Archiwalne

Startuje Program Częstochowskiej Karty Mieszkańca dający bonusy za zakupy u lokalnych przedsiębiorców – niedługo też na komórce

09.01.2017

W Częstochowie startuje oparty na Samorządowym Programie Lojalnościowym system Częstochowskiej Karty Mieszkańca. Od 9 stycznia 2017 r. mieszkańcy miasta będą mogli składać wnioski o wydanie karty pozwalającej zbierać punkty u lokalnych przedsiębiorców, które następnie będzie można wymieniać na atrakcyjne bonusy. Karta integruje również istniejące dotychczas programy (Częstochowski Senior, Rodzina Plus) oraz daje dostęp do Miejskiej Biblioteki Publicznej.

Częstochowska Karta Mieszkańca jest produktem innowacyjnym, który będzie się zmieniać, w najbliższych miesiącach nastąpi wprowadzenie funkcji płatniczej.

Głównym celem programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest nagradzanie mieszkańców Częstochowy za korzystanie z usług lokalnych przedsiębiorców. Obecnie aż 70 lokalnych firm potwierdziło udział w inicjatywie, umożliwiając tym samym swoim klientom zbieranie punktów lojalnościowych. Organizatorzy programu są otwarci na kolejne zgłoszenia zainteresowanych przedsiębiorców, którzy chcieliby wziąć udział w akcji. Grupa LEW SA przygotowała dla nich atrakcyjną ofertę na użytkowanie terminali do akceptacji kart płatniczych, które jednocześnie służą do obsługi systemu Samorządowego Programu Lojalnościowego.

„Jesteśmy firmą z Częstochowy, dlatego bardzo zależało nam, aby nasza ekspansja w zakresie programów lojalnościowych rozpoczęła się właśnie w tym mieście. Urząd Miasta w Częstochowie jest otwarty na innowacyjne i niekonwencjonalne projekty, które niosą za sobą wymierne korzyści dla mieszkańców, dlatego proces wprowadzenia programu przebiegł bardzo sprawnie. Mamy nadzieję, że samorządowy program lojalnościowy stanie się popularny w całej Polsce i z naszego systemu skorzystają kolejne samorządy” – komentuje Andrzej Basiak, Prezes Grupy LEW S.A.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i dobrowolne. Mieszkańcy miasta mogą przystąpić do udziału w programie w dowolnym momencie jego trwania. Aby wyrobić kartę, która umożliwia udział w programie należy uzupełnić wniosek i oświadczenie, następnie okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzić odbiór karty. Grupa LEW i Urząd Miasta Częstochowa planują udostępnić mieszkańcom aplikację mobilną wspierająca korzystanie z programu. Aplikacja stanie się również platformą do komunikacji samorządu, przedsiębiorców i mieszkańców.

„Rozwiązania mobilne stworzone z myślą o samorządach są w centrum naszego modelu biznesowego. W związku z tym niebawem powstanie aplikacja mobilna, dzięki której mieszkańcy miast, biorących udział w naszych programach lojalnościowych, będą mieli dostęp do mapy z oznaczonymi przedsiębiorstwami biorącymi udział w inicjatywie. Aplikacja umożliwi również informowanie mieszkańców o liczbie zgromadzonych punktów oraz przysługującym im bonusach. Planujemy również wprowadzić możliwość korzystania z programu i zbierania punktów lojalnościowych nawet w sytuacji, gdy zapomnimy karty” – dodaje Andrzej Basiak, Prezes Grupy LEW S.A.

Na wizerunku Częstochowskiej Karty Mieszkańca widnieje logo firmy mPay, która jest partnerem programu, wspierając go zarówno od strony technologicznej, jak i merytorycznej. Rola spółki w projekcie jest kluczowa ze względu na planowane rozszerzenie funkcjonalności programu o aplikację mobilną oraz płatności mobilne, czyli obszary, w których specjalizuje się mPay.

Mieszkańcy Częstochowy, którzy chcą wziąć udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca, od 9 stycznia 2017 r. mogą składać wnioski o wydanie karty do programu w takich placówkach jak: Centrum Informacji Turystycznej, Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta (ul. Śląska 11/13), Miejski Dom Kultury, Hala Sportowa, Wydział Polityki Społecznej oraz Wydział Funduszy Europejskich i Rozwoju.

Lista przedsiębiorców biorących udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca dostępna jest na stronie: http://www.karta.czest.pl/.

źródło: Grupa LEW S.A.

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Czym jest IPTV i jak działa telewizja internetowa?

Telewizja nie wygląda już tak, jak kiedyś. Coraz rzadziej korzystamy z anten czy kablówki, a coraz częściej sięgamy po internetowe rozwiązania. Jednym z nich jest IPTV – wygodna, nowoczesna forma dostępu do treści TV, która działa przez internet i dopasowuje się do Twojego stylu życia. czytaj więcej

News Serwery VPS: Fenomen, który zmienia oblicze hostingu

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak działa świat online za kulisami? Wyobraźcie sobie gigantyczny komputer podzielony na mniejsze kawałki, każdy z własnymi drzwiami i kluczem. To w skrócie serwer VPS, który stał się nieodłącznym elementem przestrzeni cyfrowej. Wirtualne serwery prywatne, czyli słynne virtual private server, są niczym apartamenty w wielkim biurowcu — oferują wspólną infrastrukturę fizyczną, ale dają użytkownikom pełną kontrolę nad ich „apartamentem”. czytaj więcej