Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.
Wakacje od abonamentu w Netii Wakacje od abonamentu w Netii

Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie.

Słuchawka telefoniczna telefonu VoIP

Z czego składa się słuchawka telefoniczna?

Słuchawka telefoniczna w telefonie VoIP składa się z mikrofonu i głośnika, które są umieszczone w obudowie zapewniającej komfortową rozmowę i ergonomiczne ułożenie podczas rozmowy telefonicznej. Najczęściej słuchawki telefoniczne telefonów VoIP są tak skonstruowane, aby zapewniać rozmowy telefoniczne w jakości HD. Jak sprawdzić, czy w słuchawce usłyszymy głos jakości HD? Na telefonie VoIP znajdą się oznaczenie HD, które jednoznacznie oznacza, że rozmowy telefoniczne mogą być realizowane w jakości HD z wykorzystaniem szerokopasmowego kodeka G.722.

 

Słuchawka telefonu VoIP jest z nim połączona standardowym kablem skrętnym za pomocą wtyków RJ9 - 4 piny (4P4C).

 

Należy zauważyć, że rozmowę telefoniczną można prowadzić za pomocą słuchawki telefonicznej przykładanej do ucha, ale również za pomocą systemu głośnomówiącego, który działa zamiennie ze słuchawką. Jeśli słuchawka obsługuje połączenia w jakości HD, to system głośnomówiący telefonu VoIP też będzie obsługiwał połączenia telefoniczne w tej jakości. Aby włączyć rozmowę głośnomówiącą, trzeba na telefonie VoIP wcisnąć symbol głośnika - za pomocą tego przycisku można przełączać się pomiędzy słuchawką a systemem głośnomówiącym, jeśli chcemy aby rozmowa telefoniczna mogła być prowadzona w większym gronie. W takim przypadku osoby zgromadzone wokół telefonu IP, będą słyszały rozmówcę w głośniku obsługującym również połączenia HD i będą mówiły do mikrofonu telefonu umieszczonego w jego obudowie.

 

W telefonach VoIP zarówno słuchawki telefoniczne jak i systemy głośnomówiące w nich umieszczone, obsługują oba kierunki transmisji głosu w jednym czasie (ang. full duplex), więc do telefonu można mówić i jednocześnie w tym samym czasie słuchać swojego rozmówcy.