Archiwalne

Blue VoIP Telefon - tańsze połączenia i większe korzyści

03.09.2007

Od 1 września 2007 firma AG Telecom wprowadziła zmiany w swojej usłudze Blue VoIP Telefon, obniżając ceny połączeń telefonicznych, dodając nowe strefy numeracyjne i ustalając półroczną ważność konta telefonicznego dla połączeń wychodzących.

Firma AG Telecom będąca operatorem usługi Blue VoIP Telefon, umożliwiającej realizację połączeń telefonicznych przez Internet w modelu pre-paid, poinformowała, że od 01.09.2007 obniżyła:

  • o 17 procent ceny połączeń na polskie telefony komórkowe (z 0,66 zł brutto na 0,55 zł brutto),
  • od 9 do nawet 31 procent ceny połączeń na wybrane kierunki międzynarodowe – głównie na telefony komórkowe. 

Zmiany cen dotyczą państw Unii Europejskiej (Francja, Holandia, Irlandia, Niemcy, Litwa, Łotwa), a także Białorusi, Izraela, Japonii, Rosji i Ukrainy, do których klienci korzystający z tej telefonii najczęściej dzwonią. Pełny zakres zmian cen przedstawia poniższa tabela.
 

Kierunek Rodzaj Było Jest Zmiana
- - [zł] [zł]

[%]

Polska komórki 0,66 0,55 17
Białoruś stacjonarne 1,05 0,80 24
Białoruś komórki 1,12 0,90 20
Francja komórki 0,98 0,75 23
Holandia komórki 1,10 0,85 23
Irlandia komórki 1,22 1,10 10
Izrael komórki 1,10 1,00 9
Japonia komórki 1,83 1,30 29
Litwa stacjonarne 0,33 0,25 24
Litwa komórki 0,84 0,65 23
Łotwa stacjonarne 1,01 0,75 26
Łotwa komórki 1,17 0,85 27
Niemcy komórki 0,98 0,75 23
Rosja stacjonarne 0,46 0,35 24
Rosja komórki 0,46 0,35 24
Ukraina stacjonarne 0,87 0,60 31
Ukraina komórki 0,87 0,65 25

Usługa została również wzbogacona o możliwość wyboru numeracji z czterech kolejnych stref, tj. Łódź (042), Rzeszów (017), Szczecin (091) i Wrocław (071) i tym samym liczba dostępnych stref numeracyjnych wzrosła do 19-tu. 

Ponadto firma AG Telecom ujednoliciła długość ważności kont telefonicznych dla rozmów wychodzących i przychodzących. Do tej pory w zależności od wielkości doładowania, czas możliwości realizacji połączeń wychodzących wahał się od 30 do 180 dni. Teraz niezależnie od wysokości doładowania konta telefonicznego (10, 20, 50, 150 czy 300 zł brutto) kwotę pozostającą na danym koncie telefonicznym można wykorzystać przez 180 dni od ostatniego doładowania, a przez 270 dni od tego doładowania można odbierać rozmowy przychodzące i konto jest aktywne w systemie firmy.

Wprowadzenie tej zmiany jest o tyle ciekawe, że usługa realizowana jest w modelu przedpłaconym (pre-paid), a duża cześć operatorów usług VoIP świadcząca w ten sposób usługi, nadal uzależnia „długość życia” konta telefonicznego od wielkości dokonywanych przez klienta wpłat.

Szczegóły oferty są dostępne na stronach firmy AG Telecom (http://www.agtelecom.pl/)

źródło: AG Telecom

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Odzyskiwanie danych z telefonu Samsung? Skorzystaj z pomocy profesjonalnego serwisu

Utrata danych z telefonu to sytuacja, która może przydarzyć się każdemu - niezależnie od wieku urządzenia czy stopnia jego eksploatacji. Zalanie, upadek, awaria systemu lub uszkodzenie płyty głównej mogą sprawić, że dostęp do zdjęć, kontaktów czy wiadomości zostanie zablokowany. Jeśli jesteś użytkownikiem Samsunga, nie ryzykuj utraty cennych informacji. Profesjonalne odzyskiwanie danych to skuteczny i bezpieczny sposób na przywrócenie dostępu do utraconych plików - niezależnie od skali uszkodzenia. W takich przypadkach warto zaufać wyspecjalizowanemu serwisowi, który dysponuje wiedzą, doświadczeniem i odpowiednim zapleczem technicznym. czytaj więcej

News Co oferują najnowsze Apple Watch i czy warto któryś kupić?

Najnowsze modele Apple Watch, które znajdziesz na rynku, to przede wszystkim Apple Watch Series 10, Apple Watch Ultra 2 oraz Apple Watch SE, będący najbardziej przystępną cenowo opcją. Każdy z nich oferuje unikalne cechy, które warto rozważyć przed zakupem. Przyjrzyjmy się ich zaletom oraz przeznaczeniu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej