Case Study

Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

27.01.2020
Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji.

Problem z linią telefoniczną trwał około roku, ponieważ dotychczasowy operator telekomunikacyjny z przyczyn technicznych nie mógł jej przenieść do nowej lokalizacji. Pierwszym pomysłem było przedłużenie linii telefonicznej za pośrednictwem sieci IP i bramek VoIP do nowej lokalizacji. Jednak w toku dalszych rozmów z klientem, okazało się, że łatwiej będzie przenieść numer telefoniczny od obecnego operatora do nowego, który z wykorzystaniem telefonii internetowej dostarczy usługę dla klienta.

 

Ponieważ klient posiadał szybkie łącze do internetu, mógł swobodnie skorzystać z telefonii dostarczonej tą drogą. Zakupił wybrany przez siebie model telefonu bezprzewodowego i w pierwszym kroku postanowił przetestować jakość działania usługi. W tym celu otrzymał konto pre-paid dające taką możliwość. Telefonia internetowa okazała się dobrym rozwiązaniem, dającym pożądany przez klienta efekt.

 

W drugim etapie została podpisana umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z przeniesieniem numeru telefonicznego. Klient wybrał rozwiązanie z połączeniami bez limitu, aby móc swobodnie rozmawiać z wykorzystaniem stałego abonamentu telefonicznego. Zakupiony przez klienta bezprzewodowy telefon IP umożliwił swobodne poruszanie się ze słuchawką po terenie stacji pojazdów i odbieranie połączeń telefonicznych w każdej chwili.

 

Jesteś zainteresowany/a takim rozwiązaniem? Wyślij do nas informację poprzez poniższy formularz kontaktowy, napisz jakiego oczekujesz rozwiązania. Przedstawimy możliwości w tym zakresie.

* - Pola wymagane