Jak się reklamować?
News

Jak się reklamować?

26.11.2022
„Reklama dźwignią handlu” – głosi słynne powiedzenie. Jak się jednak skutecznie reklamować? Odpowiedź jest prosta: najlepiej robić to w sposób przemyślany, nienachalny, oryginalny i atrakcyjny dla odbiorcy, a przede wszystkim wielokierunkowy, łącząc tradycyjny i nowoczesny marketing w jedną, zunifikowaną strategię.

W jakie tradycyjne materiały reklamowe warto zainwestować?

Tradycyjne media, takie jak prasa, telewizja i radio, wciąż mają dużą siłę przebicia, jednak umieszczenie w nich przekazu reklamowego jest dość kosztowną inwestycją. Polecamy więc to rozwiązanie tylko dużym firmom dysponującym odpowiednim budżetem. Mniejsze firmy zamiast tego mogą postawić na ulotki, plakaty, standy i banery – takie materiały reklamowe sprawdzają się w promocji każdej marki. Świetnym pomysłem może być też przygotowanie dla klientów darmowych gadżetów w postaci długopisów, notesów, breloczków czy kubków z logo firmy – takie materiały reklamowe spotykają się zawsze z pozytywnym odbiorem, bo kto nie lubi dostawać prezentów?

W jakie nowoczesne narzędzia marketingowe warto zainwestować?

Podstawą nowoczesnego marketingu jest oczywiście strona internetowa – to tam w pierwszej kolejności internauci szukają informacji o firmie i jej ofercie. Świetne uzupełnienie takiej wirtualnej wizytówki stanowią profile w mediach społecznościowych służące do budowania społeczności wokół marki, jednak przede wszystkim należy zadbać o stworzenie eleganckiej i ciekawej strony WWW oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Inwestycja w taką reklamę nie jest zbyt droga, może sobie na nią pozwolić niemal każda firma. Znacznie bardziej kosztowne są takie narzędzia marketingowe jak animacje, video-spoty czy aplikacje mobilne – warto w nie jednak zainwestować, bo przynoszą znakomite efekty. Więcej na alterpage.pl

Komu zlecić reklamę?

Dobra reklama przedstawia firmę od najlepszej strony, kreuje jej pozytywny wizerunek w oczach obecnych i potencjalnych klientów, a także działa na nich motywująco, skutecznie zachęcając ich do podjęcia określonego działania, na przykład zrobienia zakupów. Zła reklama natomiast nie tylko nie zachęca do działania, ale też może przyczynić się do odpływu klientów i spadku wskaźników sprzedaży. Dlatego marketing powinno się zawsze powierzać profesjonalistom, czyli agencjom interaktywnym takim jak Alterpage. Specjalizują się one zarówno w tradycyjnej, jak i nowoczesnej reklamie, będą więc w stanie przygotować i wdrożyć najlepszą, zunifikowaną strategię marketingową.