Archiwalne

+ Polkomtel sięga po nowe kanały komunikacji - trwa zabawa z Plushem na Snapchacie

17.12.2014

Zobacz więcej na Plushbezlimitu.pl.

Operator sieci Plus coraz chętniej korzysta z nowych sposobów komunikacji z klientami. Po zabawie przeprowadzonej za pomocą aplikacji Hyperlapse, teraz wciągnął w grywalizację użytkowników Snapchata. Właśnie tą metodą przeprowadzono kampanię Plusha, która zgromadziła 2005 obserwujących ją osób cały czas podtrzymujących kontakt z Plushakiem.

Snapchat to stosunkowo nowa aplikacja do wysyłania wiadomości ulegających po 10 sekundach autodestrukcji. Chętnie jest wykorzystywana przez młodych ludzi, poniżej 25 roku życia. Do tej pory nie była jeszcze używana w komunikacji przez żadną polskiego operatora telekomunikacyjnego. Jako pierwszy zrobił to Plus, który dla swojej nowej specjalnej marki dla młodych Plush, zachęcał jej fanów do przyłączenia się do grywalizacji i zorganizował dla nich kampanię opierającą się na idei podchodów.

W sześciu miastach: Tarnowie, Zielonej Górze, Katowicach, Gdańsku, Białymstoku oraz Warszawie, rozlokowano prezenty dla fanów Plusha. Odnalezienie ich było możliwe jedynie dzięki śledzeniu jego profilu Plusha na Snapchacie, gdzie codziennie publikowano graficzne wiadomości pozwalające odnalezienie miejsc ukrycia „plushowych” skarbów (dwa startery, doładowanie i smycz Plusha oraz vouchery do kina i do Telepizzy). Aktywacja fanów w snapchatowej akcji była możliwa dzięki wsparciu na innych portalach społecznościowych - na fanpagach Plusa, LTE, Muzodajni, Ipla, a także na Google+ marki Plus. Dzięki grywalizacji Plush stał się pierwszą polską marką na Snapchatcie, która zgromadziła aż 2005 obserwujących. Nawiązano też unikalne relacje z fanami i już po zakończeniu zabawy marka otrzymuje snapy z dedykacją dla Plushaka.

W tym tygodniu trwają kolejne podchody z Plushem na Snapchacie, a wziąć w nich udział mogą fani marki mieszkający w Wałbrzychu, Tarnowskich Górach, Nysie, Olsztynie, Słupsku i Ełku.

To nie pierwsze raz kiedy Polkomtel sięga po nowe kanały komunikacji. Działo się tak już przy okazji kampanii #mojadroga, która polegała na nakręceniu przy użyciu aplikacji Hyperlapse filmu i umieszczeniu go na Instagramie, oznaczając wcześniej stosownym hashtagiem. Był to pierwszy tego typu konkurs przeprowadzony przez polską markę telekomunikacyjną. Nagrodą główną był w nim tablet iPad Air, a dodatkowo można było wygrać gadżety Plusa.

źródło: Plush

Plush 100% więcej na urodziny Plusha

100% więcej do doładowania online to nowa promocja z okazji urodzin Plusha. Mogą z niej skorzystać użytkownicy wszystkich usług na kartę w sieci Plus, którzy we wtorek 11 września doładują swoje konto za pośrednictwem kanału bankowo-internetowego kwotą od 30 zł do 99 zł. czytaj więcej

Plush Nowa oferta Plush INTERNET

Już 20 czerwca Plush zostanie królem Internetu. Tego dnia pojawi się na rynku nowa oferta - Plush INTERNET. To dwa warianty do wyboru, oba na czas nieokreślony i z wakacjami od opłat oraz dodatkowymi GIGSAMI za lojalność. To 100 GB za 25 zł i aż 120 GB za 30 zł. czytaj więcej

Plush Nowoczesny smartfon i personalizowane etui na telefon na Święta od Plusha

Super smartfon Huawei P9 Lite Mini z czytnikiem linii papilarnych oraz personalizowane etui FunnyCase na wybrany telefon GRATIS, to coś w sam raz na gwiazdkowy prezent dla siebie lub znajomego, a wystarczy tylko zostać nowym klientem Plusha. czytaj więcej

Plush Abonament daje masę - nowa kampania reklamowa Plush ABO

Jest nowa kampania reklamowa promująca ofertę Plush ABO, a w niej pakiet social media, 15 GB, rozmowy i SMS-y bez limitu. czytaj więcej

Plush Plush ABO także w punktach Relay, Inmedio i 1Minute

Plush daje możliwość złapania ABO nie tylko na stronie www.plushbezlimitu.pl, ale także w punktach stacjonarnych! Teraz najlepszą na rynku ofertę abonamentową dla młodych duchem i ciałem można znaleźć w sklepach Relay, Inmedio i 1Minute. czytaj więcej