Archiwalne

FreecoNet nagrodzony za innowacyjność

03.12.2010

Operator telefonii internetowej FreecoNet został uhonorowany tytułem „Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju 2010” za stworzenie hostowanych usług dodanych. Operator uzyskał także nominację w prestiżowym konkursie „Firma z Przyszłością 2010”, organizowanym przez Pomorską Izbę Rzemieślniczą Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Konkurs „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju” jest przeprowadzany corocznie przez Fundację Innowacji i Rozwoju. Składa się z dwóch etapów - regionalnego w 16 województwach, oraz ogólnopolskiego. Zwycięzcy w regionach są nominowani do krajowego finału. W tegorocznej edycji konkursu w województwie pomorskim, FreecoNet zwyciężył w kategorii "Innowacyjny Produkt", za który zostały uznane hostowane usługi dodane dostępne na platformie operatora.

Oferowany przez FreecoNet pakiet hostowanych usług dodanych obejmuje m.in. centralkę telefoniczną, Wirtualny Fax, Rejestrator Rozmów, Call Center, IVR z wbudowaną syntezą mowy, billingi online, przekierowania rozmów i wiele innych. Uruchomienie poszczególnych modułów nie wymaga żadnych inwestycji, jako że cała infrastruktura potrzebna do ich działania jest zainstalowana na serwerach operatora. Należy jedynie mieć konto we FreecoNet i po zalogowaniu do dostępnego przez internet panelu, zaznaczyć kliknięciem interesujące nas usługi. Najprostsze z nich są dostępne za darmo, a korzystanie z bardziej zaawansowanych wiąże się z niewielkimi, miesięcznymi opłatami.

Innowacyjność rozwiązań telekomunikacyjnych FreecoNet została także doceniona nominacją w konkursie „Firma z Przyszłością 2010”. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla przedsiębiorców z Pomorza, który jest organizowany przez Pomorską Izbę Rzemieślniczą Małych i Średnich Przedsiębiorstw od 1996 roku. Jego celem jest wspieranie konkurencyjności i promocja firm z województwa pomorskiego.

- Bardzo cieszą nas te wyróżnienia. Potwierdzają innowacyjność i potencjał tkwiący w platformie FreecoNet. Wszystkie otrzymywane dowody uznania stanowią dla nas motywację do dalszego rozwoju platformy, tak aby nadal wyznaczać standardy na rynku telefonii internetowej w Polsce - mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

FreecoNet - od momentu powstania w 2006 roku - zdobył wiele nagród i wyróżnień, głównie za innowacyjność oraz wkład w rozwój polskiego rynku telefonii VoIP. W ostatnim czasie platforma FreecoNet znalazła się wśród zwycięzców konkursu "Produkt Roku 2010 - Wybór Czytelników", organizowanego przez Magazyn Networld - za wprowadzenie rozmów telefonicznych w jakości HD. Wcześniej za stworzenie FreecoNet była nagradzana Datera SA – m.in. tytułem „VoIP Lider 2008” (branżowa nagroda firmy D-Link), wyróżnieniem w konkursie „Kamerton Innowacyjności 2008” (organizowanym przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan, BRE Bank, D&B, Rzeczpospolitą oraz Manager Magazin), czy tytułem „Innowacja Roku 2007” (w konkursie organizowanym przez Forum Biznesu).

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Odzyskiwanie danych z telefonu Samsung? Skorzystaj z pomocy profesjonalnego serwisu

Utrata danych z telefonu to sytuacja, która może przydarzyć się każdemu - niezależnie od wieku urządzenia czy stopnia jego eksploatacji. Zalanie, upadek, awaria systemu lub uszkodzenie płyty głównej mogą sprawić, że dostęp do zdjęć, kontaktów czy wiadomości zostanie zablokowany. Jeśli jesteś użytkownikiem Samsunga, nie ryzykuj utraty cennych informacji. Profesjonalne odzyskiwanie danych to skuteczny i bezpieczny sposób na przywrócenie dostępu do utraconych plików - niezależnie od skali uszkodzenia. W takich przypadkach warto zaufać wyspecjalizowanemu serwisowi, który dysponuje wiedzą, doświadczeniem i odpowiednim zapleczem technicznym. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej