Z powodu globalnej epidemii COVID-19 branża opieki zdrowotnej szybko się rozwija i digitalizuje. Technologia używana do komunikacji między lekarzami i pacjentami obejmuje zarówno proste rozmowy telefoniczne zamiast wizyt, jak i bezpośrednie rozmowy wideo. Nastąpił nagły wzrost liczby telewizyt lekarskich. Czat wideo jest jednym z najbezpieczniejszych sposobów komunikacji między lekarzami, pielęgniarkami i pacjentami w ośrodkach zdrowia i innych ośrodkach pilnej opieki lekarskiej. Pozwala pracownikom służby zdrowia skuteczniej się chronić przed zakażeniem, spowalniając rozprzestrzenianie się wirusa. Zdalne spotkania są również organizowane między lekarzami i pacjentami w przypadku niepilnych wizyt, zarówno w formie rozmów wideo, jak i zwykłych rozmów telefonicznych.
Skuteczność i precyzja komunikacji między lekarzem i pacjentem tak ważna podczas standardowej wizyty w gabinecie lub w przychodni, w trakcie tele- albo wideokonsultacji staje się absolutnie kluczowa. Aby konsultacja z lekarzem przyniosła prawidłowe efekty lekarz musi poprawnie słyszeć pacjenta, a pacjent móc dobrze zrozumieć lekarza. W przypadku tele- i wideokonsultacji lekarskich zarówno lekarze jak i pacjenci powinni o ten aspekt wymiany informacji szczególnie zadbać. Warto korzystać ze sprawdzonych i niezawodnych rozwiązań, które zapewnią doskonałą jakość zarówno dźwięku jak i obrazu, a także komfort i elastyczność. Co ważne, korzystając z najlepszych rozwiązań warto, aby lekarz nie obawiał się powtórzyć, jeśli trzeba nawet kilkakrotnie, swoje zalecenia dla pacjenta, a pacjent nie powinien się wahać w zadawaniu pytań dodatkowych.
Grandstream GXV3350 – multimedialny kombajn komunikacyjny
Dzięki rozwiązaniom i nowoczesnym urządzeniom marki Grandstream pacjenci mają możliwość kontaktu z lekarzem niezależnie od miejsca pobytu i bez konieczności kontaktu bezpośredniego zarówno z lekarzem jak i z innymi pacjentami. To szczególnie istotne dzisiaj, kiedy placówki medyczne walczą z epidemią koronawirusa, a leczenie innych schorzeń i chorób nie powinno być z tego powodu „odkładane” na później. Z pomocą wideotelefonów z oferty Grandstream można spotykać się nie tylko bezpiecznie, ale wyjątkowo łatwo. Dzięki pracy w ogólnodostępnym nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, systemie Android urządzenia te gwarantują dostęp do sklepu Google Play i do wszystkich najbardziej popularnych aplikacji, takich jak Teams™, Skype™, Microsoft Lync™, Salesforce1™ czy GoToMeeting™.
Funkcje wszechstronnego telefonu IP z wieloplatformowym rozwiązaniem z zakresu wideokonferencji łączy w sobie wideotelefon VoIP Grandstream GXV3350. Z urządzenia korzysta się tak wygodnie jak z tabletu, a jednocześnie gwarantuje ono zintegrowaną i mobilną transmisję głosu, obrazu i danych – wyposażone jest w ruchomą kamerę z osłoną, wejście HDMI oraz 2 mikrofony.
Grandstream GAC2500 – nowoczesny telefon konferencyjny
W przypadku połączeń głosowych doskonale sprawdzi się telefon konferencyjny GAC2500, zapewniający wyjątkową jakość audio. Urządzenie oferuje jakość dźwięku HD, automatyczną konfigurację ułatwiającą wdrożenie, zaawansowaną ochronę prywatności oraz zgodność z większością urządzeń SIP innych firm oraz wiodącymi platformami SIP/NGN/IMS. Można je również połączyć ze smartfonem i korzystać jak z zestawu głośnomówiącego.
Dowiedz się więcej na temat systemów konferencyjnych Grandstream!
https://www.youtube.com/watch?v=7IqRSPkg9xc
Więcej informacji na www.grandstream.pl
Wiadomości firmowe Współpraca innovaphone i Poly Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości
Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości: Firma innovaphone AG, niemiecki specjalista ds. rozwiązań w zakresie pracy i komunikacji, ogłasza współpracę technologiczną z Plantronics, Inc. ("Poly" - dawniej Plantronics i Polycom), globalnym przedsiębiorstwem, którego produkty umożliwiają komunikację i współpracę na najwyższym poziomie.czytaj więcej