Archiwalne

- Focus Telecom Polska na drugim miejscu rankingu najbardziej innowacyjnych firm

29.10.2012

25 października br. firma doradcza Deloitte po raz trzynasty nagrodziła najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne w Europie Środkowej. W gronie laureatów rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”, w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”, znalazł się Focus Telecom Polska. Dostawca rozwiązań dla biznesu w modelu cloud computing uplasował się na 2 pozycji. To kolejne wysokie miejsce Focus Telecom Polska w rankingu Deloitte.

- Wszyscy tu obecni pamiętają czym był rok 2008 dla biznesu. (…) Gdy wokół mówiono o upadkach, narodziła się nasza firma, dla której kryzys okazał się być motorem napędowym. Dziecko kryzysu przerodziło się w Lidera innowacji w chmurze, który z każdym kolejnym rokiem radzi sobie coraz lepiej i odnotowuje regularny wzrost sprzedaży – mówił w trakcie gali rozdania nagród Cezary Małuj, Prezes Zarządu Focus Telecom Polska.

Ranking „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” identyfikuje najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne i organizowany jest niezależnie w kilkudziesięciu krajach świata, w tym w regionie Europy Środkowej. W kategorii „Wschodzące Gwiazdy” nominowane są młode firmy, charakteryzujące się dużym potencjałem rozwoju, funkcjonujące na rynku od 3 do 5 lat. Zwycięzców typuje się w oparciu o procentowy wzrost przychodów operacyjnych z ostatnich 3 lat. W tym roku Focus Telecom Polska osiągnął wzrost na poziomie 551%, co dało mu drugie miejsce w rankingu. W ubiegłym roku spółka zajęła 4 miejsce, osiągając wzrost na poziomie 929%.

Focus Telecom Polska działa w branży ICT od 2008 r. Firma specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych produktów i usług w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem. W portfolio firmy znajdują się usługi świadczone w modelu cloud computing: cloud.PBX (wirtualna centrala telefoniczna), cloud.IVR (system zapowiedzi głosowych), cloud.CRM (system do gromadzenia danych i delegowania zadań), cloud.CallCenter (wirtualne call center) oraz Telemeeting (usługa telekonferencji). Spółka dostarcza swoje rozwiązania kilkuset firmom, głównie
z sektorów: bankowości, energetyki, high-tech IT, consultingu i budownictwa.

źródło: Focus Telecom

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Odzyskiwanie danych z telefonu Samsung? Skorzystaj z pomocy profesjonalnego serwisu

Utrata danych z telefonu to sytuacja, która może przydarzyć się każdemu - niezależnie od wieku urządzenia czy stopnia jego eksploatacji. Zalanie, upadek, awaria systemu lub uszkodzenie płyty głównej mogą sprawić, że dostęp do zdjęć, kontaktów czy wiadomości zostanie zablokowany. Jeśli jesteś użytkownikiem Samsunga, nie ryzykuj utraty cennych informacji. Profesjonalne odzyskiwanie danych to skuteczny i bezpieczny sposób na przywrócenie dostępu do utraconych plików - niezależnie od skali uszkodzenia. W takich przypadkach warto zaufać wyspecjalizowanemu serwisowi, który dysponuje wiedzą, doświadczeniem i odpowiednim zapleczem technicznym. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Jak oszczędzać, kupując sprzęt elektroniczny?

Sprzęt elektroniczny jest jednym z najchętniej wybieranych prezentów, ale również akcesoriów, kupowanych przy różnych okazjach. Nie ulega wątpliwości, że niektóre spośród tych sprzętów odznaczają się też wyjątkowo wysoką ceną. Jak zatem pogodzić chęć posiadania z kwestią pieniędzy? czytaj więcej