Stworzyła pracownię florystyczną online
News

Stworzyła pracownię florystyczną online. Teraz wystąpiła w dużej kampanii promującej rozwiązania cyfrowe

05.09.2018
Na rynku zdominowanym przez tradycyjne kwiaciarnie Joanna Lewandowska postanowiła założyć pracownię florystyczną dostępną dla klientów online. Dziś Kwiatowa Manufaktura współpracuje m.in. z Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, a właścicielka przedsiębiorstwa wystąpiła w dużej kampanii reklamowej. W spocie operatora telekomunikacyjnego widzowie mogą zobaczyć firmy, które w swojej codziennej pracy wykorzystują z sukcesem narzędzia cyfrowe.

Decyzję o założeniu własnego biznesu Joanna podjęła jeszcze w trakcie studiów na SGGW. Powołana przez nią do życia pracownia florystyczna klientów miała pozyskiwać tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu, czyli w internecie.

 

Kluczowym wyzwaniem dla Kwiatowej Manufaktury był brak fizycznej siedziby, miejsca, do którego klienci mogliby przyjść, by obejrzeć realizacje. Szybko okazało się jednak, że prezentacja portfolio
w internecie, wspierana działaniami promocyjnymi w sieci, wzbudziła zainteresowanie osób indywidualnych oraz instytucji. W ten sposób udało się zbudować i ugruntować pozycję przedsiębiorstwa
– opowiada Joanna Lewandowska, właścicielka Kwiatowej Manufaktury.

 

Wsparcie ze strony technologii sprawiło, że popularność Kwiatowej Manufaktury rosła, a Joanna zdecydowała się na prowadzenie aktywnych działań nie tylko na stronie internetowej, lecz także
w mediach społecznościowych. Realizacje pracowni można więc zobaczyć na Facebooku, Instagramie i Pintereście. W rezultacie unikalne kompozycje, bazujące na zawsze świeżych kwiatach, dobieranych pod zamówienie, zaczęły zdobywać coraz większy rozgłos. Sam internet pozostał natomiast podstawowym kanałem komunikacyjnym przedsiębiorstwa. Kolejnym krokiem był już udział w dużej kampanii reklamowej, promującej rozwiązania cyfrowe w małych i średnich firmach.

 

Biznes stale się rozwija

Dziś Joanna współpracuje z licznymi instytucjami, m.in. Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie. Tworzy ponadto oprawy florystyczne wesel w porozumieniu z Polskim Stowarzyszeniem Konsultantów Ślubnych, a dodatkowo wykłada w Akademii Florystyki.

 

Cyfrowa rewolucja w sektorze MŚP

Spot T-Mobile, w którym Joanna wystąpiła, pokazuje prawdziwych klientów operatora, wykorzystujących z powodzeniem narzędzia telekomunikacyjne i cyfrowe w codziennej pracy. Wzięli w nim udział przedstawiciele różnych branż, m.in. Tymoteusz Pięta, właściciel salonów fryzjerskich Hairmate, do których można zapisać się online. Nie zabrakło także Michała Spodymka, który w ramach biura Goeste Nieruchomości poprzez media społecznościowe prezentuje klientom mieszkania i domy, oraz Zofii Gaińskiej, założycielki przychodni Animal Center, informującej o działalności placówek m.in. na Facebooku czy Instagramie. Kampania promuje najnowszą ofertę T-Mobile - MagentaBIZNES, proponującej małym i średnim firmom cyfrowe usługi dodatkowe, takie jak aplikacja do samodzielnej obsługi księgowości czy zdalny serwis IT. Wszystko po to, aby wspomóc sektor MŚP w cyfrowej rewolucji, która właśnie dla tej grupy stanowi największe wyzwanie.

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszają transmisje Ligi Mistrzów UEFA w Grupie Polsat - nowe studio zbudowane na potrzeby LM i LE

Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA, które od wtorku 21 sierpnia będzie można oglądać tylko w nowych kanałach i serwisach sportowych premium Grupy Polsat, będą pokazywane z nowego, wyjątkowego studia. To jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie tego typu obiektów telewizyjnych w Europie i zdecydowanie najnowocześniejsze studio w Polsce. Trzy pierwsze mecze już dzisiaj. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Internet LTE od Cyfrowego Polsatu z Ligą Mistrzów UEFA nawet przez 6 miesięcy za darmo

Dzisiaj Cyfrowy Polsat wprowadził nowe odsłony ofert Internetu LTE. Teraz klienci mają możliwość zakupu pakietu IPLA Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA na żywo w każdym wariancie oferty w atrakcyjnej cenie – z abonamentem nawet przez pół roku za darmo. W Mistrzowskiej Ofercie pakiet z piłkarskimi rozgrywkami jest dostępny w cenie abonamentu. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD. czytaj więcej