Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?
News

Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

07.11.2023
Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś.

Profesjonalny program głosowy Voicebot - automatyczne procesy obsługi klienta to jest to!

Inwestycja w skuteczny program głosowy Voicebot, to coś nad czym trzeba się zastanowić jak najszybciej. Ułatwi on umawianie wizyt w przychodni, czy też pomoże usprawnić przebieg procesów reklamacyjnych albo sprzedażowych na szeroką skalę. Sprawdzi się on z pewnością w aplikacjach mobilnych a także wszędzie tam, gdzie korzystamy z sieci za pośrednictwem komputerów stacjonarnych czy też laptopów. Boty telefoniczne mogą z powodzeniem zastąpić człowieka, odtwarzając nagrania lektorskie i in. Jeśli więc chcemy dokładnie dowiedzieć się, jak działa Voicebot, czyli profesjonalny program komputerowy rozpoznający ludzką mowę, to kompleksową wiedzę na ten temat znajdziemy za pośrednictwem witryny: https://www.apifonica.com/pl/produkty/voicebot/. Sprawdzi się on nie tylko w wielkim contact center, ale z powodzeniem może być wykorzystany w sklepie online, w którego ofercie znajdują się różne produkty, czy też np. w kinie podczas kupowania biletów i in. 

 

Warto sięgnąć po Voicebot już dziś - alternatywa dla niektórych konsultantów infolinii oraz inne zastosowanie programów głosowych online

Warto więc kupować wysokiej jakości boty głosowe, których interfejs głosowy nie ma żadnych problemów z rozumieniem języka naturalnego. Voicebot z powodzeniem odpowie na zadawane pytania, używając w tym celu odpowiednio napisanego skryptu, który zapewni nam pełną przejrzystość oraz jasność wypowiedzi. Lepsze "customer experience" sprawi, że nasi klienci oraz klientki chętniej znów odwiedzą naszą firmę online. Bot głosowy albo inaczej mówiąc: głosowy asystent to ogromny potencjał, który trzeba wykorzystać w pełni. Dotrze on bowiem do naszych klientek i klientów przez 7 dni w tygodniu na infolinii w sprawie reklamacji oraz w innych miejscach, oferując usługi na najwyższym poziomie.