Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Klienci zainteresowani produktami Twojej firmy mają do dyspozycji wiele możliwości nawiązania kontaktu dzięki innovaphone Contact Widgets. Widget zainstalowany na stronie internetowej umożliwia kontakt z Twoją firmą za pośrednictwem połączenia telefonicznego, połączenia wideo, czatu lub poczty elektronicznej. Potencjalne przeszkody, takie jak wypełnianie skomplikowanych formularzy kontaktowych lub klikanie potencjalnie podejrzanych linków, należą już do przeszłości. Aplikacja innovaphone Contact Widgets App opera się na technologii WebRTC, która wykorzystuje popularne języki programowania, aby umożliwić komunikację audio i wideo za pośrednictwem przeglądarki. Za każdym widgetem skonfigurowana jest osoba lub grupa kontaktów, a ich dostępność jest synchronizowana z ich obecnością w czasie rzeczywistym. Aplikacja Contact Widgets App ma jeszcze jedną funkcję, umożliwia przechowywanie dowolnie konfigurowalnego adresu URL, który może być używany do oferowania narzędzia do planowania online w celu umawiania spotkań itp. W ten sposób strona internetowa staje się centralnym ośrodkiem dla wszystkich form interaktywnego dialogu z klientem.
"Dzięki naszej aplikacji Contact Widgets App projekt widgetu pozostaje w gestii samej firmy, eliminując potrzebę korzystania z zewnętrznego dostawcy usług internetowych. Projekt można dostosować do własnego projektu korporacyjnego firmy, a czcionkę, układ, kolor i moduły tekstowe można dowolnie wybierać. W ten sposób ważny temat "generowania leadów" pozostaje w firmie", wyjaśnia Dagmar Geer, CEO, innovaphone AG.
Aplikacja innovaphone Contact Widgets App jest również atrakcyjna pod względem kosztów: Jeśli platforma innovaphone myApps Business jest już używana, aplikacja jako taka jest bezpłatna. Wystarczy jeden port i licencja UC na aplikację Contact Widgets App, które można wykorzystać do tworzenia dowolnej liczby widgetów. Nowi klienci mają również możliwość zakupu aplikacji oddzielnie i bez integracji z innovaphone PBX, bezpłatnie (z wyświetlanymi reklamami) lub w cenie 100 Euro. W modelu wynajmu wymagana jest odpowiednia liczba ISC (innovaphone Software Credits), co odpowiada miesięcznej cenie 4,50 Euro lub 6,70 Euro (w przypadku wynajmu w chmurze).
Wiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej