Archiwalne

DRSA o swoich wynikach za 2007

21.03.2008

Na koniec 2007 r. Długie Rozmowy S.A. odnotowały przychody ze sprzedaży na poziomie 82 mln PLN co oznacza wzrost o 17,4 % w stosunku do roku 2006. Zysk netto w 2007 roku wyniósł 3 mln PLN. Jak informuje Spółka, tak dobry wynik został osiągnięty dzięki rozwojowi współpracy z operatorami międzynarodowymi oraz wprowadzeniu na rynek nowych usług.

Grupa DRSA odnotowała na koniec 2007 roku przychody na poziomie 82 mln PLN oraz wynik Ebidta w granicach 4 mln PLN. Osiągnięta suma bilansowa Grupy wyniosła ponad 16 mln zł, natomiast zysk netto zanotowano na poziomie 3 mln PLN. Osiągnięte wyniki stawiają DRSA wśród istotnych graczy na rynku operatorów telekomunikacyjnych.

"Sprawdziły się nasze przewidywania odnośnie zysku za 2007 rok. Nasze plany na kolejny rok są równie ambitne. W 2008 roku chcemy osiągnąć wzrost zysku netto na poziomie co najmniej 5,4 mln PLN" - mówi Andrzej Bińkowski Przewodniczący Rady Nadzorczej DRSA.

Żeby sprostać wymaganiom rynku i zapracować na kolejny wzrost przychodów DRSA zamierza wprowadzić m.in. szerokopasmowy dostęp do Internetu w oparciu o rozwiązania BSA, telewizje internetową oraz zaoferować usługi jako operator wirtualnej sieci mobilnej (MVNO).

Spółka zamierza także kontynuować konsekwentną politykę w zakresie redukcji kosztów oraz podnoszenia efektywności pracy.

źródło: DRSA

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News 5 kluczowych strategii dla zwiększenia produktywności biura

Zatroszcz się o swoich pracowników oraz ich miejsce pracy, a przełoży się to na wymierne korzyści dla Ciebie i Twojej firmy. Poznaj najważniejsze elementy, od których warto zacząć maksymalizację efektywności w biurze. czytaj więcej

News Co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer - Dowiedz się, kto dzwonił

Nie odebrałeś telefonu od nieznanego rozmówcy? Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił? Jeśli tak możesz sprawdzić właściciela numeru telefonu w specjalnej wyszukiwarce, lub na kilka innych sposobów. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. czytaj więcej