VoIP bez Limitu telefon IP

Krótkie kody Lebara Mobile

Ekspresowe kody Lebara Mobile Kod USSD
Doładowanie konta kuponem Plus *123*telekod#
Doładowanie konta kuponem Lebara *100*telekod#
Doładowanie za pomocą vouchera lub karty zdrapki *131* wpisz 16 cyfrowy numer z vouchera, wpisz znak # i naciśnij przycisk telefonowania (zielona słuchawka)
Sprawdzenie swojego numeru telefonu *135# i naciśnij przycisk telefonowania
Sprawdzenie stanu konta *141# i naciśnij przycisk telefonowania

 

Korzystanie z Internetu w Lebara

Przejdź do swoich ustawień internetowych i upewnij się, czy Twoja nazwa APN to internet Lebara a pole APN to: internet.t-d1.de

Aby aktywować te ustawienia internetowe, należy wyłączyć a następnie włączyć swój aparat komórkowy.

Aktywowanie poczty głosowej w Lebara

Zadzwonić na 3311 (9ct/min), wpisz standardowy PIN: 4321 potem utwórz swój własny numer pin wpisując go dwukrotnie (Twój osobisty pin nie może być zbyt łatwy, ponieważ system go nie zaakceptuje, na przykład nie może być 2233 lub 6789).

Odsłuchanie poczty głosowej z innego numeru w Lebara

Zadzwoń na numer 0049 171 252 3311 (opłata standardowa sieci) po czym zostaniesz zapytany o swój numer komórkowy i osobisty PIN.

Dezaktywowanie poczty głosowej w Lebara

Zadzwoń na ##002# , wprowadź kod, naciśnij przycisk telefonowania i (bardzo ważne!!!) wyłącz telefon, potem go włącz i po 5 godzinach Twoja poczta głosowa zostanie wyłączona.

Włączanie funkcji przekierowania połączeń telefonicznych w Lebara

Jeśli chcesz przekierować lub przekazać dalej połączenie, możesz to zrobić samodzielnie:

  1. Natychmiastowe przekierowanie wszystkich połączeń:
    1. Sprawdzanie statusu *#21#
    2. Ustawianie **21*[Numer docelowy]#
    3. Aktywowanie *21
    4. Dezaktywowanie #21# Usuń ##21#
  2. Przekierowanie nieodebranego połączenia:
    1. Sprawdzanie statusu *#61#
    2. Ustawianie **61*[Numer docelowy]#
    3. Aktywowanie *61#
    4. Dezaktywowanie #61#
    5. Usuwanie ##61#
    6. Czas oczekiwania na przekierowanie **61*[Numer docelowy]*11*[czas]# ([czas] w sekundach: 5 - 30)
  3. Przekierowanie połączenia w razie gdy numer jest zajęty:
    1. Sprawdzanie statusu *#67#
    2. Ustawianie **67*[Numer docelowy]#
    3. Aktywowanie *67#
    4. Dezaktywowanie #67#
    5. Usuwanie ##67#
  4. Przekierowanie połączenia w razie braku dostępności:
    1. Sprawdzanie statusu *#62#
    2. Ustawianie **62*[Numer docelowy]#
    3. Aktywowanie *62#
    4. Dezaktywowanie #62#
    5. Usuwanie ##62#
  5. Dezaktywowanie przekierowania:
    1. Wszystkie (również poczta głosowa) ##002#
    2. Tylko gdy zajęty, niedostępny i połączenia nieodebrane ##004#

źródło: Lebara Mobile

Zawsze sprawdź aktualne szybkie (ekspresowe) kody USSD na stronie internetowej swojego operatora.