VoIP bez Limitu telefon IP

Centralki IPPBX

Najważniejszą informacją jest to, ile jednoczesnych połączeń mogą realizować w jednej chwili użytkownicy centrali IPPBX. Zdarza się, że do centralki można podłączyć na przykład 24 użytkowników, ale jednocześnie może rozmawiać na przykład tylko 8 użytkowników (wliczając w to na przykład połączenia zewnętrzne i wewnętrzne).

Dowiedz się jakie fizyczne porty posiada urządzenie, ile ich jest oraz co można do tego urządzenia bezpośrednio podłączyć (linie telefoniczne analogowe, dostępy cyfrowe ISDN, telefony itp.). Dzięki temu, być może na przykład część użytkowników centralki IPPBX, będzie można podłączyć bezpośrednio do urządzenia, bez konieczności dokupowania dodatkowych urządzeń peryferyjnych takich jak bramki VoIP w celu ich dołączenia do systemu.

Sprawdź w specyfikacji lub u dostawcy urządzenia, ilu użytkowników wewnętrznych można podłączyć do urządzenia oraz ile kont telefonicznych operatorów zewnętrznych można dodać, czy każdy numer wewnętrzny może korzystać ze swojego konta telefonicznego VoIP oraz czy urządzenie wspiera funkcjonalność SIP Trunk (odpowiednik łącza ISDN PRA z funkcjonalnością DDI). Jeśli chcesz korzystać z SIP Trunk’ów, to dany operator usług VoIP musi wspierać tą funkcjonalność.

Dowiedz się, jakiego rodzaju urządzenia końcowe (bramki VoIP, telefony VoIP) i jakich producentów są kompatybilne z danym modelem centralki IPPBX. Być może producent centralki lub jej dystrybutor, dysponuje odpowiednimi certyfikatami zgodności dla urządzeń końcowych.

Dowiedz się, czy zakupione urządzenie można rozbudować, czy jest to zamknięta konstrukcja, której możliwości są już skończone w zakresie rozbudowy np. o nowe porty, funkcjonalności czy użytkowników.

Dowiedz się, czy centralka IPPBX posiada jakieś wewnętrzne zabezpieczenia typu firmewall oraz inne utrudniające zalogowanie się do niej lub znalezienie jej w Sieci, dzięki czmu wysoce prawdopodobne jest uniknięcie fraudów.


Jesteś zainteresowany/a tym rozwiązaniem? Chcesz skorzystać, wdrożyć lub kupić? Wyślij poniższy formularz do firmy obsługującej tą część w serwisie Operatorzy.pl.

Jesteś zainteresowany/a tym rozwiązaniem? Chcesz skorzystać, wdrożyć lub kupić? Wyślij poniższy formularz lub zadzwoń do nas pod numer: 796-097-197.

* - Pola wymagane

Dodatkowe informacje dotyczące prezentowanego tekstu i grafik: Ten teks i grafiki są autorskimi tekstami i grafikami redakcji Operatorzy.pl. Jeśli chcesz wykorzystać ten tekst lub grafikę w swoich materiałach, podaj źródło i link do strony źródłowej serwisu Operatorzy.pl.

 

27 milionów kont Ticketfly naruszonych przez wyciek danych.

19.06.2018 27 milionów kont Ticketfly naruszonych przez wyciek danych. Po tym jak strona internetowa Ticketfly została zdjęta z sieci z powodu cyberincydentu, firma wystosowała oświadczenie, iż ponad 27 milionów kont klientów może być zagrożonych. Ticketfly wciąż ocenia rozmiar zniszczeń, ale strona już działa, po tym jak została całkowicie zamknięta na parę dni.

Rząd Australii zmusił firmy do zezwolenia na dostęp do zaszyfrowanych wiadomości.

19.06.2018 Rząd Australii zmusił firmy do zezwolenia na dostęp do zaszyfrowanych wiadomości. Australijski rząd opracował przepisy mające na celu uzyskanie dostępu do zaszyfrowanych wiadomości z różnych aplikacji. Firmy technologiczne obawiają się, że stworzy to furtkę dla hakerów, którzy będą doprowadzać do exploitów szyfrowania i zagrażać bezpieczeństwu, pisze The Guardian.

Wyciek danych aplikacji MyHeritage ujawnia 92 miliony adresów email i zhashowanych haseł.

19.06.2018 Wyciek danych aplikacji MyHeritage ujawnia 92 miliony adresów email i zhashowanych haseł. Aplikacja do testowania DNA MyHeritage przyznała, że padła ofiarą cyberataku. Istnieje domniemanie, że badacz bezpieczeństwa znalazł na prywatnym serwerze bazę danych z ponad 92 milionami adresów email i hasłami, które były zhashowane. Wszystko to skradzione przez tajemniczego hakera.

Dziesiątki tysięcy urządzeń z Androidem zagrożone atakiem. Wszystko przez niezabezpieczony port.

19.06.2018 Dziesiątki tysięcy urządzeń z Androidem zagrożone atakiem. Wszystko przez niezabezpieczony port. Niezliczonej ilości urządzeń z Androidem grożą ataki po tym, jak zostaną dostarczone z niezabezpieczonym krytycznym lewym portem.

Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę

18.06.2018 Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”.

Panorama Firm pomoże znaleźć strefę kibica na Mundial 2018

18.06.2018 Panorama Firm pomoże znaleźć strefę kibica na Mundial 2018 Już 19 czerwca Reprezentacja Polski rozpocznie rywalizację w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej meczem z Senegalem. Dla polskich kibiców będzie to doskonała okazja do spotkań i wspólnego wspierania biało-czerwonych. Z myślą o sympatykach futbolu lokalna wyszukiwarka Panorama Firm udostępniła wykaz miejsc, w których będzie można grupowo oglądać transmisje z meczów. Co istotne, właściciele lub zarządcy tych miejsc podpisali umowę licencyjną z nadawcą transmisji, więc we wskazanych lokalizacjach obejrzymy mecze nie tylko w dobrym towarzystwie, ale i legalnie.

Netia Player z aplikacją RODO

18.06.2018 Netia Player z aplikacją RODO Netia udostępniła użytkownikom swoich multimedialnych dekoderów – Netia Playerów – aplikację, dzięki której można w bardzo prosty, i zgodny z RODO, sposób zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce.

Cyberbezpieczeństwo 2018 – eksperci radzą jak przygotować firmę na atak

18.06.2018 Cyberbezpieczeństwo 2018 – eksperci radzą jak przygotować firmę na atak Firmy z własnym działem bezpieczeństwa IT wykrywają włamanie po 56 dniach, te bez po 320

CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

18.06.2018  CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City  Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej.