Wykrywacz podsłuchów – po co go mieć i jaki wybrać?
News

Wykrywacz podsłuchów – po co go mieć i jaki wybrać?

05.11.2019
W dobie wszechobecnej techniki podsłuchiwany może być każdy z nas. Wystarczy, że prowadzisz dobrze prosperujące interesy, albo planujesz się z kimś rozwieść. W takich przypadkach nie powinieneś bazować wyłącznie na swojej intuicji – warto zainwestować w wykrywacz podsłuchów! W tym tekście pokażemy ci dlaczego warto zakupić wykrywacz podsłuchów, jak wybrać najlepszy dla ciebie i od czego zacząć pracę z takim urządzeniem.

Dla kogo jest wykrywacz podsłuchów?

Zacznijmy od tego czym jest takie urządzenie. Wykrywacz podsłuchów to specjalne urządzenie, które lokalizuje miejsce potencjalnego podsłuchiwania. Działa na dokładnie takiej samej zasadzie jak podsłuch – opierając funkcjonowanie na falach radiowych. Zamiast wysyłać jednak fale z podsłuchanymi słowami, lokalizuje je i co za tym idzie same urządzenie do podsłuchiwania.

Wykrywacz podsłuchów ma zastosowanie u wielu użytkowników. Warto mieć takie urządzenie w miejscu, w którym prowadzisz swoje interesy (np. biuro). Nie zawsze trafi się uczciwy pracownik lub kontrahent. Niekiedy może chcieć poznać twoje tajemnice. Ochroni cię wtedy właśnie wykrywacz.

Możesz też mieć go przy sobie, jeżeli idziesz na spotkanie w sprawie interesów. Nie zawsze chcesz, aby każde twoje słowo wypłynęło na światło dzienne. Z wykrywacza podsłuchów powinni korzystać również naukowcy, badacze i wynalazcy, którzy nie chcą stracić swojego patentu.

Wykrywacz przydaje się również w warunkach domowych. W czasie separacji możesz być narażony na poszukiwanie dowodów przeciwko tobie. Podsłuchy są jednym z takich sposobów. Z łatwością ochronisz się przed nimi stosując dobry wykrywacz podsłuchów.

Jakie urządzenie wybrać?

Najważniejszym kryterium wyboru wykrywacza jest jego skuteczność. Powinien praktycznie w stu procentach lokalizować możliwe podsłuchy. Dobry i skuteczny wykrywacz posiada możliwość ciągłego monitorowania pomieszczenia i alarmowania w sytuacjach nagłych – np. jeżeli ktoś ma podsłuch zainstalowany w kieszeni.

 

Przydaje się również precyzja we wskazywaniu podsłuchu. Dzięki temu możesz znaleźć urządzenie do podsłuchiwania i szybko się go pozbyć. Dlaczego to tak ważne? Wyobraź sobie, że ktoś ma podsłuch w długopisie, albo pozostawił go w ciężko dostępnym miejscu. Samo alarmowanie o podsłuchu nic nie da, bo zanim go znajdziesz może być za późno.

 

Oczywiście, kluczowe jest też wyszukiwanie podsłuchów w wielu konfiguracjach. Niektóre działają na GSM, inne 3G, a jeszcze inne na paśmie 2.4 Ghz. W ten sposób szpiegująca cię osoba może przemycać różnego rodzaju podsłuchy, aby nie dać się złapać. Jeżeli twój wykrywacz podsłuchów będzie wszechstronny, to nie masz się czego obawiać.

Wykrywacz podsłuchów – po co go mieć i jaki wybrać?

(Skuteczny wykrywacz podsłuchów potrafi rozpoznać fale radiowe w dokładny i szybki sposób – fot. Pixabay.com)

 

Dobrze jest również, gdy wykrywacz nie rzuca się w oczy i ma małe rozmiary. Po pierwsze, ciężko przekonać do rozmowy nawet uczciwą rozmowę, gdy wie, że jest sprawdzana. Po drugie, możesz odstraszyć szpiega, czym nie pozbędziesz się wcale problemu!

Który wykrywacz będzie dobry?

Na rynku jest wiele modeli wykrywaczy podsłuchów. Niektóre działają lepiej, inne nie mają zbyt przychylnych opinii wśród użytkowników. My możemy polecić ci sprawdzony sprzęt, który działa praktycznie w każdych warunkach.

 

Przykładem takiego urządzenia z pewnością będzie wykrywacz RAKSA-120. To jeden z najbardziej skutecznych wykrywaczy podsłuchów na rynku. Jego kształt i rozmiar są ergonomiczne i łatwe w ukryciu. Szybko więc znajdziesz dla niego dyskretne miejsce.

Wykrywacz podsłuchów – po co go mieć i jaki wybrać?

(RAKSA-120 to urządzenie słynące z dokładności i precyzji – fot. Sklep-seko.pl)

 

Ogromną zaletą RAKSY jest jego wszechstronność. Wykrywa zarówno podsłuchy GSM, telefony komórkowe jak i podsłuchy na sieciach wi-fi. Monitoruje również ruch bluetooth. Dzięki ciągłemu monitorowaniu pomieszczenia (albo pojazdu), jesteś praktycznie cały czas bezpieczny. Wykrywacz najpierw rozpoznaje możliwe podsłuchy, później je zapisuje, a następnie analizuje. Dzięki odrzucaniu nieprawidłowych sygnałów, wyeliminujesz ryzyko potencjalnego błędu w odnalezieniu podsłuchu.

 

Warto dodać, że RAKSA wykrywa zarówno podsłuch cyfrowy, jak i analogowy. Co więcej, mierzy siłę sygnału i dzięki temu pozwoli ci na szybką lokalizację podsłuchującego cię urządzenia. Jest to sprzęt trwały, sprawdzony i bardzo precyzyjny. RAKSA-120 to jeden z najlepszych wykrywaczy podsłuchów na rynku.

 

Pamiętaj, żeby wybierając wykrywacz podsłuchów dla siebie nie kierować się wyłącznie ceną, a możliwościami produktu. Bezpieczeństwo jest dużo cenniejsze, niż środki, które możesz przeznaczyć na zakup urządzenia lokalizującego podsłuchy!

News Kto może założyć podsłuch w firmie?

Odwiedzając muzea związane z wojskowością można zobaczyć stare, potężne radiostacje. Na każdej przybita jest blaszana tabliczka z napisem "Uwaga, nieprzyjaciel podsłuchuje" Aktualnie niby to zabawne, ale sam problem pozostał. czytaj więcej

News Bezpieczeństwo informacji podstawą prawidłowego działania firmy

Poufne dane i informacje to coś, od czego zależy nie tylko prawidłowe funkcjonowanie ale czasem byt przedsiębiorstwa. Konkurencja nie śpi i trzeba liczyć się z tym, że będzie próbowała przejąć klientów, poznać zasady działania, ukraść pomysły i know-how. czytaj więcej

News Plotery - co to jest i jakie są rodzaje?

Druki wielkoformatowe nie są niczym nadzwyczajnym. Spotkać je można w postaci dużych plakatów, map, czy obrazów. Ich wyprodukowanie możliwe jest dzięki zastosowaniu specjalistycznych urządzeń, które nazywają się ploterami. Najczęściej wykorzystywane są w drukarniach oraz firmach specjalizujących się drukami wielkoformatowymi.

1. Plotery i urządzenia wielkoformatowe - co to jest?
2. Jak działają plotery?
3. Jakie są rodzaje ploterów? czytaj więcej

News Polacy robią zakupy w sieci. Co i gdzie kupujemy?

84 proc. młodych Polaków, w wieku od 18 do 24 lat, mających dostęp do internetu kupuje online co najmniej raz w miesiącu. To wynika z badania SW Research z połowy 2018 roku. Co więcej, co trzeci ankietowany robi to co najmniej raz w miesiącu. Co kupujemy online i jakie są perspektywy rozwoju dla rynku e-commerce w Polsce? czytaj więcej