Wiadomości firmowe

Zobacz Dubaj w innym świetle z kartą My Emirates Pass

07.05.2019
Znana i lubiana oferta Emirates powraca tego lata, a wraz z nią zniżki i promocje w ponad 500 punktach na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich

Tego lata pasażerowie Emirates będą mogli odkryć największe atrakcje Dubaju w niższej cenie dzięki powrotowi oferty My Emirates Pass, która zmienia kartę pokładową Emirates w ekskluzywną kartę członkowską zapewniającą jej posiadaczowi wyjątkowe atrakcje i zniżki nawet do 50% w przeszło 500 ośrodkach rekreacyjno-wypoczynkowych i sklepach na terytorium Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Pasażerowie Emirates podróżujący do Dubaju lub przez Dubaj w okresie od 1 maja do 31 sierpnia tego roku mogą skorzystać z oferty My Emirates Pass za okazaniem karty pokładowej i ważnego dokumentu tożsamości* w dowolnym punkcie partnerskim. Z fantastycznych promocji w ramach My Emirates Pass skorzystają także mieszkańcy i obywatele ZEA wracający do Dubaju w tym okresie.

W ramach oferty podróżującym przysługują zniżki do 50% w ponad 400 wykwintnych restauracjach, luksusowe zabiegi w blisko 50 spa i wstęp do ośrodków rekreacyjnych takich jak kryte stoki narciarskie czy parki wodne. Pasażerowie mogą skorzystać także ze zniżek do 30% w zagranicznych sklepach należących m.in. do popularnych marek odzieżowych i sportowych.

Karta My Emirates Pass zapewnia podróżującym dostęp do niezwykle bogatej oferty lokali gastronomicznych, atrakcji i centrów handlowych Dubaju oraz stanowi znakomite narzędzie ułatwiające zwiedzanie miasta. Wszystkie oferty w ramach My Emirates Pass można zobaczyć tutaj.

– Dzięki karcie My Emirates Pass nasi klienci mają wygodny dostęp do rosnącej listy atrakcji i usług w Dubaju. Każdy znajdzie tu coś dla siebie – zarówno przyjeżdżający na tydzień, jak i na weekend – i to w niższej cenie - komentuje Mohammad Al Hashimi, Vice President Emirates, Commercial Products Dubai.

Dubaj to idealny punkt przesiadkowy i kierunek wypoczynkowy dla rodzin i podróżujących w pojedynkę. Zwiedzających Dubaj zachwycą eklektyczna architektura, charakterystyczne obiekty, najlepsze na świecie centra handlowe i wspaniała międzynarodowa kuchnia. 

Linie Emirates wykonują loty do ponad 150 kierunków w 86 krajach na 6 kontynentach z wygodną przesiadką w Dubaju. Na pasażerów we wszystkich klasach czekają posiłki inspirowane kuchnią regionalną, 4 tys. kanałów w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice oraz bezpłatny pakiet 20 MB danych pokładowego Wi-Fi, który zapewni im kontakt z rodziną i przyjaciółmi w czasie lotu.  

Szczegółowe informacje dotyczące linii Emirates, w tym rezerwacji biletów i warunków promocji, znajdują się na stronie www.emirates.com.

*Obowiązują lokalne warunki promocji

Wiadomości firmowe „Zrób to sam” - uwolnij swoją kreatywność w gospodarstwach Roter Hahn

Podczas urlopu w gospodarstwie zrzeszonym w ramach organizacji Roter Hahn, goście mogą się zrelaksować i wypocząć w przytulnych apartamentach, obserwując przez okno zimowy krajobraz niezwykłej okolicy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Szybszy awans do kolejnych poziomów w promocji Emirates Skywards

Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards zdobywają dodatkowe punkty Tier Miles, rezerwując i wykorzystując bilety na loty Emirates lub flydubai w okresie obowiązywania promocji
Szybszy dostęp do korzyści w ramach kolejnych poziomów członkostwa Emirates Skywards czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. czytaj więcej