Solidny i tani smartfon - czy można taki kupić? Solidny i tani smartfon - czy można taki kupić?

Solidny i tani smartfon - czy można taki kupić?

Niby cieszymy się, gdy jest tanio, ale tak naprawdę to zależy od tego, co kupujemy. Niedroga rzecz jak produkt spożywczy to powód do zadowolenia, inaczej jednak jest, gdy planujemy kupić smartfon. Tutaj często cena powoduje, że to, co nie kosztuje dużo, traktowane jest gorzej. Wydaje nam się bowiem, że sprzęt szybko się zepsuje, będzie mało komfortowy w obsłudze, a do tego niezbyt funkcjonalny. Wcale tak nie jest, ale trzeba wiedzieć, na co zwracać uwagę, aby wybrać tani, ale solidny smartfon.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami.
Etui, czyli jak chronić telefon? Etui, czyli jak chronić telefon?

Etui, czyli jak chronić telefon?

Telefony są dziś cennymi urządzeniami, których zakup wymaga zwykle znacznego uszczuplenia portfela. Stąd tak ważne jest, aby chronić telefon przed przedwczesnym zniszczeniem...
Technologia open source Magento 2.2.5 – nowości dostępne na platformie Technologia open source Magento 2.2.5 – nowości dostępne na platformie

Technologia open source Magento 2.2.5 – nowości dostępne na platformie

Magento Open Source dostarcza funkcji niezbędnych do zbudowania i rozwijania sklepu internetowego od podstaw. Najnowsza wersja systemu została wzbogacona o kilka przydatnych możliwości i ulepszeń. Zobacz najważniejsze z nich.
Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.

Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmowy telefonicznej to powszechna usługa udostępniana zarówno w fizycznych platformach sprzętowych, takich jak centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne lub rejestratory rozmów, jak również w rozwiązaniach wirtualnych, jak wirtualna centrala lub telefonia VoIP.

Nagrywanie rozmów telefonicznych może być realizowane na różne sposoby. Można podłączać fizyczne urządzenia nagrywające do każdego rodzaju linii i łączy telefonicznych:

  • analogowych PSTN,
  • cyfrowych ISDN BRI lub PRI,
  • wykorzystujących transmisję VoIP,
  • linii wewnętrznych w centralach telefonicznych.

W tej sytuacji, nagrania są magazynowane na nośnikach zainstalowanych w rejestratorach rozmów telefonicznych, a następnie najczęściej automatycznie przenoszone na dysk wskazanego komputera.

Połączenia telefoniczne mogą być nagrywane bezpośrednio w fizycznych centralach telefonicznych i tam magazynowane, z możliwością ich odsłuchania na dedykowanych stanowiskach komputerowych.

Mogą być też rejestrowane i przechowywane w rozwiązaniach opartych o cloud computing, a więc w wirtualnych systemach telekomunikacyjnych, jak wirtualna centrala telefoniczna lub platformy usług VoIP. W takim przypadku, nagrania są przechowywane na platformie operatora telekomunikacyjnego, a dostęp do nich można mieć poprzez dowolną przeglądarkę stron internetowych, po zalogowaniu się do właściwego panelu administracyjnego.

Rozmowy telefoniczne można też nagrywać lokalnie, w swoim urządzeniu końcowym, takim jak komputer czy smartfon, przy wykorzystaniu właściwego oprogramowania.