VoIP bez Limitu telefon IP

Wirtualna centrala - 19,00 zł netto użytkownik - umowa na czas nieokreślony

Wirtualna centrala - 19,00 zł netto użytkownik - umowa na czas nieokreślony
  • opłata abonamentowa: 19,00 zł netto za użytkownika;
  • czas trwania umowy: nieokreślony;
  • liczba użytkowników systemu: minimum 10;
  • połączenia stacjonarne: od 0,06 zł netto minuta;
  • połączenia komórkowe: 0,12 zł netto minuta.

Wirtualna centrala (w skrócie VPBX), to rozwiązanie telekomunikacyjne działające w podobny sposób, jak tradycyjna centrala telefoniczna, jednak różnica pomiędzy tymi rozwiązaniami polega na tym, że wirtualna centrala to system telefoniczny bez ograniczeń geograficznych, w którym wykorzystywane są same telefony IP z których korzystają użytkownicy systemu, a cała logika systemu umieszczona jest w centrum przetwarzania danych.

 

Wirtualna centrala telefoniczna posiada zawsze aktualne oprogramowanie, które jest rozwijane na bieżąco, a zarządzanie usługami i użytkownikami systemu możliwe jest on-line, dzięki czemu firma może wykonywać wszystkie dostosowania systemu do bieżących potrzeb.

 

W cenie rozwiązania, bez dodatkowych opłat otrzymasz również niżej wymienione usługi:

  • Music On Hold – umożliwia ustawienia melodii podczas oczekiwania rozmówcy na przełączenie połączenia;
  • Call Pickup – umożliwia przejęcia połączenia kierowanego do innego użytkownika wewnątrz grupy telefonów;
  • Hunt Group – umożliwia skierowanie połączenia jednocześnie do wielu użytkowników. Rozmowę przechwytuje osoba, która pierwsza odebrała połączenie;
  • IVR – umożliwia budowania interaktywnych drzew zapowiedzi głosowych i sterowania połączeniem klienta w zależności od godziny i numeru A z wykorzystaniem własnych nagrań w formacie mp3;
  • Voicemail – umożliwia ustawienia poczty głosowej w postaci pliku głosowego przesyłanego na wskazany adres email;
  • Intercom – dodatkowy kanał komunikacji w firmie, usługa automatycznie uaktywnia wszystkie telefony w grupie interkom w trybie głośnik;
  • Call Rating – umożliwia taryfikowanie połączeń według zaimplementowanych stawek połączeń oraz nakładanie dziennych i miesięcznych limitów połączeń;
  • Virtual Fax – moduł umożliwiający wysyłanie faksów przy wykorzystaniu panelu administracyjnego oraz odbieranie wiadomości na skrzynkę e-mail;
  • Conference Rooms - moduł umożliwiający tworzenie w pełni konfigurowalnych pokoi konferencyjnych zarządzanych za pośrednictwem panelu administracyjnego;
  • APICTI – możliwość integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi, jak CRM lub z innymi bazami danych;
  • LiveSpace – integracja z systemem CRM.

Dystrybutorem rozwiązania jest serwis Operatorzy.pl.

Kontakt telefoniczny: + 48 796 097 197

Kontakt mailowy: listy@operatorzy.pl

Pełna specyfikacja: Wirtualna centrala - 19,00 zł netto użytkownik - umowa na czas nieokreślony
Funkcja Specyfikacja
Typ usługi: Wirtualna centrala
Czas trwania umowy : czas nieokreślony
Rodzaj numeracji : infolinia 801 / stacjonarna z Polski / zagraniczna
Dla firmy/domu : dla firmy
Abonament miesięczny : 19,00 PLN za użytkonika
Opłata aktywacyjna : 699,00 PLN
Połączenia stacjonarne do sieci Orange (dawniej TPSA) : 0,06 PLN
Połączenia stacjonarne do pozostałych operatorów (NOL) : 0,09 PLN
Połączenia komórkowe : 0,12 PLN
Min. liczba kanałów/użytkowników : 10
Max. liczba kanałów/użytkowników : bez ograniczeń
Urządzenia do zastosowania z usługą : bramka VoIP / oprogramowanie / telefon IP
Czy do usługi jest dodawane urządzenie?: nie
Przenoszenie numeracji : jest możliwość przenoszenia numeracji od innego dostawcy
Dodatkowe usługi do rozwiązania : Call Pickup / Fax2mail / Hunting grupy / Intercom / Kolejkowanie połączeń / Mail2fax / Muzyka na czekanie / Nagrywanie rozmów / Numeracja 801 / Numeracja skrócona (wewnętrzna) / Numeracja stacjonarna / Numeracja zagraniczna / Panel administracyjny przez WWW / Poczta głosowa / Pokoje konferencyjne (telekonferencje) / Przechowywanie nagrań na zewnętrznym FTP / Przekierowanie połączeń / Zapowiedzi głosowe IVR
Połączenia na numery alarmowe : tak