Zlecenia dla wykonawców usług - jak i gdzie je zdobywać?
News

Zlecenia dla wykonawców usług - jak i gdzie je zdobywać?

10.01.2020
Obecnie istnieje wiele sposobów na zdobywanie nowych klientów w branży usługowej, a poczta pantoflowa, to już nie jedyna skuteczna droga. Szeroki wachlarz możliwości daje w tym aspekcie Internet. Jak i gdzie zatem najlepiej szukać zleceń?

Fixly - weź sprawy w swoje ręce

Najczęściej na potencjalnego klienta trzeba czekać. A gdyby odwrócić ten proces? Taką możliwość daje serwis Fixly.pl, który działa odwrotnie niż np. klasyczne ogłoszeniówki. Wykonawca wybiera interesujące go zapytania i, jeśli jest zainteresowany realizacją usługi, odpowiada klientowi. Dzięki temu sam decyduje o tym, które zlecenia są dla niego opłacalne i warte podjęcia pracy.

 

Fixly dopasowuje rodzaj zlecenia do lokalizacji oraz listy usług, które wykonawca dodał do swojego profilu. Wszystkie dostępne zapytania widoczne są w menu głównym. Jeśli wykonawca jest zainteresowany, to wysyła wizytówkę swojego profilu klientowi, który ostatecznie podejmuje decyzję o wyborze wykonawcy. Warto wiedzieć, że na Fixly na każde zapytanie o usługę odpowiedzieć może maksymalnie 5 wykonawców.

 

Dostępna jest również aplikacja mobilna Fixly PRO na urządzenia z systemem Android oraz iOS, która zawiera wszystkie funkcjonalności serwisu. Dzięki niej można wygodnie zdobywać zlecenia z poziomu telefonu bądź tabletu. Fixly do tej pory kojarzyło się z budowami i remontami, ale duża popularność serwisu wśród użytkowników sprawiła, że zakres dostępnych usług znacznie się rozszerzył. Od teraz zlecenia będą mogły znajdować osoby z branży motoryzacyjnej, finansowej, reklamowej, technologicznej czy nawet kosmetycznej.

 

Konto wykonawcy na Fixly można bezpłatnie zarejestrować tutaj - https://fixly.pl/rejestracja/wykonawca.

Postaw (na) stronę internetową

Chcąc zaistnieć w Internecie, zdecydowanie warto mieć swoją stronę WWW. Nie tylko po to, by klienci mogli nas znaleźć w wyszukiwarce, bowiem własna witryna firmowa pomaga również w budowaniu wizerunku profesjonalisty. Założenie strony o charakterze internetowej wizytówki nie jest niczym specjalnie drogim, podobnie jak koszty jej utrzymania.

Zlecenia z polecenia

Osoby poszukujące wykonawcy często korzystają z rekomendacji swoich bliskich. Podstawą tego, by być polecanym, jest oczywiście dobrze wykonana praca. Równie ważne jest jednak zadbanie o wywarcie dobrego wrażenie na kliencie. Nie od dziś wiadomo, że jesteśmy lepiej zapamiętani, gdy wzbudzimy sympatię - o takich osobach zdecydowanie chętniej mówi się innym. Jak dbać o wizerunek? Kulturalna rozmowa, dotrzymywanie umów, otwarcie na problemy i wątpliwości klienta to podstawy, które są gwarancją bycia pozytywnie odbieranym przez innych.

Promuj się podczas podróży

Gdziekolwiek się nie udamy, jesteśmy ambasadorami swojej firmy. Warto o tym pamiętać i mieć pod ręką wizytówkę bądź ulotkę reklamową. Jeśli mamy samochód firmowy, warto wykorzystać go jako sposób na darmową promocję swoich usług i nakleić logo wraz z numerem telefonu i adresem e-mail. Ma to również znaczenie wizerunkowe - wygląda po prostu profesjonalnie.

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Co to Blik i jak działa?

Transakcje bezgotówkowe co o nich wiesz? My całkiem sporo i dzisiaj pomówimy o jednej z nich, a konkretnie BLIKu, czyli płatności telefonem. Banki nie zasypują gruszek w popiele ciągle rozszerzają swoje możliwości zachęcając ludzi do częstszego obrotu pieniędzmi i korzystania z ich usług. Dzisiaj bez problemu przez internet zaciągniesz kredyt, ustanowisz limity na karcie czy sprawdzić historię przelewów. Obecnie najpopularniejszą opcją na dokonywanie płatności w sklepach jest karta debetowa lub kredytowa, gotówka schodzi na dalszy plan a prawdopodobnie niedługo ustąpi miejsca technologii BLIK. W tym artykule pokażemy Ci czym jest BLIK i dlaczego warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Panorama Firm pomoże znaleźć strefę kibica na Mundial 2018

Już 19 czerwca Reprezentacja Polski rozpocznie rywalizację w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej meczem z Senegalem. Dla polskich kibiców będzie to doskonała okazja do spotkań i wspólnego wspierania biało-czerwonych. Z myślą o sympatykach futbolu lokalna wyszukiwarka Panorama Firm udostępniła wykaz miejsc, w których będzie można grupowo oglądać transmisje z meczów. Co istotne, właściciele lub zarządcy tych miejsc podpisali umowę licencyjną z nadawcą transmisji, więc we wskazanych lokalizacjach obejrzymy mecze nie tylko w dobrym towarzystwie, ale i legalnie. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej