Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC

Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

30.05.2017
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję

Zobacz więcej na UPC.pl.

Digital Imagination Challenge to program organizowany przez UPC Polska i spółkę-matkę – Liberty Global, którego celem jest opracowanie rozwiązań przy wykorzystaniu technologii cyfrowych dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce.

Założeniem Digital Imagination Challenge jest zaangażowanie społeczeństwa do tworzenia projektów, które mogą realnie wpłynąć na poprawę jakości życia. Uczestnicy programu będą mieli możliwość zmierzenia się z kluczowymi dla Polski wyzwaniami społecznymi przy wykorzystaniu najnowszych technologii cyfrowych. Program skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą kształtować społeczeństwo przyszłości, w tym m.in. do polskich startupów oraz przedsiębiorstw, a także studentów i młodzieży.  Wśród partnerów i ekspertów programu znaleźli się przedstawiciele władz państwowych, świata nauki, biznesu i mediów.

- Uważamy, że siła technologii cyfrowych stymuluje pozytywne zmiany społeczne i każdy może przyczynić się do wypracowania rozwiązań, które zmienią na lepsze jakość życia lokalnych społeczności - mówi Frans-Willem de Kloet, prezes zarządu UPC Polska.

Polskie społeczeństwo wybierze najważniejsze wyzwania społeczne

30 maja na podstronie dedykowanej programowi Digital Imagination Challenge w portalu Onet.pl (www.digitalimagination.onet.pl), uruchomione zostało głosowanie w którym internauci wybiorą ich zdaniem trzy najistotniejsze z sześciu wcześniej zdefiniowanych wyzwań społecznych. Wśród wyzwań wskazanych przez ekspertów programu, jako najbardziej istotne dla Polski, znalazły się:

  • wykluczenie cyfrowe,
  • monitorowanie stanu zdrowia,
  • wybór ścieżki kariery,
  • bezpieczeństwo w sieci,
  • smart living oraz
  • rozwijanie kreatywności cyfrowej wśród dzieci.

W gronie ekspertów programu są: Kamil Adamczyk, prezes Inteliclinic, dr Dominik Batorski, socjolog; dr Bartosz Gonczarek, prezes Explain Everything; Natalia Hatalska, analityk trendów; Magda Jagieło, head of business development w Startup Poland; Artur Kurasiński, bloger technologiczny; Vadim Makarenko, szef działu danych w Gazecie Wyborczej, profesor Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej,  Anna Putts, head of marketing communication UPC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz Karolina Stawińska z Kairos Society.

Cyfrowe innowacje w odpowiedzi na wyzwania społeczne

W połowie czerwca opublikowane zostaną wyniki głosowania na 3 najważniejsze wyzwania społeczne w Polsce i rozpocznie się 3 miesięczny okres, w którym każdy będzie mógł przystąpić do programu i zgłosić swoje rozwiązanie na stronie https://upc-digitalimagination.pl/ . We wrześniu eksperci wybiorą sześć finałowych projektów, a następnie  spotkają się z ich autorami w celu dopracowania rozwiązań. Gala finałowa, podczas której wyłonieni zostaną trzej laureaci odbędzie się w październiku w Warszawie.

Nagrody dla zwycięzców

Zwycięzca Digital Imagination Challenge otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 40 000 zł oraz mentoring i promocje zgłaszanego rozwiązania w mediach. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca, przewidziana jest nagroda w wysokości odpowiednio: 20 000 zł i 10 000 zł.

Digital Imagination Challenge otrzymał patronat honorowy Ministerstwa Cyfryzacji. Partnerami merytorycznymi programu są: Politechnika Warszawska, Digital University, Kairos Society oraz Startup Poland. Patronami medialnymi są: Onet.pl, CRnavigator, Enter the room i Aktivist.

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej