Netia S.A.

Ilość głosów 0
Dodaj ocenę
Salon sprzedaży Netia Netia Wałbrzych
Wieniawskiego 74
Wałbrzych, Polska
infolinia: 74 664 49 09
pon.-pt.: 9:00-17:00
sobota: 10:00-14.00

Dodaj zdjęcia

Usługi świadczone przez: Netia

W kwietniu 1999 roku Netia otrzymała koncesję na budowę sieci i świadczenie usług transmisji danych oraz dostępu do Internetu na terenie całego kraju. W styczniu 2000 roku konsorcjum Netia 1, w skład którego wchodzą m.in. spółki z Grupy Netia, wygrało przetarg na świadczenie międzymiastowych usług telefonicznych. W dniu 15 marca 2000 r. Minister Łączności ogłosił wygraną Netii w przetargu dotyczącym koncesji na budowę sieci lokalnej i świadczenie usług telekomunikacyjnych w Warszawie. Koncesja na świadczenie międzystrefowych usług telefonicznych została wydana 27 maja, a koncesja na świadczenie usług w Warszawie - 30 czerwca 2000 roku. W sierpniu 2001 roku Netia rozpoczęła świadczenie usług międzystrefowych poprzez własny prefiks 1055, a w styczniu 2003 roku zaoferowała usługi międzynarodowe także poprzez ten prefiks.

Przy relatywnie niskim współczynniku dostępności usług telefonicznych, Polska jest atrakcyjnym, dynamicznie rosnącym rynkiem dla dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych, takich jak Netia. Celem Netii jest osiągniecie pozycji preferowanego dostawcy usług dla klientów, zarówno wśród klientów instytucjonalnych, jak i klientów indywidualnych. Cel ten Netia realizuje dzięki orientacji na klienta, nowoczesnej ofercie, dostarczaniu najlepszych rozwiązań telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych, doskonałym pakietom dla klientów indywidualnych, wysokiej jakości i niezawodności usługom w konkurencyjnych cenach.

Pierwszą koncesję Netia (jako R.P. Telekom) uzyskała w 1991 r. w Pile na działalność w dawnym woj. pilskim. Od rozpoczęcia działalności operacyjnej w 1994 roku Netia dokonała znacznych inwestycji w działalność operacyjną, infrastrukturę korporacyjną oraz budowanie świadomości marki. W 1999 roku działalność Netii obejmowała wszystkie główne miasta Polski.

Oferta Netii to obecnie:

  • dla klientów indywidualnych - m.in. dostęp do Internetu z usługami telefonicznymi, taryfy bez abonamentu, usługi dodane,
  • dla klientów instytucjonalnych - m.in. dostęp do Internetu, zarówno na liniach analogowych, jak i cyfrowych ISDN, usługi głosowe świadczone bezpośrednio i pośrednio przez prefiks (dla klientów innych operatorów), hosting, usługi 0 800, 0 700, 0 300, zaawansowane usługi Netia Frame Relay, IntegralNet, łącza dzierżawione, usługi dla operatorów Netia Carrier.

źródło: Netia

Dodaj opinię
Nikt jeszcze nie dodał opinii.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Inne salony w pobliżu

1 Salon sprzedaży Netia Netia Wałbrzych

Wieniawskiego 74
Wałbrzych, Polska
przejdź