Wirtualna Centrala - wszystkie oddziały firmy w jednym systemie
CallPage top 1

Centralki IPPBX

Najważniejszą informacją jest to, ile jednoczesnych połączeń mogą realizować w jednej chwili użytkownicy centrali IPPBX. Zdarza się, że do centralki można podłączyć na przykład 24 użytkowników, ale jednocześnie może rozmawiać na przykład tylko 8 użytkowników (wliczając w to na przykład połączenia zewnętrzne i wewnętrzne).

Dowiedz się jakie fizyczne porty posiada urządzenie, ile ich jest oraz co można do tego urządzenia bezpośrednio podłączyć (linie telefoniczne analogowe, dostępy cyfrowe ISDN, telefony itp.). Dzięki temu, być może na przykład część użytkowników centralki IPPBX, będzie można podłączyć bezpośrednio do urządzenia, bez konieczności dokupowania dodatkowych urządzeń peryferyjnych takich jak bramki VoIP w celu ich dołączenia do systemu.

Sprawdź w specyfikacji lub u dostawcy urządzenia, ilu użytkowników wewnętrznych można podłączyć do urządzenia oraz ile kont telefonicznych operatorów zewnętrznych można dodać, czy każdy numer wewnętrzny może korzystać ze swojego konta telefonicznego VoIP oraz czy urządzenie wspiera funkcjonalność SIP Trunk (odpowiednik łącza ISDN PRA z funkcjonalnością DDI). Jeśli chcesz korzystać z SIP Trunk’ów, to dany operator usług VoIP musi wspierać tą funkcjonalność.

Dowiedz się, jakiego rodzaju urządzenia końcowe (bramki VoIP, telefony VoIP) i jakich producentów są kompatybilne z danym modelem centralki IPPBX. Być może producent centralki lub jej dystrybutor, dysponuje odpowiednimi certyfikatami zgodności dla urządzeń końcowych.

Dowiedz się, czy zakupione urządzenie można rozbudować, czy jest to zamknięta konstrukcja, której możliwości są już skończone w zakresie rozbudowy np. o nowe porty, funkcjonalności czy użytkowników.

Dowiedz się, czy centralka IPPBX posiada jakieś wewnętrzne zabezpieczenia typu firmewall oraz inne utrudniające zalogowanie się do niej lub znalezienie jej w Sieci, dzięki czmu wysoce prawdopodobne jest uniknięcie fraudów.


Jesteś zainteresowany/a tym rozwiązaniem? Chcesz skorzystać, wdrożyć lub kupić? Wyślij poniższy formularz do firmy obsługującej tą część w serwisie Operatorzy.pl.

Jesteś zainteresowany/a tym rozwiązaniem? Chcesz skorzystać, wdrożyć lub kupić? Wyślij poniższy formularz do firmy obsługującej tą część w serwisie Operatorzy.pl.

* - Pola wymagane

Dodatkowe informacje dotyczące prezentowanego tekstu i grafik: Ten teks i grafiki są autorskimi tekstami i grafikami redakcji Operatorzy.pl. Jeśli chcesz wykorzystać ten tekst lub grafikę w swoich materiałach, podaj źródło i link do strony źródłowej serwisu Operatorzy.pl.

 

Nieznany numer

16.02.2018 Nieznany numer Czy miałeś kiedyś w życiu taką sytuację? Być może przez pewien czas nie mogłeś odbierać swojego telefonu i sprawdzać czy ktoś do ciebie dzwoni. Może byłeś wtedy w pracy, na jakimś ważnym spotkaniu, u lekarza albo pisałeś egzamin. Pewnie po tej chwili popatrzyłeś na ekran swojego telefonu i zobaczyłeś wiele nieodebranych połączeń. Jeśli były to telefony od osób, których numery masz zapisane w pamięci telefonu to nic się nie dzieje. Jednak jeśli są to dla ciebie całkiem obce numery, to co zrobisz?

Thulium vs Gmail

08.02.2018 Thulium vs Gmail Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google.

Telefonia internetowa a komórkowa – najważniejsze różnice

27.01.2018 Telefonia internetowa a komórkowa – najważniejsze różnice Telefonia internetowa to niewątpliwie przyszłość komunikacji głosowej. W ostatnich latach technologia ta upowszechniła się oraz zaczęła z powodzeniem wypierać dobrze wszystkim znane rozwiązania, jakimi są telefony stacjonarne oraz komórkowe. Mimo rosnącej popularności telefonii internetowej, wiele osób w dalszym ciągu nie wie, czym właściwie jest telefonia internetowa oraz czym różni się ona od telefonii komórkowej.

mophie wprowadza na rynek etui juice pack dla smartfona Samsung Galaxy Note8

24.01.2018 mophie wprowadza na rynek etui juice pack dla smartfona Samsung Galaxy Note8 Nowa obudowa jest kompatybilna ze wszystkimi bezprzewodowymi akcesoriami mophie charge force oraz innymi systemami bezprzewodowego ładowania Qi.

Zarabiaj z nami!

24.01.2018 Zarabiaj z nami! Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera.

Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

10.01.2018 Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż  w Twoim e-sklepie! PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE!

Nowe punkty dostępowe AP420 WatchGuard: wyjątkowa prędkość Wi-Fi i integracja z Google For Education

20.12.2017 Nowe punkty dostępowe AP420 WatchGuard: wyjątkowa prędkość Wi-Fi i integracja z Google For Education Kraków, dnia 19.12.2017 r. – Firma Bakotech, wyłączny dystrybutor rozwiązań firmy WatchGuard w Polsce, informuje, że Watchguard wprowadza do swojej oferty nowe, unikatowe punkty dostępowe AP420.

Eksperci z laboratorium Threat Lab: przewidzieli ataki typu WannaCry, teraz prognozują co wydarzy się w 2018

20.12.2017 Eksperci z laboratorium Threat Lab: przewidzieli ataki typu WannaCry, teraz prognozują co wydarzy się w 2018 Kraków, dnia 12.12.2017 r. – Firma Bakotech, wyłączny dystrybutor rozwiązań firmy WatchGuard w Polsce, przedstawia przewidywania laboratorium badawczego Threat Lab od WatchGuard’a, dotyczące cyberbezpieczeństwa w 2018 roku.

Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

18.12.2017 Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata! Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń.