Archiwalne

+ Verint nawiązuje globalną współpracę strategiczną z firmą Unify

05.01.2015

Firma Verint® Systems Inc. poinformowała o nawiązaniu globalnej współpracy strategicznej z przedsiębiorstwem Unify, czołowym producentem oprogramowania komunikacyjnego dla firm i dostawcą powiązanych usług. Współpraca ta rozszerza globalny zasięg i dostępność rozwiązań Verint Workforce Optimization™ (WFO) do optymalizacji pracy zasobów ludzkich na korporacyjne contact center i centra budowania zaangażowania klientów.

W styczniu 2014 r. przedsiębiorstwo Unify poinformowało o wyborze firmy Verint na swojego globalnego partnera. Od czasu sformalizowania współpracy w sierpniu 2014 r. oba podmioty koncentrowały się na wspólnych strategiach wprowadzania produktów na rynek, które wykorzystują obecność firmy Unify w sektorze przedsiębiorstw i czołową pozycję firmy Verint na rynku rozwiązań WFO. W ramach nawiązanej współpracy Unify sprzedaje rozwiązania Verint do optymalizacji pracy zasobów ludzkich, dzięki czemu technologia ta jest jeszcze szerzej dostępna na całym świecie. Verint będzie też ściśle współpracować z firmą Unify, aby wspólnie opracowywać strategiczne funkcje, które pozwolą contact center obsługiwanym przez Unify w pełni wykorzystać swój potencjał.

„Z przyjemnością rozszerzamy naszą ofertę o produkty firmy Verint, cenionego lidera w dziedzinie rozwiązań do optymalizacji zaangażowania klientów i pracy zasobów ludzkich. Niecierpliwie oczekujemy też na wspólne inicjatywy strategiczne, które pomogą naszym klientom odnieść sukces” — powiedział Stephen Feldman, dyrektor ds. zarządzania produktami dla contact center w firmie Unify.

Unify oferuje pakiety zaawansowanych usług (zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem partnerów), obejmujące takie funkcje jak telefonia IP, współpraca internetowa, wideokonferencje, narzędzia mobilne i rozwiązania dla contact center, które maksymalizują produktywność oraz wykorzystanie dotychczasowych infrastruktur i procesów biznesowych. Rozwiązania Unify działają w praktycznie każdym kanale komunikacji niezależnie od używanego urządzenia — na telefonach stacjonarnych, smartfonach, tabletach, komputerach biurkowych lub laptopach.

„Firma Verint bardzo się cieszy z nawiązanej współpracy. Wzmacnia ona naszą obecność w branży, zwiększa dostępność technologii dzięki globalnej sieci partnerów i może zapewnić klientom jeszcze lepszy dostęp do rozwiązań i usług firm Unify i Verint oraz więcej związanych z nimi korzyści” — dodał Oren Stern, wiceprezes ds. strategii w dziedzinie produktów w dziale Enterprise Intelligence Solutions™ w firmie Verint.

źródło: Verint

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Czym jest IPTV i jak działa telewizja internetowa?

Telewizja nie wygląda już tak, jak kiedyś. Coraz rzadziej korzystamy z anten czy kablówki, a coraz częściej sięgamy po internetowe rozwiązania. Jednym z nich jest IPTV – wygodna, nowoczesna forma dostępu do treści TV, która działa przez internet i dopasowuje się do Twojego stylu życia. czytaj więcej

News Serwery VPS: Fenomen, który zmienia oblicze hostingu

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak działa świat online za kulisami? Wyobraźcie sobie gigantyczny komputer podzielony na mniejsze kawałki, każdy z własnymi drzwiami i kluczem. To w skrócie serwer VPS, który stał się nieodłącznym elementem przestrzeni cyfrowej. Wirtualne serwery prywatne, czyli słynne virtual private server, są niczym apartamenty w wielkim biurowcu — oferują wspólną infrastrukturę fizyczną, ale dają użytkownikom pełną kontrolę nad ich „apartamentem”. czytaj więcej