Solidny i tani smartfon - czy można taki kupić? Solidny i tani smartfon - czy można taki kupić?

Solidny i tani smartfon - czy można taki kupić?

Niby cieszymy się, gdy jest tanio, ale tak naprawdę to zależy od tego, co kupujemy. Niedroga rzecz jak produkt spożywczy to powód do zadowolenia, inaczej jednak jest, gdy planujemy kupić smartfon. Tutaj często cena powoduje, że to, co nie kosztuje dużo, traktowane jest gorzej. Wydaje nam się bowiem, że sprzęt szybko się zepsuje, będzie mało komfortowy w obsłudze, a do tego niezbyt funkcjonalny. Wcale tak nie jest, ale trzeba wiedzieć, na co zwracać uwagę, aby wybrać tani, ale solidny smartfon.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami.
Etui, czyli jak chronić telefon? Etui, czyli jak chronić telefon?

Etui, czyli jak chronić telefon?

Telefony są dziś cennymi urządzeniami, których zakup wymaga zwykle znacznego uszczuplenia portfela. Stąd tak ważne jest, aby chronić telefon przed przedwczesnym zniszczeniem...
Technologia open source Magento 2.2.5 – nowości dostępne na platformie Technologia open source Magento 2.2.5 – nowości dostępne na platformie

Technologia open source Magento 2.2.5 – nowości dostępne na platformie

Magento Open Source dostarcza funkcji niezbędnych do zbudowania i rozwijania sklepu internetowego od podstaw. Najnowsza wersja systemu została wzbogacona o kilka przydatnych możliwości i ulepszeń. Zobacz najważniejsze z nich.
Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.

Telekonferencja

Telekonferencja to usługa telekomunikacyjna umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych przez wielu uczestników jednocześnie. Sposób działania usługi jest bardzo prosty:

  • uczestnicy telekonferencji wdzwaniają się w dedykowany do tego celu numer telefoniczny (podany uprzednio przez organizatora spotkania telefonicznego) lub
  • organizator telekonferencji dzwoni do jej uczestników w celu umożliwienia im przeprowadzenia rozmowy, przy czym nie ma tu różnicy, czy będą to numery stacjonarne, czy komórkowe.

Uczestnicy telekonferencji, którzy korzystają z usługi na zasadzie wdzwonienia się, mogą używać odpowiednich kodów, aby móc się zalogować do rozmowy jako jej uczestnik, co uniemożliwia osobom postronnym uczestniczenie w takim telefonicznym spotkaniu.

Usługa jest szczególnie przydatna dla firm, które:

  • prowadzą cykliczne narady, odprawy i spotkania komunikacyjne,
  • prowadzą częste szkolenie dla swoich pracowników,
  • pracują w zespołach, których członkowie są oddaleni od siebie geograficznie,
  • chcą oszczędzić czas i pieniądze związane z fizycznymi dojazdami do miejsca spotkań.

Łatwa i szybka komunikacja jest podstawą dla wdrożenia usługi telekonferencji w firmie, tym bardziej, że umożliwia ona prowadzenie spotkań w zasadzie o każdej porze, a osoba nią zarządzająca może sterować jej przebiegiem poprzez wyciszanie uczestników lub udzielanie im głosu, udostępnianie i wymianę dokumentów, dołączanie kolejnych rozmówców lub ich odłączanie od spotkania.

Podsumowując: Telekonferencje pozwalają na przeprowadzenie wielostronnej komunikacji w firmie, bez konieczności bezpośredniego spotkania. Telekonferencja umożliwia wyminę informacji pomiędzy wieloma jej użytkownikami. Użytkownikami telekonferencji mogą być osoby z danej firmy, jak również mogą do niej dołączyć osoby z poza niej.