Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT
Świadczenie usług informatycznych, takich jak: lan monitoring i usuwanie usterek systemów wewnętrznych w firmie, zapobiega problemom z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa z powodu niesprawnego systemu IT. Współcześnie systemy IT są niezbędne do sprawnego kontrolowania stanów magazynowych, wysyłania dokumentów zakupowych i zamawiania surowców. Zarządzanie usługami IT warto zatem oprzeć o nowoczesne standardy obsługi, które zapewniają o stabilność systemów wewnętrznych i monitoring sieci.
IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
Umowa na świadczenie usług IT przez IT Man zapewnia ciągłość działania systemów informatycznych i sieci firmowej. Profesjonalny helpdesk i jasno określony zakres usług działu IT sprawia, że monitoring sieci odbywa się przez całą dobę. Klient zamawiający usługę nie musi znać się na infrastrukturze IT, gdyż serwisanci dbają o wszystkie aspekty jej funkcjonowania. Servicedesk zajmuje się usługami informatycznymi od razu po zgłoszeniu. Dzięki temu ogranicza czas trwania napraw i prac serwisowych, dbając o maksymalny poziom zadowolenia użytkowników i skrócenie czasu niedostępności systemów firmowych.
Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT
Dzięki ofercie ITSM monitorowanie sieci i innych procesów IT w firmie oraz zarządzanie incydentami staje się łatwiejsze. Klienci mogą korzystać z intuicyjnego helpdesku, w którym błyskawicznie zgłasza się awarie. Stosowanie się do zasady single point of contact dodatkowo umożliwia obsługiwanie kilku zgłoszeń w ramach jednego zlecenia. Zgłoszenia awarii trafiają bezpośrednio do wyznaczonego opiekuna. Usługi IT w takiej formie zapobiegają tym samym utracie możliwości korzystania z sieci firmowej w celu wykonywania obowiązków zawodowych. Monitoring zmniejsza również ryzyko związane z atakami na sieć, które mogą doprowadzić do wycieku danych klientów lub innych wrażliwych danych.
News O procesach, które warto przekazać zewnętrznemu partnerowi
Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z outsourcingu. W zależności od profilu działalności, przedsiębiorcy decydują się przekazać w ręce specjalistów różne zadania. Jakie procesy najczęściej są przedmiotem umowy outsourcingu? czytaj więcejNews Jakie są zalety terminala płatniczego?
Płacenie za zakupy kartą lub telefonem staje się coraz bardziej powszechne. Jaki terminal płatniczy wybrać? I w jaki sposób można otrzymać go za darmo i jednocześnie w pełni korzystać z jego możliwości? czytaj więcejNews Zespół sprzedażowy - nowoczesna strategia dla twojej firmy
Zespół sprzedażowy to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw zajmujących się dystrybucją produktów wśród klientów. Jak działa zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy? Czy taki model sprzedaży sprawdzi się w twojej firmie?1. Czym jest zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy?
2. Zadania agentów handlowych w zespole sprzedażowym
3. Jakie są korzyści takiego modelu sprzedaży?
4. Czy zespół sprzedażowy to dobra strategia dla twojej firmy? czytaj więcej