UPC dla studentów
UPC

Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

22.08.2017
21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s.

W ramach najnowszej promocji zamówić można internet o szybkości do 120 Mb/s, 250 Mb/s oraz – od 28 sierpnia – do 500 Mb/s. Wszystkie warianty internetu oferowane są z nowoczesnym modemem Connect Box, zapewniającym bezpłatne, stabilne wi-fi na wielu urządzeniach w całym mieszkaniu. W ramach tej oferty klient otrzymuje też dostęp do pakietu telewizji cyfrowej.

Dodatkowo można zamówić promocyjny dostęp do najlepszych filmów i seriali w HBO GO oraz miesięczny bezpłatny dostęp do Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który pozwala chronić przed zagrożeniami płynącymi z sieci jednocześnie trzy urządzenia użytkownika podłączone do internetu.

Zaletą oferty studenckiej UPC jest krótki okres zobowiązania – umowa skończy się z dniem 30 czerwca 2018 roku, tym samym zwalniając studentów z konieczności opłacania rachunków za internet podczas wakacji. Promocja dla studentów dostępna jest do 12 listopada. Internet o szybkości do 120 Mb/s dostępny jest w cenie 49 zł miesięcznie, do 250 Mb/s - 59 zł, a za 69 zł miesięcznie będzie można mieć najszybsze łącze o prędkości do 500 Mb/s.

Cena instalacji i aktywacji każdego ze studenckich pakietów została obniżona do 29,90 zł i doliczana jest do pierwszego rachunku.

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej