Archiwalne

Blue VoIP Telefon z subkontami w główny koncie telefonicznym

29.11.2007

Firma AG Telecom, operator usługi Blue VoIP Telefon, uruchomiła dla swoich klientów korzystne udogodnienie: możliwość dodawania subkont do głównego konta telefonicznego. Ponadto firma uruchomiła doładowania on-line dla usługi, realizowane przy współpracy z Przelewy24.pl.

Każdy klient, który korzysta z połączeń telefonicznych realizowanych przez sieć Internet za pośrednictwem usługi Blue VoIP Telefon, może po zalogowaniu się do swojego Panelu administracyjnego samodzielnie dodać dowolną liczbę subkont w swoim głównym koncie telefonicznym. W momencie dodania pierwszego subkonta, dotychczasowe konto telefoniczne zamieniane jest automatycznie na masterkonto, do którego można dodawać kolejne subkonta np. dla nowych pracowników w firmie lub członków swojej rodziny.

Dla klientów biznesowych, korzyścią z dodania subkont jest automatyczne ich doładowywanie ze środków masterkonta, dzięki czemu wystarczy tylko zasilać masterkonto, żeby dołączone do niego subkonta zawsze posiadały środki do prowadzenia rozmów. Dzięki temu w firmie w której wiele osób korzysta z telefonii VoIP, nie ma konieczności aby każdy pracownik kontrolował stan swoich środków - wystarczy zasilanie głównego konta telefonicznego. W przypadku niskiego salda środków na masterkoncie, zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość e-mail do osoby administrującej usługą o konieczności dokonania zasilenia masterkonta środkami finansowymi.

Dla klientów korzystających z usługi w domu, korzyścią z założenia subkont, jest możliwość ustanowienia limitów doładowań dla subkont założonych dla członków rodziny, przez co można w prosty sposób kontrolować wydatki na połączenia telefoniczne przez poszczególnych członków rodziny. Dodatkowo dla każdego subkonta można wybrać oddzielny numer telefoniczny, co sprawia, że każda osoba (w domu lub firmie) może posiadać przynajmniej jeden własny numer telefoniczny.

Oprócz funkcjonalności subkont, firma AG Telecom dodała możliwość zasilania kont telefonicznych on-line prosto z panelu administracyjnego. Ponieważ usługa Blue VoIP Telefon jest usługą realizowaną w modelu pre-paid (przedpłata), możliwe jest teraz natychmiastowe zasilenie środkami swojego konta telefonicznego za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. To udogodnienie wyeliminuje konieczność oczekiwania na doładowanie konta telefonicznego po zaksięgowaniu przelanych środków na rachunku bankowym operatora usługi.

źródło: AG Telecom