UPC

Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

08.05.2017
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*).

Główne wydarzenia I kwartału:

  • UPC Polska zwiększyło zasięg swojej nowoczesnej sieci do 3 184 100 gospodarstw domowych, poszerzając go w I kwartale o kolejne 26 500 mieszkań
  • Liczba sprzedanych usług (RGU) szybkiego internetu wzrosła o 6400 do 1 111 500, a cyfrowej telewizji – o 5600 do 1 010 500
  • Liczba klientów platformy Horizon przekroczyła 303 tys., a zapewniającego najlepszą jakość wifi w domu ConnectBoxa – ponad 188 tys.
  • UPC Polska rozpoczęło wdrażanie usługi Replay TV i zaoferowało klientom platformy Horizon nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera
  • Odbyła się gala finałowa 4. edycji programu Think Big, przeznaczona dla firm z regionu CEE

 

Liczba cyfrowych usług I kwartale 2017 r.:

   Internet szerokopasmowy

           Telewizja cyfrowa

                    Telefonia

 

1 111 500

 

1 010 500

630 200

 

 

 

 

Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska:

W I kwartale kontynuowaliśmy inwestycje w zwiększanie zasięgu naszej nowoczesnej sieci, dzięki czemu już blisko 3,2 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu naszego superszybkiego internetu i telewizji cyfrowej UPC. Rozpoczęliśmy wdrażanie przełomowej usługi Replay TV, kontynuując rozwój innowacyjnej platformy Horizon, z której korzysta już ponad 300 tys. klientów. W kolejnych kwartałach będziemy dalej rozwijać wartość i jakość naszej oferty oraz cyfrowych usług, inwestując w poprawę jakości obsługi, by stale podnosić satysfakcję naszych klientów.

Więcej użytkowników usług cyfrowych i Replay TV

Dzięki stałym inwestycjom UPC w rozwój cyfrowej oferty oraz jakości produktów i obsługi, w I kwartale 2017 roku wrosła liczba sprzedanych cyfrowych usług: szybkiego internetu o 6400 do 1 111 500, a telewizji cyfrowej o 5600 do 1 010 500. W I kwartale UPC kontynuowało inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy telewizji cyfrowej Horizon, z której na koniec marca korzystało ponad 303 tys. klientów: aby zwiększać ich satysfakcję, operator wprowadził nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera oraz rozpoczął wdrażanie nowoczesnej usługi Replay TV, która pozwala na oglądanie ulubionych programów telewizyjnych nawet do siedmiu dni wstecz.  

Jeszcze większy zasięg sieci

Kontynuując inwestycje w rozwój infrastruktury, na koniec I kwartału 2017 roku zasięg szerokopasmowej sieci UPC Polska wyniósł blisko 3,2 mln gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o ponad 26 500 nowych mieszkań, które mogą korzystać z cyfrowych usług UPC.

4. edycja programu Thing Big

W marcu odbył się finał 4. edycji programu Think Big, skierowanego do przedsiębiorców z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Główną nagrodę – 10 000 euro oraz zaproszenie do współpracy od UPC – otrzymała firma CallPage. Nagrodę Jury, o tej samej wartości pieniężnej, otrzymał projekt VoicePin.

UPC Polska nagrodzone za jakość obsługi klientów i program Think Big

UPC Polska zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych. Gwiazda Jakości Obsługi to najbardziej rozpoznawalna nagroda za obsługę klientów na polskim rynku, przyznawana przez konsumentów. Rynek docenił też program dla przedsiębiorców Think Big – UPC Polska otrzymało Złotą Antenę Świata Telekomunikacji w kategorii CSR za „wspieranie przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu opartego na nowych technologiach”.

 

* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej