Czym jest skuteczne pozycjonowanie i jak wpłynie na rozwój Twojego biznesu?
News

Czym jest skuteczne pozycjonowanie i jak wpłynie na rozwój Twojego biznesu?

23.09.2022
Wiele firm decyduje się na usługę pozycjonowania. Niektóre biznesy stopniowo zwiększają widoczność w sieci, popularność i zyski. Inne natomiast stoją w miejscu, a nawet spadają w rankingu. Czym więc wyróżnia się skuteczne pozycjonowanie? O tym poniżej. Zachęcamy do lektury!

Skuteczne pozycjonowanie ‒ skup się na użytkowniku

Skuteczne pozycjonowanie to przede wszystkim pozycjonowanie koncentrujące się na użytkowniku. Na tym, by klienci bez problemów poruszali się w obrębie strony, by nie mieli problemów ze znalezieniem istotnych informacji, by mogli sprawnie kupić interesujące ich produkty. To właśnie zadowolenie użytkowników jest priorytetem. Witryny niespełniające oczekiwań odwiedzających odnotowują wysoki współczynniki odrzuceń, co przekłada się to na spadek w rankingu Google i niską konwersję.

Skuteczne pozycjonowanie ‒ przemyślana strategia

Nie możemy mówić o skutecznym pozycjonowaniu bez odpowiedniej strategii. Strategia powinna być poprzedzona szczegółowym audytem SEO i analizą konkurencji. Na tej podstawie planujemy działania, tworzymy harmonogram treści, określamy budżet na linki zewnętrzne. W razie potrzeby powinniśmy zoptymalizować strategię. Tak, by nasze działania były zgodne z oczekiwaniami użytkowników i, byśmy zawsze byli o krok przed konkurencją.

Skuteczne pozycjonowanie ‒ regularne działania

Pozycjonowanie jest najskuteczniejsze, gdy działania prowadzone są regularnie. Roboty Google doceniają witryny, na których pojawia się aktualny content. Witryny, które żyją, z przemyślaną siecią linków wewnętrznych.

Skupmy się na chwilę na linkach wewnętrznych, mają one duże znaczenie i to zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów Google.

Dlaczego? Przemyślana struktura linków sprawia, że użytkownik sprawnie porusza się po naszej witrynie, może szybko dotrzeć do szczegółowych informacji na dany temat, znaleźć konkretne podstrony, wrócić na stronę główną. Dobrze zdecydować się zarówno na linki tekstowe, jak i graficzne.

Linki wewnętrzne zwiększają również jakość indeksacji. Sprawiają, że roboty lepiej rozumieją strukturę naszej strony, szybciej ją indeksują.

Jak linki wewnętrzne, to także linki zewnętrzne. Odnośniki prowadzące na naszą stronę ze źródeł zewnętrznych są jak głosy, które inne witryny oddają na naszą. Zwiększają wiarygodność, pomagają uzyskać wyższe pozycje w Google, stanowią dodatkowe źródło ruchu na stronie.

Liczba takich odnośników także powinna wzrastać regularnie, naturalnie. Istotne, by linki pochodziły ze zróżnicowanych, wiarygodnych, mających autorytet źródeł. Najlepiej, jeśli będą to portale i witryny w pewnym stopniu pokrywające się tematycznie z naszym biznesem.

Skuteczne pozycjonowanie ‒ metody white hat SEO

Skuteczne pozycjonowanie to pozycjonowanie zgodne z wytycznymi Google. Uciekanie są do nieuczciwych metod, maskowanie treści i inne próby manipulacji wynikami Google, mogą narazić nas na kary w postaci spadku o kilkanaście do kilkudziesięciu pozycji w dół, a nawet do wyłączenia strony z indeksacji.

Skuteczne pozycjonowanie z 1stplace.pl

Skuteczne pozycjonowanie stron www? Tylko z 1stplace.pl. 1stplace.pl to agencja e-marketingowa, która od ponad 10 lat pozycjonuje strony www biznesów o różnej specyfice działania. 1stplace.pl świadczy kompleksowe usługi, począwszy od budowy stron www i sklepów e-commerce, po pozycjonowanie i kampanie Google & Fb Ads.

Postaw na skuteczne pozycjonowanie i ciesz się z większych zysków. Postaw na 1stplace.pl!

 

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Co to jest SEO?

SEO staje się coraz popularniejszą strategią marketingu internetowego. Znajduje zastosowanie zarówno w przypadku klasycznych stron firmowych, blogów, jak i sklepów e-commerce. Czym w praktyce jest ta strategia i jak wygląda jej wdrożenie? czytaj więcej

News Jakie działania składają się na pozycjonowanie?

Firmy, które chcą zaistnieć w Internecie, muszą zastanowić się nad rodzajem działań z zakresu e-marketingu dla swojej marki. Szczególną uwagę warto poświęcić pozycjonowaniu i SEO. Czym jest to pozycjonowanie, o którym tak dużo mówi się w Internecie? Jak to działa i dlaczego warto prowadzić tego typu działania reklamowe? Wyjaśniamy! czytaj więcej

News Wymagamy coraz więcej od smartfonów. Co możemy dostać „więcej”?

Smartfon jest nieodzownym elementem naszego życia. Zawsze mamy go pod ręką i zawsze jest przy nas. Wymagamy od niego coraz więcej, dlatego warto przyjrzeć się rozwiązaniom, które swoją konstrukcją odbiegają od standardowych brył znanych nam już od lat, a których konstrukcja, pozwala nam na skorzystanie ze wspomnianego wcześniej „więcej”. czytaj więcej

News Co to jest SLA w hostingu? Jakie SLA jest dobre? Sprawdź!

Bardzo często decydując się na korzystanie ze specjalistycznych usług czy zaawansowanych systemów informatycznych siłą rzeczy skazujemy się na wsparcie osób trzecich. Wynika to chociażby z braku odpowiedniej wiedzy, kwalifikacji, dostępu do systemów itd. O ile zapewnienie ciągłości działania systemu czy dostępu usługi jest dla kluczowe dla Twojego biznesu powinieneś koniecznie zadbać o odpowiednie zapisy umowne lub wykupić dodatkowe SLA. Czym jest i jak działa SLA? Na co powinieneś zwrócić uwagę w kontekście usług hostingowych? czytaj więcej