WynikiCyfrowego Polsatu po trzecim kwartale 2017 roku
Cyfrowy Polsat

WynikiCyfrowego Polsatu po trzecim kwartale 2017 roku

09.11.2017
Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła III kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, co oznacza, że skutecznie radziła sobie zarówno na rynkach telekomunikacyjnym i płatnej telewizji, jak i nadawców TV. Grupa odnotowała solidne wyniki finansowe, mimo niekorzystnego wpływu regulacji „Roam Like at Home”, oraz wciąż generuje bardzo wysokie wolne przepływy pieniężne. Realizacja konsekwentnej polityki finansowej przyczyniła się do podwyższenia przez agencję Moody’s Investors Service perspektywy ratingu korporacyjnego dla Grupy do pozytywnej.

Najważniejsze dane operacyjne i finansowe za III kwartał 2017 r.

  • Regularny wzrost nasycenia bazy usługami zintegrowanymi:
  • już 25% klientów kontraktowych Grupy korzysta z oferty multiplay,
  • blisko 1,45 mln klientów usług zintegrowanych – wzrost o 210 tys., czyli 17% rok do roku,
  • do 4,31 mln wzrosła liczba usług posiadanych przez tę grupę klientów.
  • Stabilna baza 5,8 mln klientów kontraktowych:
  • każdy z nich posiada średnio 2,34 usługi z portfolio Grupy,
  • średni przychód od tego klienta (ARPU) wyniósł 88,4 zł, a jego dynamika przejściowo pozostawała pod niekorzystnym wpływem regulacji „Roam Like at Home”,
  • niski wskaźnik churn, będący efektem strategii multiplay, na poziomie 8,8%.
  • Duży przyrost liczby usług kontraktowych – o 512 tys. rok do roku – do ponad 13,5 mln:
  • W segmencie telefonii komórkowej liczba usług kontraktowych wzrosła rok do roku o 248 tys., do poziomu 6,9 mln. Wzrost ten jest efektem korzystnego wpływu strategii multiplay oraz przejściowo zintensyfikowanej migracji klientów z segmentu prepaid.
  • Dzięki dobrej sprzedaży usług Multiroom i płatnych OTT (m.in. subskrypcje pakietów serwisu IPLA) liczba kontraktowych usług płatnej telewizji wzrosła o 203 tys. do 4,9 mln.
  • Baza usług Internetu mobilnego zwiększyła się rok do roku o 61 tys. do poziomu 1,8 mln. W pierwszych trzech kwartałach br. klienci detaliczni Cyfrowego Polsatu i sieci Plus przetransferowali 525 PB danych, czyli o 49% więcej niż w analogicznym okresie 2016 r.
  • Baza usług prepaid, odzwierciedlająca rzeczywistą liczbę aktywnych użytkowników, pozostawała na stabilnym poziomie 2,9 mln, a ARPU tego segmentu dynamicznie wzrosło, o 8% rok do roku, do 20,2 zł, m.in. w wyniku oczyszczenia bazy o użytkowników jednorazowych oraz wygaśnięcia promocji rejestracyjnych.
  • W III kwartale zarówno Grupa Telewizji Polsat, jak i kanał główny były liderami oglądalności w grupie komercyjnej z łącznym wynikiem na poziomie 24,4%, na co złożyło się 12% kanału głównego oraz 12,5% kanałów tematycznych. W pierwszych 9 miesiącach roku wyniki oglądalności stacji Telewizji Polsat pozostawały zgodne z długoterminową strategią – 24,5% dla całej Grupy, z czego 12,4% kanału Polsat i 12% kanałów tematycznych.
  • Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat na stabilnym rynku wzrosły rok do roku o 4% do poziomu 231 mln zł, dzięki czemu udział Grupy w rynku reklamy telewizyjnej wzrósł do 28,6%. W okresie 9 miesięcy przychody Grupy Telewizji Polsat wzrosły o 2% rok do roku do 772 mln, a udział w rynku reklamy TV – do 27,2%.
  • Średnia miesięczna liczba użytkowników największej polskiej telewizji internetowej IPLA wynosiła 3 mln.
  • Bardzo dobre i stabilne wyniki finansowe Grupy:
  • przychody: 2,391 mld zł,
  • EBITDA: 851 mln zł,
  • marża EBITDA: 36%,
  • zysk netto: 235 mln zł,
  • wolne przepływy pieniężne: 1,567 mld zł w okresie 12-miesięcznym,
  • wskaźnik całkowitego zadłużenia netto/EBITDA LTM: 2,83x.

 

– Trzeci kwartał oceniamy jako bardzo dobry dla całej naszej Grupy, głównie dzięki konsekwentnej realizacji strategii multiplay w segmencie usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym oraz wysokiej oglądalności kanałów Grupy Polsat. Pozytywne efekty naszych działań widać w rosnących wynikach operacyjnych obu segmentów oraz stabilnych wynikach finansowych całej Grupy – mówi Tobias Solorz, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o.

 

Segment usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych

– Po raz kolejny istotnie, bo o ponad pół miliona, wzrosła liczba świadczonych przez nas usług kontraktowych, które są fundamentem naszej działalności i strategii multiplay. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami miało to pozytywny wpływ na średni przychód od klienta kontraktowego – choć w tym kwartale przejściowo pozostawał on także pod niekorzystnym wpływem regulacji „Roam Like at Home” – i utrzymanie niskiego wskaźnika rezygnacji z naszych usług – podsumowuje Tobias Solorz.– Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się nasza oferta usług łączonych – w samym trzecim kwartale przybyło niemal 70 tys. klientów naszych usług zintegrowanych, przez co aktualnie już co czwarty klient kontraktowy korzysta z pakietów multiplay.

 

 

III kwartał

 

2017

2016

Zmiana %/p.p.

Łączna liczba RGU
(kontraktowe+przedpłacone) (1)

16.410.325

16.545.653

-0,8%

USŁUGI KONTRAKTOWE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

13.530.164

13.017.749

3,9%

Płatna telewizja, w tym:

4.882.505

4.679.114

4,3%

Multiroom

1.072.513

982.068

9,2%

Telefonia komórkowa

6.864.787

6.616.579

3,8%

Internet

1.782.872

1.722.056

3,5%

Liczba klientów kontraktowych, w tym:

5.791.841

5.860.884

-1,2%

Pakietów multiplay

1.443.581

1.233.768

17%

 

 

 

 

ARPU na klienta [PLN]

88,4

88,6

-0,2%

Churn na klienta

8,8%

8,5%

0,3 p.p.

Wskaźnik nasycenia RGU na jednego klienta

2,34

2,22

5,4%

USŁUGI PRZEDPŁACONE (1)

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym: (1)

2.880.161

3.527.904

-18,4%

Płatna telewizja

63.627

44.913

41,7%

Telefonia komórkowa

2.623.950

3.223.224

-18,6%

Internet

192.584

259.767

-25,9%

ARPU na RGU prepaid [PLN]

20,2

18,7

8,0%

 

Nota (1): Obniżenie liczby RGU usług przedpłaconych i w konsekwencji obniżenie całkowitej liczby RGU jest pochodną tzw. ustawy antyterrorystycznej obligującej operatorów telekomunikacyjnych do zaprzestania świadczenia usług dla kart SIM prepaid, które nie zostały zarejestrowane przez ich użytkowników. Czynnik ten dotyczy wszystkich operatorów telefonii mobilnej działających na polskim rynku.

– Pomimo niekorzystnego wpływu regulacji „Roam Like at Home”, całkowite przychody tego segmentu stale rosną, m.in. dzięki wyższym przychodom ze sprzedaży sprzętu i rosnącym przychodom hurtowym. Natomiast wzrost ruchu w roamingu międzynarodowym przekłada się na wyższe koszty zakupu ruchu od operatorów zagranicznych. Jednocześnie segment wypracował wysoką na tle rynku marżę EBITDA – komentuje Katarzyna Ostap-Tomann, Członek Zarządu ds. Finansowych, Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

Wyniki finansowe segmentu usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych za III kwartał 2017 r.

mln PLN

III kwartał 2017

zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

2 140

+1%

Koszty operacyjne*

1 387

+8%

EBITDA

760

-8%

Marża EBITDA

35,5%

-3,6 p.p.

* Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

 

Segment nadawania i produkcji telewizyjnej

– To kolejny bardzo udany kwartał dla naszego segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej, zarówno pod względem oglądalności, jak i przychodów reklamowych. Z wynikami 24,4% i 12% byliśmy liderem oglądalności w grupie komercyjnej zarówno jako cała Grupa, jak i kanał główny Polsat. Ponownie byliśmy bardzo skuteczni w sprzedaży czasu reklamowego – nasze przychody rosły z 4-procentową dynamiką na płaskim rynku reklamy TV i sponsoringu – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

 

III kwartał

 

2017

2016

Zmiana p.p./%

Udział w oglądalności[1], w tym:

24,43%

24,50%

-0,07 p.p.

POLSAT (kanał główny)

11,96%

12,91%

-0,95 p.p.

Kanały tematyczne

12,47%

11,59%

+0,88 p.p.

Przychody z reklamy i sponsoringu[2]

(mln PLN)

231

222

+4%

Udział w rynku reklamy[3]

28,6%

27,3%

+1,3 p.p.

Wydatki na reklamę telewizyjną na rynku[4]

(mln PLN)

809

815

-0,7%

 

[1] NAM, udział w oglądalności w grupie wszyscy 16-49 lat, cała doba, uwzględniając oglądalność Live+2 (oglądalność z dnia emisji i z 2 kolejnych dni w ramach tzw. Time Shift Viewing)

[2] Przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wg definicji Starcom (dawniej SMG Starlink)

[3] Szacunki własne na podstawie danych Starcom

[4] Starcom, dane wstępne, reklama spotowa i sponsoring

 

W trzecim kwartale w ofercie kanału Polsat dużym zainteresowaniem w grupie komercyjnej cieszyły się zarówno stałe pozycje – np. serial „Pierwsza miłość”, poniedziałkowe pasmo filmowe „Mega Hit” czy emitowany od poniedziałku do soboty serial „Świat według Kiepskich” – jak i programy z jesiennej ramówki – np. nowy serial obyczajowy „W rytmie serca”, nowe show „Supermodelka Plus Size”, show „Twoja twarz brzmi znajomo” i „The Brain. Genialny umysł”, program „Nasz nowy dom”, a także emitowany w niedzielne wieczory cykl programów rozrywkowych „Kabaret na żywo”. Wysoki poziom oglądalności utrzymały „Wydarzenia” z godziny 18.50. Warto też wspomnieć o emitowanym w godzinach porannych od poniedziałku do piątku bloku programów informacyjnych „Nowy Dzień z Polsat News”.

– Analizując wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej w trzecim kwartale, należy pamiętać o wysokim zeszłorocznym punkcie odniesienia – w czerwcu i lipcu 2016 r. nasze kanały transmitowały rozgrywki UEFA EURO 2016, które korzystnie wpłynęły na oglądalność, poziom przychodów reklamowych oraz poziom przychodów całkowitych i wynik EBITDA całego segmentu. W tym roku nie mieliśmy w okresie letnim na naszych antenach wydarzenia sportowego o takiej skali oddziaływania – mówi Katarzyna Ostap-Tomann. – Bardziej miarodajne jest zatem porównywanie tegorocznych wyników z danymi za analogiczny kwartał 2015 roku. Zaobserwujemy wówczas zakładany stabilny rozwój tego segmentu oraz wierność kluczowym zasadom – zrównoważonej polityki programowej oraz dyscypliny w obszarze kosztów.

 

Wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej za III kwartał 2017 r.

 

mln PLN

3Q’15

3Q’16

3Q’17

zmiana r/r

3Q’17 vs 3Q’15

Przychody ze sprzedaży

283

321

306

-5%

8%

Koszty operacyjne(1)

198

195

215

10%

9%

EBITDA

86

128

91

-29%

6%

Marża EBITDA

30,4%

39,9%

29,9%

-10,0 p.p.

-0,5 p.p.

*Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat za III kwartał 2017 r.

mln PLN

III kwartał 2017

zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

2 391

+0,1%

Koszty operacyjne*

1 547

+8,1%

EBITDA

851

-11,1%

Marża EBITDA

36%

-4 p.p.

* Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

 

– To kolejny bardzo dobry kwartał pod względem wyników finansowych całej Grupy, które są odzwierciedleniem konsekwentnie realizowanej strategii, bardzo dobrych wyników operacyjnych obydwu segmentów oraz efektywnego zarządzania bazą kosztową. Uwagę po raz kolejny zwracają stabilne, wysokie wolne przepływy pieniężne, osiągnięte przy jednoczesnym wyraźnym zwiększeniu inwestycji strategicznych Grupy. Nie mam wątpliwości, że miało to wpływ na podwyższenie perspektywy naszego ratingu korporacyjnego przez agencję Moody’s, która doceniła konsekwentną realizację strategii operacyjnej przy zachowaniu zdrowych wyników finansowych pozwalających na szybkie oddłużanie naszej Grupy – podsumowuje Katarzyna Ostap-Tomann.

 

Cyfrowy Polsat Mundial dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu TVP Sport HD w „otwartym oknie” na czas mistrzostw świata w Rosji

Dzięki porozumieniu Cyfrowego Polsatu z Telewizją Polską wszyscy abonenci platformy, niezależnie od posiadanego pakietu, otrzymali dostęp do stacji TVP Sport HD, która na czas mundialu zmieni się w kanał poświęcony tylko temu wydarzeniu. Widzowie obejrzą w TVP Sport HD ok. 500 godzin relacji z Rosji. Już dziś ceremonia otwarcia i pierwszy mecz pomiędzy Rosją i Arabią Saudyjską w Moskwie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat KSW 44: The Game w PPV w Cyfrowym Polsacie i IPLI - start sprzedaży - Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru

Już od dzisiaj abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej IPLA mogą zamawiać dostęp do gali KSW 44: The Game. Walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dostęp do zapewnianej w systemie „pay-per-view” (PPV) gali kosztuje 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Świętuj Dzień Dziecka z Cyfrowym Polsatem

Z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował dla najmłodszych widzów wyjątkowy prezent. To dostęp do 3 popularnych kanałów dla dzieci − Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr. oraz wiele dodatkowych treści VOD w serwisie Cyfrowy Polsat GO. czytaj więcej

Netia Cyfrowy Polsat może przejąć Netię - UOKiK wydał zgodę

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Cyfrowy Polsat kontroli nad Netią. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie spowoduje ograniczenia konkurencji. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala „Polsat Boxing Night: Noc Zemsty” w Cyfrowym Polsacie i IPLI Tomasz Adamek oraz Mateusz Masternak w walkach wieczoru

Powraca najbardziej prestiżowy cykl gal pięściarskich w Polsce. Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej – IPLI mogą już zamawiać dostęp do gali „Polsat Boxing Night: Noc Zemsty” w usłudze Pay-Per-View. W walce wieczoru zmierzą się Tomasz Adamek i Joey Abell, a o mistrzostwo Europy WBO w kategorii junior ciężkiej rękawice skrzyżują Mateusz Masternak i Youri Kalenga. Gala odbędzie się w sobotę, 21 kwietnia br. i rozpocznie o godzinie 17.45. Dostęp do wydarzenia obejmuje aż 8 wyjątkowych pojedynków i oferowany jest w jakości HD w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wiosenne niespodzianki od Cyfrowego Polsatu – nawet 30 kanałów w prezencie

Cyfrowy Polsat przygotował dla swoich abonentów wiosenny prezent – to dostęp do nawet 30 kanałów bez dodatkowych opłat. Abonenci od pakietu Mini HD będą mogli korzystać z „otwartego okna” aż przez miesiąc – od 30 marca do 30 kwietnia br. Dostęp do kanałów możliwy będzie za pośrednictwem dekodera oraz na urządzeniach mobilnych z aktywną opcją ON THE GO w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Z kolei klienci sieci Plus otrzymają możliwość oglądania aż 22 kanałów TV w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA, w pakiecie IPLA Plus. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej

News Cyfrowy Polsat ze świąteczną galą KSW 41

Ruszyła sprzedaż dostępu do świątecznej gali KSW 41, która odbędzie się w katowickim spodku na dzień przed Wigilią Świąt Bożego Narodzenia. W sobotę, 23 grudnia br. w najważniejszych walkach wieczoru spotkają się Borys Mańkowski i Dricus Du Plessis w pojedynku o tytuł mistrza KSW wagi półśredniej oraz znani szerszej publiczności Popek Monster i Tomasz Oświeciński. Dla abonentów Cyfrowego Polsatu i IPLI gala jest dostępna w systemie „pay-per-view” (PPV) w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Jubileuszowa gala KSW 40 w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła sprzedaż odbywającej się 22 października br. gali KSW 40. Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy IPLI mogą zamawiać dostęp do wydarzenia, które już po raz drugi odbędzie się poza granicami Polski. W stolicy Irlandii – Dublinie swoje umiejętności pokażą m.in. Mariusz Pudzianowski, Mateusz Gamrot, Michał Materla, Maciej Jewtuszko oraz Dawid Zawada. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Testuj LTE Plus w Cyfrowym Polskacie przez dwa miesiące za 9 zł

Od teraz nawet przez dwa miesiące każdy może sprawdzać, jak działa superszybki Internet LTE. Aż do 60 dni wydłużony zostaje okres, w którym można testować LTE Plus i LTE Plus Advanced w ofercie Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Promocja jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży i sklepach internetowych obu operatorów, a jedyny koszt testowania to opłata aktywacyjna w wysokości 9 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Start US Open i powrót wielkoszlemowych emocji na specjalnych kanałach Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Już dzisiaj rozpoczyna się US Open – czwarty i ostatni w tegorocznym kalendarzu turniej zaliczany do Wielkiego Szlema – najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych. Dzięki specjalnie stworzonym kanałom premium, poświęconym w całości rozgrywkom tenisowym obejmującym turnieje Wielkiego Szlema, które powstały w rezultacie współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, fani tenisa będą mogli śledzić rozgrywki US Open przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD oraz bez reklam, a także oglądać powtórki najciekawszych i najbardziej emocjonujących meczów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat za II kwartał 2017

Grupa Cyfrowy Polsat opublikowała bardzo dobre wyniki operacyjne wszystkich segmentów i rosnące wyniki finansowe za II kwartał br. Wśród najważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy znalazły się: nabycie wyłącznych praw do Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA na lata 2018-2021 dla wszystkich kanałów dystrybucji treści oraz wypłata dywidendy w wysokości 205 mln zł. W wyniku konsekwentnej realizacji strategii w II kwartale wzrosły przychody Grupy – do 2,470 mld zł, wynik EBITDA – do 964 mln zł, a także wolne przepływy pieniężne – do poziomu 1,770 mld zł w okresie 12-miesięcznym. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyjątkowe starcie dwóch królów sportów walki. Walka stulecia Mayweather vs McGregor w PPV. Wyłącznie w Cyfrowym Polsacie i IPLI

W Cyfrowym Polsacie i IPLI ruszyła sprzedaż dostępu do gali, na którą od dawna czekają wszyscy fani sportów walki. W nocy z 26 na 27 sierpnia br. czasu polskiego w hali T-Mobile Arena w Las Vegas dojdzie do spotkania dwóch gigantów: jednego z najlepszych pięściarzy ostatnich dekad – Floyda Mayweathera Juniora i zawodnika mieszanych sztuk walki – Conora McGregora. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV), w cenie 40 zł, wyłącznie dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI. Galę skomentują i będą o niej opowiadać dziennikarze Polsatu Sport oraz zaproszeni eksperci. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowa oferta Cyfrowego Polsatu dla fanów sportu i kina - w cenie kanały Cinemax i Eleven Sports

W Cyfrowym Polsacie ruszyła nowa promocja dla wszystkich, którzy cenią najlepszy sport oraz dobre kino, a przy tym chcą płacić niewiele. Do oferty z pakietem Rodzinnym HD oraz dwoma kanałami filmowymi premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD dołączyły oferujące sport na światowym poziomie kanały z pakietu Eleven Sports HD: Eleven, Eleven Sports oraz Eleven Extra. Teraz to prawie 90 kanałów z najlepszą rozrywką aż do końca roku bez opłat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszyła nowa kampania programu smartDOM - "Bądź bystry i oszczędzaj"

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej programu smartDOM, w ramach której ambasadorzy programu – Joanna Brodzik i Paweł Wilczak – podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o korzyściach z łączenia najróżniejszych usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat W Cyfrowym Polsacie pakiet Eleven Sports HD bez dodatkowych opłat

Przez ponad tydzień, od 18 do 28 sierpnia br. abonenci Cyfrowego Polsatu nieposiadający w swojej ofercie pakietu Eleven Sports HD, otrzymają do niego bezpłatny dostęp w ramach otwartego okna. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszyła nowa kampania reklamowa Domowego Internetu LTE oferowanego przez Cyfrowy Polsat

Ten szybki Internet jest dostępny wszędzie tam, gdzie inne rozwiązania nie zawsze się sprawdzają. Domowy Internet LTE to nie tylko usługa, ale przede wszystkim autorskie, nowoczesne i unikalne rozwiązanie wprowadzone przez Cyfrowy Polsat ponad 3 lata temu. To jedyny taki produkt na polskim rynku. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat po raz drugi partnerem Sceny Kulturalnej

Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, oraz Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i lider technologii LTE, już po raz drugi wspierają najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki. czytaj więcej