Skuteczne pozycjonowanie ‒ skup się na użytkowniku
Skuteczne pozycjonowanie to przede wszystkim pozycjonowanie koncentrujące się na użytkowniku. Na tym, by klienci bez problemów poruszali się w obrębie strony, by nie mieli problemów ze znalezieniem istotnych informacji, by mogli sprawnie kupić interesujące ich produkty. To właśnie zadowolenie użytkowników jest priorytetem. Witryny niespełniające oczekiwań odwiedzających odnotowują wysoki współczynniki odrzuceń, co przekłada się to na spadek w rankingu Google i niską konwersję.
Skuteczne pozycjonowanie ‒ przemyślana strategia
Nie możemy mówić o skutecznym pozycjonowaniu bez odpowiedniej strategii. Strategia powinna być poprzedzona szczegółowym audytem SEO i analizą konkurencji. Na tej podstawie planujemy działania, tworzymy harmonogram treści, określamy budżet na linki zewnętrzne. W razie potrzeby powinniśmy zoptymalizować strategię. Tak, by nasze działania były zgodne z oczekiwaniami użytkowników i, byśmy zawsze byli o krok przed konkurencją.
Skuteczne pozycjonowanie ‒ regularne działania
Pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy działania prowadzone są regularnie. Roboty Google doceniają witryny, na których pojawia się aktualny content. Witryny, które żyją, z przemyślaną siecią linków wewnętrznych.
Skupmy się na chwilę na linkach wewnętrznych, mają one duże znaczenie i to zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów Google.
Dlaczego? Przemyślana struktura linków sprawia, że użytkownik sprawnie porusza się po naszej witrynie, może szybko dotrzeć do szczegółowych informacji na dany temat, znaleźć konkretne podstrony, wrócić na stronę główną. Dobrze zdecydować się zarówno na linki tekstowe, jak i graficzne.
Linki wewnętrzne zwiększają również jakość indeksacji. Sprawiają, że roboty lepiej rozumieją strukturę naszej strony, szybciej ją indeksują.
Jak linki wewnętrzne, to także linki zewnętrzne. Odnośniki prowadzące na naszą stronę ze źródeł zewnętrznych są jak głosy, które inne witryny oddają na naszą. Zwiększają wiarygodność, pomagają uzyskać wyższe pozycje w Google, stanowią dodatkowe źródło ruchu na stronie.
Liczba takich odnośników także powinna wzrastać regularnie, naturalnie. Istotne, by linki pochodziły ze zróżnicowanych, wiarygodnych, mających autorytet źródeł. Najlepiej, jeśli będą to portale i witryny w pewnym stopniu pokrywające się tematycznie z naszym biznesem.
Skuteczne pozycjonowanie ‒ metody white hat SEO
Skuteczne pozycjonowanie to pozycjonowanie zgodne z wytycznymi Google. Uciekanie są do nieuczciwych metod, maskowanie treści i inne próby manipulacji wynikami Google, mogą narazić nas na kary w postaci spadku o kilkanaście do kilkudziesięciu pozycji w dół, a nawet do wyłączenia strony z indeksacji.
Skuteczne pozycjonowanie z 1stplace.pl
Skuteczne pozycjonowanie stron www? Tylko z 1stplace.pl. 1stplace.pl to agencja e-marketingowa, która od ponad 10 lat pozycjonuje strony www biznesów o różnej specyfice działania. 1stplace.pl świadczy kompleksowe usługi, począwszy od budowy stron www i sklepów e-commerce, po pozycjonowanie i kampanie Google & Fb Ads.
Postaw na skuteczne pozycjonowanie i ciesz się z większych zysków. Postaw na 1stplace.pl!