UPC

Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

08.05.2017
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*).

Główne wydarzenia I kwartału:

  • UPC Polska zwiększyło zasięg swojej nowoczesnej sieci do 3 184 100 gospodarstw domowych, poszerzając go w I kwartale o kolejne 26 500 mieszkań
  • Liczba sprzedanych usług (RGU) szybkiego internetu wzrosła o 6400 do 1 111 500, a cyfrowej telewizji – o 5600 do 1 010 500
  • Liczba klientów platformy Horizon przekroczyła 303 tys., a zapewniającego najlepszą jakość wifi w domu ConnectBoxa – ponad 188 tys.
  • UPC Polska rozpoczęło wdrażanie usługi Replay TV i zaoferowało klientom platformy Horizon nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera
  • Odbyła się gala finałowa 4. edycji programu Think Big, przeznaczona dla firm z regionu CEE

 

Liczba cyfrowych usług I kwartale 2017 r.:

   Internet szerokopasmowy

           Telewizja cyfrowa

                    Telefonia

 

1 111 500

 

1 010 500

630 200

 

 

 

 

Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska:

W I kwartale kontynuowaliśmy inwestycje w zwiększanie zasięgu naszej nowoczesnej sieci, dzięki czemu już blisko 3,2 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu naszego superszybkiego internetu i telewizji cyfrowej UPC. Rozpoczęliśmy wdrażanie przełomowej usługi Replay TV, kontynuując rozwój innowacyjnej platformy Horizon, z której korzysta już ponad 300 tys. klientów. W kolejnych kwartałach będziemy dalej rozwijać wartość i jakość naszej oferty oraz cyfrowych usług, inwestując w poprawę jakości obsługi, by stale podnosić satysfakcję naszych klientów.

Więcej użytkowników usług cyfrowych i Replay TV

Dzięki stałym inwestycjom UPC w rozwój cyfrowej oferty oraz jakości produktów i obsługi, w I kwartale 2017 roku wrosła liczba sprzedanych cyfrowych usług: szybkiego internetu o 6400 do 1 111 500, a telewizji cyfrowej o 5600 do 1 010 500. W I kwartale UPC kontynuowało inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy telewizji cyfrowej Horizon, z której na koniec marca korzystało ponad 303 tys. klientów: aby zwiększać ich satysfakcję, operator wprowadził nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera oraz rozpoczął wdrażanie nowoczesnej usługi Replay TV, która pozwala na oglądanie ulubionych programów telewizyjnych nawet do siedmiu dni wstecz.  

Jeszcze większy zasięg sieci

Kontynuując inwestycje w rozwój infrastruktury, na koniec I kwartału 2017 roku zasięg szerokopasmowej sieci UPC Polska wyniósł blisko 3,2 mln gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o ponad 26 500 nowych mieszkań, które mogą korzystać z cyfrowych usług UPC.

4. edycja programu Thing Big

W marcu odbył się finał 4. edycji programu Think Big, skierowanego do przedsiębiorców z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Główną nagrodę – 10 000 euro oraz zaproszenie do współpracy od UPC – otrzymała firma CallPage. Nagrodę Jury, o tej samej wartości pieniężnej, otrzymał projekt VoicePin.

UPC Polska nagrodzone za jakość obsługi klientów i program Think Big

UPC Polska zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych. Gwiazda Jakości Obsługi to najbardziej rozpoznawalna nagroda za obsługę klientów na polskim rynku, przyznawana przez konsumentów. Rynek docenił też program dla przedsiębiorców Think Big – UPC Polska otrzymało Złotą Antenę Świata Telekomunikacji w kategorii CSR za „wspieranie przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu opartego na nowych technologiach”.

 

* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej