem internetowym dostępna jest tylko w sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu do 13 lipca. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje Wimbledon na Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Wielkimi krokami zbliżamy się do kolejnego turnieju zaliczanego do Wielkiego Szlema. Już 3 lipca rozpocznie się 131. edycja Wimbledonu. Dzięki ofercie Tenis Premium fani tenisa będą mogli śledzić rozgrywki przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD oraz bez reklam, a także oglądać powtórki najciekawszych i najbardziej emocjonujących meczów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowe oprogramowanie dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu

Z myślą o abonentach korzystających z dekoderów HD produkcji Cyfrowego Polsatu operator zaprojektował nowe oprogramowanie. Nowoczesny wygląd menu, łatwy i intuicyjny dostęp do funkcji, w tym do serwisów online, oraz kontrastowe kolory to tylko część pozytywnych zmian, które sprawią, że korzystanie ze sprzętu stanie się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Bezpłatna, automatyczna aktualizacja przeprowadzana jest etapami w kolejnych partiach dekoderów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Ruszyła sprzedaż odbywającej się 24 czerwca gali Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie. W ostatnią sobotę czerwca, w gdańskiej Ergo Arenie, w walce wieczoru zmierzą się Tomasz Adamek z Solomonem Haumono. Swoje umiejętności w ringu pokażą również Krzysztof Głowacki oraz Mateusz Masternak. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wspólne wystąpienie PIKE, CP i nc+ do Sejmu w sprawie projektu ustawy abonamentowej

w Sejmie zostało dzisiaj złożone pismo podpisane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej, ITI Neovision S.A. (operator platformy nc+) oraz Cyfrowy Polsat S.A. Operatorzy występują w obronie praw swoich abonentów. Pismo zostało również przesłane szefom partii reprezentowanych w parlamencie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Dodatkowe treści TV na Dzień Dziecka od Cyfrowego Polsatu

Z myślą o swoich najmłodszych widzach z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował nietuzinkowy prezent. Trzy wyjątkowe kanały: Nickelodeon HD, Nickelodeon oraz Nick Jr., kilkadziesiąt dodatkowych treści VOD w serwisach Cyfrowy Polsat GO oraz IPLA, a także moc atrakcji podczas organizowanych z tej okazji specjalnych eventów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Start kanałów Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Już 28 maja rozpocznie się Roland Garros – prawdziwe święto fanów tenisa! To właśnie z myślą o nich powstała wyjątkowa oferta Tenis Premium z kanałami Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, dzięki którym przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD i bez reklam widzowie będą mogli obejrzeć wszystkie 4 turnieje zaliczane do Wielkiego Szlema. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Kolejne Happy Hours i dwa razy więcej Internetu w Cyfrowym Polsacie

W sklepie internetowym Cyfrowego Polsatu ruszyła kolejna edycja promocji, w której klienci mogą otrzymać aż 100 GB Internetu LTE Plus za jedyne 49,99 zł. Promocja z dwa razy większym pakietem danych dostępna jest tylko na stronie www.cyfrowypolsat.pl i można z niej skorzystać do 5 czerwca br. czytaj więcej