Moico odświeża swoją ofertę
Moico

Moico odświeża swoją ofertę

08.08.2018
Wrocławski dostawca usług z zakresu mediów domowych właśnie wystartował z nową kampanią reklamową „Dołącz do alternatywy”. Klienci Moico mogą tworzyć spersonalizowane pakiety promocyjne, łączące internet, telewizję i mobile.

Elementem, na którym bazuje cała kampania jest trwający nieco ponad pół minuty spot reklamowy. Założenia filmu obejmują promocję zestawów ofertowych, poczynając od pakietów telewizyjnych Moico (Polly, James, Alice), z którymi personifikują się bohaterowie video. Są to zróżnicowane tematycznie i cenowo usługi, dzięki którym użytkownicy dobierają kanały zgodne z ich zainteresowaniami, przez co nie muszą płacić za dodatkowe programy.

 

Ofertę TV można łączyć z innymi usługami wrocławskiej firmy. Kiss, Hug oraz Greet to pakiety internetu, oparte na własnej sieci światłowodowej. Najszybszy z nich osiąga prędkość do 1000 Mb/s. Obecni klienci Moico mogą także skorzystać z dostępnej tylko w połączeniu z innymi usługami opcji mobile. Decydując się na ofertę Warmly mamy zapewnione nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne, SMS-y, MMS-y oraz 12 GB internetu LTE za jedyne 23 złote miesięcznie. Dla zainteresowanych nie potrzebujących tak rozbudowanej usługi telefonii komórkowej są dostępne uproszczone pakiety Simply oraz Friendly, o miesięcznym koszcie rzędu 10 i 13 złotych.

 

Każdą z usług dostawcy ze stolicy Dolnego Śląska można łączyć w dowolny sposób. Na klientów wybierających skorzystanie z rozszerzonej oferty czeka miła niespodzianka. Wszystkie opcje kompleksowej usługi objęte są cenami promocyjnymi, dzięki czemu całość jest tańsza niż przy korzystaniu z pojedynczych usług u różnych operatorów. Dodając kolejną usługę do samego pakietu internetu można zaoszczędzić średnio 10 zł na abonamencie, a w przypadku zakupu wszystkich 3 opcji z oferty w kieszeni zostaje nawet do 48 złotych. 

 

Nowy klip promocyjny Moico:

 

 

Moico Klienci Moico z darmową usługą CDA Premium

Dostawca mediów domowych Moico z początkiem września nawiązał nową współpracę. Partnerem wrocławskiej firmy został największy polski serwis z treściami wideo - CDA.PL. czytaj więcej

Moico Jak wrocławianie korzystają z Internetu - nowe badania MOICO

Wrocławianie przeznaczają dziennie od 4 do 6 godzin na korzystanie z Internetu. Czytają wiadomości, wchodzą w interakcje z innymi użytkownikami sieci, najrzadziej grają w gry. Jak wynika z badań rozpoznawalności oraz postrzegania marki przeprowadzonych dla MOICO, mieszkańcy Wrocławia wybierając dostawcę, zwracają uwagę na cenę oraz jakość połączenia internetowego. czytaj więcej