UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC

UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

08.05.2017
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL.

Replay TV to usługa dostępna na dekoderach Horizon UPC, pozwalająca klientom oglądać ulubione programy telewizyjne nawet do siedmiu dni wstecz, dzięki czemu użytkownicy mogą kształtować własną ramówkę i mieć jeszcze większą swobodę w korzystaniu z cyfrowej telewizji. Usługa jest już dostępna na niemal 100 kanałach, a UPC planuje poszerzać tę liczbę kanałów. To kolejny przykład na to, że UPC oferuje klientom więcej korzyści, dzięki ciągłym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług i technologii najwyższej jakości.

Usługa Replay TV została wdrożona wraz z nowym, oprogramowaniem dekoderów Horizon UPC, który zapewnia użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną i łatwiejszą obsługę, w tym poszukiwanie ulubionych kanałów i programów.

Kampanii towarzyszy też promocja pakietu usługi telewizji cyfrowej z Replay TV i internetu.

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej