Archiwalne

Wyniki finansowe Huawei za pierwszą połowę 2014 roku

24.07.2014

Huawei, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2014 roku. Firma zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 135,8 mld yuanów (21,85 mld USD), co oznacza wzrost o 19% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, przy marży operacyjnej na poziomie 18,3%.

Przychody i zysk w pierwszej połowie 2014 roku są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Rosnące inwestycje w sieci LTE na całym świecie umacniają pozycję Huawei jako lidera w dziedzinie mobilnych technologii szerokopasmowych. Dynamiczny rozwój rynku oprogramowania i usług pomógł utrzymać stały wzrost grupy biznesowej Carrier Network. Widzimy też pierwsze owoce inwestycji w grupie Enterprise, gdzie obserwujemy przyspieszony wzrost. Dzięki rosnącej rozpoznawalności marki osiągnęliśmy także wysoki i stabilny wzrost w grupie Consumer. Nasz flagowy smartfon, Ascend P7 trafił na rynki w ponad 70 krajach. Jesteśmy pewni, że w całym 2014 roku osiągniemy stabilny wzrost iprzy zachowaniu zdrowej kondycji finansowej – powiedziała Cathy Meng, Huawei's Chief Financial Officer.

Firma Huawei planuje dalszy rozwój w zakresie tworzenia i dostarczania innowacyjnych usług i urządzeń najwyższej jakości, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju technologii telekomunikacyjnych.

* Nieuadytowane sprawozdanie finansowe; kurs wymiany walut: 1 USD = 6,2129 CNY (yuanów)

źródło: Huawei

Huawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Huawei znów w górę w rankingu „Best Global Brands Report”

Huawei coraz wyżej w rankingu najlepszych światowych marek. W najnowszym raporcie „Best Global Brands Report”, przygotowanym przez globalną firmę doradczą Interbrand, Huawei awansował na 70. miejsce, dwa oczka wyżej niż przed rokiem. To także trzeci wzrostowy rok z rzędu. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej