Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?
News

Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

02.08.2024
Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje!

Prezentacja produktów

W profilu GMF istnieje możliwość dodania produktów, które oferujesz czy też usług, jakie świadczysz. Przyłóż się i przedstaw potencjalnym klientom swoją ofertę. Przygotuj unikalną, interesującą treść oraz adekwatną grafikę dla każdego opisywanego produktu. Ciekawym pomysłem jest zaprojektowanie kafelków utrzymanych w jednej stylistyce – najlepiej, by tworzyły one spójną oprawę graficzną wraz z logo i innymi elementami, które identyfikują Twoją firmę. Wpłynie to pozytywnie zarówno na odbiór wizualny, jak i odczucia odbiorców, którzy – uwaga – już w tym momencie wyrabiają sobie wstępną opinię na temat Twojego biznesu.

Dodawanie wpisów

W Google Moja Firma możesz skutecznie komunikować się z klientami i promować swoją działalność bezpłatnie. Dokładnie tak, jak robisz to w Social Mediach, dodając rożnego rodzaju posty. W przypadku GMF wpisy podzielone są tematycznie i mogą dotyczyć: nowości (aktualności), wydarzeń, ofert i produktów. Ogranicza Cię zatem tylko wyobraźnia! Postaraj się publikować przynajmniej 2 razy w tygodniu – taka aktywność niewątpliwie pomoże zwiększyć widoczność Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google, a także przyczyni się do lepszej interakcji z klientem.

Odpowiadanie na opinie

Współcześnie prowadzenie biznesu to coś więcej niż tylko dostarczenie produktu czy też wykonanie usługi i odebranie zapłaty. Coraz częściej klienci dzielą się swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami w sieci. Pozostawiają opinie na profilu firmy na Facebooku, w rozmaitych aplikacjach, takich jak Booksy, ale głównie w wizytówce Google. Zauważ, że po wpisaniu nazwy firmy do wyszukiwarki, to właśnie ona – wizytówka Twojej firmy – ukazuje się jako pierwsza. Oznacza to, że zarządzanie nią, powinno stać się absolutnie jednym z najważniejszych zadań dla każdego, komu zależy na budowaniu silnej marki.

 

Wracając jednak do kwestii opinii, pamiętaj, że Twoja rola nie ogranicza się wyłącznie do monitorowania pojawiających się komentarzy, ale przede wszystkim do aktywnej reakcji na nie. Dotyczy to opinii pozytywnych oraz negatywnych. Równie ważne jest, aby starać się zdobyć jak najwięcej rzetelnych, pozytywnych recenzji. Im jest ich więcej, tym większa szansa na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, a tym samym wyprzedzenie konkurencji.

 

Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu, a może pozycjonowaniu wizytówki Google? To doskonały temat dla agencji PR Kraków. Nawiąż kontakt już dziś i daj się poznać klientom z jak najlepszej strony!

 

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej

News Tablet dla dziecka - jaki wybrać i czym się kierować?

Tablety stanowią doskonałą propozycję na prezent dla dziecka, z uwagi na ich wielofunkcyjność. Urządzenie to może być wykorzystywane podczas nauki i doskonalenia własnych pasji, ale stanowi też źródło nieskończonej rozrywki, która zadowoli każdego malca. Wybierając tablet dla dziecka, należy zwrócić uwagę na kilka aspektów, które dadzą pewność, że ze sprzętu bez obaw będą mogli korzystać najmłodsi. czytaj więcej

News Jak wybrać firmę do stworzenia strony internetowej?

Każdy, kto prowadzi własną działalność, powinien posiadać profesjonalną stronę internetową. Na rynku jest wiele firm, które oferują usługi tworzenia stron www. Sprawdź, jak wybrać najlepszą z nich! czytaj więcej